Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020

Summer SOS Diet: Η δίαιτα που θα σε κάνει άλλο άνθρωπο λίγο πριν τις διακοπές

Άμεσα και θεαματικά αποτελέσματα

30 Ιουλίου 2020 13:44
Summer SOS Diet: Η δίαιτα που θα σε κάνει άλλο άνθρωπο λίγο πριν τις διακοπές
Αρθρογράφος: Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη
ΝΑΝΤΙΑ ΞΥΘΑΛΗ ΤΣΟΥΚΝΑΚΗ

ΣΥΝΤΑΚΤΡΙΑ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Σχεδόν όλες οι γυναίκες βρίσκονται σε περίοδο δίαιτας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το γεγονός πως πλέον θα πρέπει να φορέσουν τα μαγιό τους και να πάνε στην παραλία. Μάλιστα, ορισμένες γυναίκες ίσως να έχουν κάνει ήδη το πρώτο μπάνιο τους. Το πρόγραμμα που ακολουθεί παρακάτω, αναμένεται να σας βάλει σε τάξη. Δηλαδή, να χάσετε τα περιττά κιλά μέχρι να βγείτε "για τα καλά" στην παραλία. Ωστόσο, αν είστε από εκείνες που βιάζονται και δεν μπορούν να πειθαρχήσουν για καιρό, δείτε εδώ τη γρήγορη δίαιτα με σούπες της μιας εβδομάδας.

Πρωινό:

Φυσικός χυμός πορτοκάλι και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως με μέλι ή 2 φρυγανιές με 30γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών.

Δεκατιανό:

2 κ.σ σταφίδες ωμές ή 1 ακτινίδιο ή 1 μήλο ή 4 αποξηραμένα βερίκοκα.

δίαιτα

Μεσημεριανό:

α) Ψάρι με χόρτα βρασμένα και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή κοτόπουλο ψητό, αγγούρι, 30γρ. ανθότυρο και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή λαδερό(φασολάκια, μπάμιες), 30 γρ. ανθότυρο 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως ή μοσχάρι ψητό, σαλάτα μαρούλι (1κ.σ ελαιόλαδο), 30 γρ. ανθότυρο, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.
β) 1 γιαούρτι με 1κ.σ σταφίδες ή 1 μπάρα δημητριακών ή 1 φλ. ανανά ή 5 φράουλες.

Βραδινό:

Τοστ με μαύρο ψωμί ολικής αλέσεως, 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί light ή αυγό βρασμένο, 2 μικρά παξιμάδια και 30 γρ. ανθότυρο ή 2 καλαμάκια κοτόπουλο και αγγουροντομάτα

Να θυμάστε ότι πρέπει: Να πίνετε πολύ νερό. Να μην προσπερνάτε κανένα σας γεύμα. Να ελαττώσετε τη ζάχαρη στον καφέ σας. Να αποφεύγετε τα γλυκά.

Η ανατρεπτική δίαιτα της νύχτας που σας επιτρέπει να τρώτε χωρίς τύψεις

H νέα δίαιτα της νύχτας είναι ανατρεπτική και θα σας κάνει να ξεχάσετε ό,τι ξέρατε για τις δίαιτες μέχρι σήμερα, αφού θα μπορείτε να τρώτε τη νύχτα χωρίς τύψεις και να επιτύχετε απώλεια κιλών. Αν πάλι ανήκετε σε εκείνους που δεν πέφτουν εύκολα σε πειρασμούς, τότε δείτε εδώ τη θαυματουργή δίαιτα της σούπας που σας υπόσχεται να χάσετε έως και 7 κιλά σε μια εβδομάδα.

Πολλοί είναι αυτοί που το βράδυ τρώνε περισσότερο από όλη την υπόλοιπη ημέρα και κοιμούνται πάντα με τις τύψεις. Υπάρχει η δίαιτα της νύχτας, που βάζει τέλος σε αυτές. Ο στόχος του συγκεκριμένου διαιτητικού σχήματος είναι η σωστή κατανομή των γευμάτων και θρεπτικών συστατικών όλο το εικοσιτετράωρο.

Έτσι, δίνεται έμφαση στη συχνότητα πρόσληψης φαγητού και στο ποιοτικό περιεχόμενό της, ώστε τελικά οι τροφές που προσλαμβάνονται να διασπώνται το συντομότερο και να μην αποθηκεύονται με τη μορφή λίπους.

Αν οι θερμίδες που καταναλώνονται στο βραδινό γεύμα είναι ίδιες με αυτές των υπόλοιπων γευμάτων, τότε δεν θα έπρεπε να υπάρχει διαφορά στο βάρος. Αυτή η θεωρία αποδεικνύεται από μελέτες που δείχνουν ότι αν κάποιος καταναλώσει εάν μεγάλο γεύμα λίγο πριν πάει για ύπνο, αυξάνονται τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα για μια χρονική περίοδο.

Στις βραδινές ώρες, η ποσότητα των αμυλούχων είναι περιορισμένη συγκριτικά με την υπόλοιπη μέρα, προκειμένου να μην αυξηθούν πολύ τα επίπεδα γλυκόζης, τα οποία προκαλούν υπερέκκριση ινσουλίνης, οδηγώντας προοπτικά σεινσουλινοαντίσταση, η οποία εμποδίζει τη μείωση σωματικού βάρους.

δίαιτα νύχτα

Συνεπώς,ιδανικές προτάσεις αποτελούν: ψάρι ή κοτόπουλο ή μπριζόλα ή μπιφτέκια ή τυρί ή αυγά και σαλάτα. Σε περίπτωση που θέλουμε να καταναλώσουμε όσπρια ή λαδερά ή ζυμαρικά ολικής άλεσης τα συνοδεύουμε πάντα με τυρί ή/και σαλάτα.

Επιπλέον προτάσεις

  • Τονοσαλάτα
  • Κοτοσαλάτα
  • Σαλάτα εποχής & 2 βραστά αυγά
  • Χωριάτικη Σαλάτα
  • Κρητικό Ντάκο (ντομάτα, φέτα, ελαιόλαδο)
  • Τοστ με γαλοπούλα, τυρί & λαχανικά
  • Πατατοσαλάτα & 1 βραστό αυγό
  • Φρουτοσαλάτα (3 φρούτα επιλογής)
  • 1 ποτήρι Γάλα 1,5% & ½ φλ. Δημητριακά ολικής αλέσεως & 1 φρούτο
  • Γιαούρτι 2% & ½ φλ. Δημητριακά ολικής αλέσεως
  • Γιαούρτι 2% & 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς & 1 κ.γ. μέλι & κανέλα

Απλές συμβουλές για το βραδινό γεύμα

Φροντίστε να μην αφήνετε πολλές ώρες το στομάχι σας άδειο. Αν πεινάτε πολύ θα καταναλώσετε πολύ μεγάλες ποσότητες φαγητού και ταυτόχρονα πολλές θερμίδες. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να έχουμε φάει κάποιο ελαφρύ σνακ 2-3 ώρες πριν το βραδινό γεύμα.

1 φρέσκο φρούτο ή 2-3 αποξηραμένα φρούτα, 1 μπάρα δημητριακών, 1 φρυγανιά με λίγο τυρί, ή 1 γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, είναι καλές επιλογές για να μας δώσουνε ενέργεια, να κρατήσουμε ενεργό τον μεταβολισμό και να μας αποτρέψουν από την βραδινή υπερφαγία.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share