Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020

4+1 πράγματα που θα συμβούν στον οργανισμό σου αν σταματήσεις να τρως ψωμί

Δώστε βάση!

28 Ιουλίου 2020 12:46
4+1 πράγματα που θα συμβούν στον οργανισμό σου αν σταματήσεις να τρως ψωμί
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Το ψωμί σιταριού και το ψωμί σικάλεως ή το αλεύρι ολικής άλεσης είναι υγιεινό. Το αλεύρι και η ζύμη συνδυάζουν ενέργειας και πρόσθετων, άλλαξε το χρόνο ωρίμανσης από τη ζύμη. Δηλαδή, είναι γεγονός που αποτελεί λόγο παύσης κατανάλωσης λευκού ψωμιού. Ωστόσο, ιδιαίτερη αλλαγή στο σώμα σας θα δείτε και σε περίπτωση που συνδυάσετε το ψωμί με το ελαιόλαδο.

Έλλειψη γεύσης: Το λευκό ψωμί δεν έχει γεύση. Ωστόσο, σε σύγκριση με τα προϊόντα ολικής άλεσης δεν βελτιώνει τη γεύση.

Τοξικότητα: Για μεγαλύτερη παραγωγή και την προστασία από τρωκτικά και μύκητες, οι αγρότες κάνουν χρήση φυτοφαρμάκων, καθώς και χημικών ουσιών.

Δερματικά προβλήματα: Σε περίπτωση που ένα άτομο τρώει μόνο προϊόντα από αλεύρι, τότε θα αντιμετωπίσει δερματικά προβλήματα. Η ακμή προκαλείται από τη γλουτένη του ψωμιού. Παράλληλα, από τη γλουτένη προκαλούνται επίσης και εντερικές βλάβες.

ψωμί

Προβλήματα πέψης: Η γλουτένη προκαλεί διαφορετικά πεπτικά προβλήματα. Το ψωμί ολικής άλεσης περιέχει ένα σημαντικό στοιχείο, τις φυτικές ίνες. Πέντε με έξι φέτες ψωμιού ολικής άλεσης ανά ημέρα παρέχουν σημαντικό αριθμό ινών για να τηρήσετε την καθημερινότητά σας. Σε περίπτωση που τηρήσετε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, θα πρέπει να φάτε 14 μήλα, 21 καρότα, 25 ντομάτες ή περίπου 5 κιλά αγγούρια.

Πρόωρη γήρανση: Το λευκό ψωμί δεν περιέχει βιταμίνες στο σώμα μας για να παραμείνει υγιές. Έτσι, οι καταναλωτές των προϊόντων αλευριού τείνουν να φαίνονται μεγαλύτεροι ηλικιακά από ό,τι στην πραγματικότητα.

Τρώτε ψωμί με μαρμελάδα αμέσως; Κάνετε κακό στην υγεία σας!

Είναι ένα δημοφιλές γλύκισμα, που τρώμε το πρωί, αλλά δεν γνώριζε κανείς ότι μπορεί να κάνει κακό στην υγεία. Καλό θα ήταν να σταματήσετε να τρώτε μαρμελάδα με άσπρο ψωμί, αφού είναι ένας από τους απαγορευτικούς συνδυασμούς!

Σίγουρα έχουμε σοκαριστεί, όπως όταν μάθαμε ότι δεν είναι υγιεινό να τρώμε γάλα με δημητριακά! Το ψωμί με την μαρμελάδα, λοιπόν, θα σας κάνει να νιώσετε ξανά πείνα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Θα φάτε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού κατά τη διάρκεια της μέρας, επειδή δεν απορροφήσατε αρκετές υγιείς λιπαρές ουσίες για πρωϊνό.

4+1 τροφές που μας εξαντλούν και πρέπει να ελαττώσετε - Προσοχή στο ψωμί όταν...

Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο αδυνάτισμα, αλλά και κάποια τρόφιμα που μας εξαντλούν και πρέπει να ελαττώσουμε.

Πρέπει να γνωρίζετε τα πέντε τρόφιμα που «τρώνε» την ενέργειά μας, και ακόμα και αν ανήκουν σε αυτά που δεν έχουν ημερομηνία λήξης, πρέπει να σκέφτεστε διπλά πριν τις καταναλώσετε.

Κεράσια

Είναι από τα φρούτα των οποίων η κατανάλωση σε μεγάλες ποσότητες πρέπει να αποφεύγεται καθώς μια ουσία που περιέχουν μπορεί να κάνει τον οργανισμό να μπλοκάρει.

Καφές

Οσο και αν κανείς θα πίστευε το αντίθετο, η καφεΐνη τελικά εξαντλεί τον οργανισμό. Και αυτό γιατί είναι ένα χημικό διεγερτικό που μας κάνει να βρισκόμαστε σε εγρήγορση μεν, ωστόσο όταν η επιρροή της περνά αφήνει πίσω της ένα αίσθημα μεγαλύτερης κούρασης...

Αλκοόλ

Τα σημάδια της εξάντλησης που προκαλεί στον οργανισμό το αλκοόλ τα έχουν δει όλοι. Το πρωί μετά από ένα τρελό ξενύχτι είναι πάντα... δύσκολο. Και αυτό γιατί ο οργανισμός προσπαθεί να επεξεργαστεί το αλκοόλ με αποτέλεσμα να εξαντλείται.

αλκοόλ σε ποτήρι

Ψωμί

Τα ψωμιά από κατεργασμένο αλεύρι περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες αλλά όχι από αυτούς που βοηθούν στη διατήρηση μιας σταθερής ροής ενέργειας.

Δημητριακά

Όπως και το ψωμί έτσι και τα δημητριακά εξαντλούν τον οργανισμό. Πολύ περισσότερο αν περιέχουν ζάχαρη που απελευθερώνει ινσουλίνη στο σώμα, η οποία με τη σειρά της απελευθερώνει το αμινοξύ τρυπτοφάνη στον εγκέφαλο, το οποίο προκαλεί υπνηλία.

TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share