Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2020

10 τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα και μετά την ημερομηνία λήξης τους

Εσύ ήξερες ποια είναι;

26 Ιουλίου 2020 08:52
10 τρόφιμα που μπορείτε να καταναλώσετε άφοβα και μετά την ημερομηνία λήξης τους
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Πολλοί άνθρωποι συνηθίζουν και καλά κάνουν, να πετούν στο καλάθι των αχρήστων, τις ληγμένες τροφές. Ωστόσο, υπάρχουν και κάποιες τροφές, οι οποίες ακόμη και αν λήξουν, μπορούν να καταναλωθούν, χωρίς να προκαλέσουν κάποιο πρόβλημα στους ανθρώπους, οι οποίοι θα της φάνε. Από την άλλη βέβαια είναι και κάποια τρόφιμα που αποκαλούνται "αθάνατα" κι αυτό γιατί δεν λήγουν ποτέ, δείτε εδώ ποια είναι.

Δέκα τροφές που τρώγονται, μετά τη λήξη τους

Πατατάκια: Το αλάτι βοηθά στη διατήρησή τους.

Σοκολάτα: Η ζάχαρη βοηθά στη συντήρησή τους.

Κέτσαπ: Εάν και εφόσον βρίσκεται στο ψυγείο, μπορεί να καταναλωθεί μέσα σε 12 (και) μήνες.

Γιαούρτι: Μπορεί να διαρκέσει έως και έξι εβδομάδες μετά την ημερομηνία λήξης. Μπορούμε κάλλιστα να αφαιρέσουμε το πάνω-πάνω και να φάμε το από κάτω. Κανένα απολύτως πρόβλημα.

Σκληρό τυρί: Μια παρτίδα τυριών έρχεται με τη μούχλα της, ούτως ή άλλως. Καλύτερα να αποφεύγουμε τα μαλακά τυριά, όπως το μπρι ή το καμαμπέρ όμως.

Γάλα: Εφ’ όσον δεν μυρίζει άσχημα ή δεν αρχίσει να πήζει, πρέπει να είναι μια χαρά.

πατατάκια λήξη

Αβγά: Υπάρχει κόλπο: Αν το αυγό επιπλέει σε ένα μπολ με νερό, σημαίνει ότι είναι πιθανό να έχουν αναπτυχθεί βακτήρια μέσα σε αυτό. Αν βουλιάζει είναι ό,τι πρέπει για να φαγωθεί.

Ψωμί: Αν είναι λίγο μπαγιάτικο μπορείτε να το ζεστάνετε στο φούρνο. Βεβαιωθείτε ότι δεν έχει μούχλα, όμως.

Ρύζι: Μπορεί να διαρκέσει για μήνες ή ακόμη και χρόνια.

Φρούτα και λαχανικά: Η κοινή λογική μπορεί να εφαρμοστεί σε αυτή την περίπτωση. Εάν δεν υπάρχει μούχλα τότε είναι οκέι η βρώση.

Οι 10 κορυφαίες τροφές που θα αποτοξινώσουν τον οργανισμό σου λίγο πριν τις διακοπές

Υπάρχουν καλοκαιρινά τρόφιμα για αδυνάτισμα και αποτοξίνωση του οργανισμού, τα οποία μπορείτε ν’ απολαμβάνετε χωρίς τύψεις, σύμφωνα με τους διαιτολόγους, ενώ από την... αντίπερα όχθη είναι κάποια άλλα τρόφιμα που πρέπει να ελαττώσετε την κατανάλωση τους, δείτε εδώ ποια είναι.

Δεν χρειάζεται να ακολουθείτε εξαντλητικές δίαιτες για να φαίνεστε πιο κομψή με τα καλοκαιρινά σας ρούχα, τα οποία είναι πιο αποκαλυπτικά ή το μαγιό σας αυτό. Το μυστικό της απώλειας βάρους βρίσκεται στο να επιλέγετε υγιεινά τρόφιμα και να καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από ό,τι καίτε.

Είναι, μάλιστα, ευκολότερο να κάνετε καλύτερη επιλογή τροφίμων το καλοκαίρι, όταν τα «βαριά» και θερμιδογόνα πιάτα φαίνονται λιγότερο ελκυστικά. Τα καλύτερα προς απώλεια βάρους τρόφιμα το καλοκαίρι είναι πιο ελαφρά, δροσερά και το πιο σημαντικό, σας κρατούν μακριά από την κουζίνα.

Ο μοναδικός και εύκολος τρόπος για να μειώσετε τις θερμίδες από τη διατροφή σας το καλοκαίρι, όπως λένε οι ειδικοί, είναι να αφεθείτε στη γενναιοδωρία της φύσης. Η παραγωγή είναι στο αποκορύφωμά της το καλοκαίρι.

Νόστιμα φρούτα και λαχανικά αφθονούν στις αγορές των αγροτών και στο μανάβικο της περιοχής σας. Εκτός από τη χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες, τα προϊόντα έχουν υψηλά ποσοστά βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών και φυτικών ινών.

