Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Πιάνει τα 2 της δάχτυλα και τα κρατάει για 3 λεπτά - Μόλις μάθετε το λόγο, θα το κάνετε και εσείς (Video)

Απίθανο

6 Ιουνίου 2020 11:45
Πιάνει τα 2 της δάχτυλα και τα κρατάει για 3 λεπτά - Μόλις μάθετε το λόγο, θα το κάνετε και εσείς (Video)
Αρθρογράφος: Γιάννης Κυριακόπουλος
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ATHENSMAGAZINE.GR

Follow us on Google News

Πιάνει τα 2 της δάχτυλα και τα κρατάει για 3 λεπτά. Μόλις μάθετε το λόγο, θα το κάνετε και εσείς. Επίσης, παρατηρήστε καλά το μικρό σας δάχτυλο. Δεν φαντάζεστε τι φανερώνει για την προσωπικότητά σας.

Η «Jin Shin Jyutsu» είναι γνωστή για την αποτελεσματικότητά της ενάντια στην κατάθλιψη, το άγχος, την ισχιαλγία, το PTSD και χρόνιο πόνο στο λαιμό και την πλάτη.

Tο βίντεο που ακολουθεί δείχνει με λεπτομέρεια αυτήν την πρακτική, που περιλαμβάνει ελαφρύ τράβηγμα ή σφίξιμο κάθε δαχτύλου, για ανακούφιση από συναισθήματα όπως φόβο, νεύρα, άγχος, κατάθλιψη και στενοχώρια. Κάθε δάχτυλο καταπολεμάει διαφορετικό πρόβλημα.

Είναι κάτι πολύ χρήσιμο για παιδιά και ενήλικους και βοηθάει να επιτύχουμε πνευματική και συναισθηματική ισορροπία. Πρέπει να το δοκιμάσετε!

Λυγίστε τον παράμεσο και κρατήστε τον λυγισμένο για 5 δευτερόλεπτα. Απίστευτο; Ούτε καν το είχαμε φανταστεί…

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα χέρια σας μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τέλεια αρμονία και ειρήνη. Τα Mudras ή οι διαφορετικές θέσεις των χεριών, είναι εξαιρετικά σημαντικές στη γιόγκα, και πιστεύεται ότι είναι «οι παραγωγοί της ευτυχίας».

Οι επιδράσεις τους οφείλονται στις πολλές νευρικές απολήξεις που συγκεντρώνεται στα δάχτυλα, τα οποία, όταν πιέζονται σχετίζονται με πολλά κανάλια που υποστηρίζουν την κυκλοφορία της ενέργειας σε όλο το σώμα.

Το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να τα κάνετε οπουδήποτε και οποτεδήποτε, και απλά χρειάζεστε μερικά λεπτά και ένα μέρος για να χαλαρώσετε.

Θα σας δείξουμε πώς να εκτελέσετε τα mudras και ποια είναι τα οφέλη τους:

Prana Healing (Mudra της Ζωής)

Οδηγίες: Λυγίστε το μικρό δάχτυλο και τον παράμεσο. Αγγίξτε τις άκρες αυτών των δύο δάχτυλων, στην άκρη του αντίχειρα.

Oφέλη: Η στάση αυτή θα αποτρέψει την κούραση και χαρίζει ενέργεια στο σώμα και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Gyan Mudra για Ανάρρωση (Mudra της Γνώσης)

Οδηγίες: Καθίστε σε στάση λωτού, τοποθετήστε το χέρι στο γόνατο. Στη συνέχεια, αγγίξτε την άκρη του αντίχειρα με την άκρη του δείκτη το δάχτυλό σας και κλείστε ή ισιώστε τα άλλα τρία δάχτυλα.

Οφέλη: Αυτή η στάση χαλαρώνει το μυαλό και σας βοηθά να συγκεντρωθείτε. Υποστηρίζει την ευφυΐα, θεραπεύει την αϋπνία, διαχειρίζεται το στρες, και μειώνει την κατάθλιψη.

Prithvi Mudra για Θεραπεία (Mudra της Γης)

Οδηγίες: Αγγίξτε την άκρη του παράμεσου σας με την άκρη του αντίχειρα. Στη συνέχεια, πιέστε και τα δύο δάχτυλα μεταξύ τους, και ισιώστε τα άλλα.

Οφέλη: Αυτό θα ρυθμίζει την ισορροπία του στοιχείου της Γης στο σώμα σας, και θα βοηθήσει την πέψη σας.

Vayu Mudra (Mudra του Αέρα)

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share