Κεράσια

Εκτός από την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες, τα κεράσια έχουν επίσης αντιφλεγμονώδη δράση που συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Ένα επιπλέον θετικό τους είναι ότι περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών που συνδέονται με καλύτερη ποιότητα ύπνου και επιπλέον βοηθούν στη ρύθμιση του βάρους σας.

Ντομάτες

Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό, πράγμα που συμβάλλει τόσο στην καλή ενυδάτωση του οργανισμού όσο και στη μείωση του αισθήματος πείνας. Επιπλέον, είναι πλούσιες σε κάλιο το οποίο είναι εξαιρετικό για την αντιμετώπιση της κατακράτησης υγρών που κάνουν το δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το κάλιο μπορεί να συμβάλλει στην καταπολέμηση της κατακράτησης υγρών.

Σμέουρα

Τα σμέουρα αποτελούν ένα καλό συνδυασμό νερού και φυτικών ινών που συμμετέχει ενεργά στη μείωση του βάρους.

Παγωμένο πράσινο τσάι

Την επόμενη φορά που θα θελήσετε κάποιο δροσερό ρόφημα δοκιμάστε κρύο πράσινο τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Οι επιστήμονες αναφέρουν οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι μπορούν να συμβάλλουν στην απώλεια βάρους. Η καφεΐνη και τα αντιοξειδωτικά μπορούν επίσης να βοηθήσουν στην αύξηση του μεταβολισμού σας.

τροφές αποτοξίνωση

Κρύες σούπες

Είναι χαμηλές σε θερμίδες και πλούσιες σε νερό και κάλιο με αποτέλεσμα να μειώνουν την κατακράτηση και τα πρηξίματα. Οι κρύες σούπες όπως γκασπάτσο ή αγγούρι, άνηθο, που περιέχουν πολλά λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε ένα γεύμα, μιας και οι ερευνητές αναφέρουν ότι μια χαμηλή σε θερμίδες σούπα με βάση το ζωμό στην αρχή του γεύματος, θα σας κάνει να νιώσετε γεμάτοι και να καταναλώσετε λιγότερη τροφή στο κυρίως γεύμα σας.

Καρπούζι

Το καρπούζι έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό και είναι ένας υπέροχος τρόπος να ικανοποιήσετε τη δίψα σας και παράλληλα την ανάγκη σας για γλυκό. Συγκεκριμένα, έχει 90% περιεκτικότητα σε νερό, για το λόγο αυτόν θεωρείται φυσικό διουρητικό και συμβάλει στη νεφρική λειτουργία. Αρκετοί επιστήμονες της υγείας και της διατροφής συνιστούν την κατανάλωση του πριν το γεύμα με άδειο στομάχι για να καθαρίζει οργανισμός από τις τοξίνες. Ενυδατώνει επίσης τον οργανισμό και προσφέρει το αίσθημα του κορεσμού ενώ η χαμηλή θερμιδική του αξία (30 θερμίδες στα 100 γραμμάρια) μας βοηθά να χάσουμε βάρος. Αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης A, βιταμίνης C, μαγνησίου, καλίου, φυτικών ινών ενώ δεν περιέχει καθόλου λίπος και χοληστερίνη.

Χόρτα

Είναι μηδενικής θερμιδικής αξίας περιεκτικότητας σε λίπος, ενώ όντας πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες αυξάνουν τον κορεσμό και μειώνουν την αποθήκευση λίπους.

Ψάρια και θαλασσινά

Αποτελούν άριστη πηγή πρωτεϊνών που ο οργανισμός χρειάζεται για την ανάπτυξη και τη συντήρηση των μυών και των ιστών. Ο οργανισμός καταβάλει περισσότερη ενέργεια για να απορροφήσει τις πρωτεΐνες. Αυτό βοηθάει στην απώλεια βάρους. Επίσης οι πρωτεΐνες βοηθούν στην επιβράδυνση της απορρόφησης της γλυκόζης. Αυτό με τη σειρά του μειώνει την πείνα και τα επίπεδα ινσουλίνης καθιστώντας ευκολότερο για τον οργανισμό να κάψει λίπος. Ακόμη οι πρωτεΐνες έχουν την ικανότητα να προωθούν το αίσθημα του κορεσμού γρηγορότερα απ’ ότι το λίπος και οι υδατάνθρακές.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο περιέχει μονοακόρεστα λιπαρά που είναι επίσης γνωστά ως «καλά λιπαρά». Αυτά τα λιπαρά στην πραγματικότητα σας βοηθούν να χάσετε εκείνα τα κακά λίπη που κατοικούν στο σώμα σας. Εκτός από το να είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα στη καύση λίπους, το αβοκάντο θεωρείται ένα από τα καλύτερα λάδια για την ανάπτυξη των μαλλιών. Αν θέλετε να μάθετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εξαίσιο φρούτο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Μερικές λεπτές φέτες αβοκάντο μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε σάντουιτς. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σνακ Μπορούν να γίνουν υγιεινό smoothie συμπληρώνοντας αποβουτυρωμένο γάλα. Κάντε φέτες το αβοκάντο και απολαύστε το με κάποιο ψημένο άπαχο κρέας

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share