Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020

10+1 τροφές για δίαιτα: Κόβουν μαχαίρι την όρεξη

Δώστε βάση!

5 Ιουνίου 2020 07:21
10+1 τροφές για δίαιτα: Κόβουν μαχαίρι την όρεξη
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Τροφές: Πολλοί θέλουν να χάσουν βάρους ή να καταφέρουν να έχουν μια ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο, oι περισσότεροι δεν γνωρίζουν τις τροφές που κόβουν μαχαίρι την όρεξη.

Ποιες είναι, όμως, αυτές οι τροφές; Το Athensmagazine.gr μετά τις 4 τροφές που έφαγε μια γυναίκα και έχασε 70 κιλά σας παρουσιάζει και τις τροφές που θα σας κόψουν μαχαίρι την όρεξη!

10+1 τροφές για δίαιτα

Πάμε να τις δούμε αναλυτικά παρακάτω:

  1. Βραστά αυγά: Οι πρωτεΐνες που διαθέτουν, κατευνάζουν την πείνα. Επίσης, είναι υπεύθυνες για την βελτίωση της δίαιτας. Καλύτερο είναι να τρώτε, το ασπράδι από τα αυγά.
  2. Πλιγούρι βρώμης: Ιατρικό Κέντρο στον Καναδά απέδειξε πως οι αδιάλυτες φυτικές ίνες, όπως το πλιγούρι βρώμης, μπορούν να περιορίσουν την όρεξη και να προκαλέσουν απώλεια κιλών.
  3. Μέντα: Η γλυκιά μυρωδιά της μέντας μειώνει την όρεξη. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζεται ο Alan Hirsch. Πρόκειται για τον διευθυντή του Smell & Taste Therapy του Σικάγο για όσους δεν γνωρίζουν.
  4. Αμύγδαλα: Με δύο ποτήρια νερό και μια χούφτα ξηρών καρπών (σ.σ. καρύδια, αμύγδαλα, φιστίκια), θα νιώθετε πως δεν πεινάτε. Συγκεκριμένα, 6 καρύδια, 12 αμύγδαλα ή 20 φιστίκια.
  5. Popcorn: Τα popcorn χωρίς αλάτι και χωρίς βούτυρο, μπορούν να γεμίσουν το στομάχι σας. Το θετικό είναι επίσης πως δεν έχουν πολλές θερμίδες.
  6. Πιπεριές τσίλι: Οι καυτερές πιπεριές στις ομελέτες και τις σαλάτες περιορίζουν σημαντικά την όρεξή. Αυτό συμβαίνει, διότι περιέχουν την καψαϊκίνη. Πρόκειται για μια ουσία που χρησιμεύει στην απώλεια βάρους και στην αύξηση του μεταβολισμού.
  7. Αβοκάντο: Με μισό αβοκάντο στο μεσημεριανό σας, μπορείτε να περιορίσετε την πείνα σας.
  8. Γάλα σόγιας: Με αυτό μπορείτε να κρατήσετε χορτάτο το στομάχι σας. Αυτό, συμβαίνει, λόγω των πρωτεϊνών και των φυτικών ινών του γάλακτος σόγιας.
  9. Σούπα: Κάθε είδος σούπας ισορροπεί τις ορμόνες της όρεξης και περιορίζει το αίσθημα πείνας.
  10. Μήλο και μπανάνα: Και τα δύο φρούτα είναι γεμάτα από φυτικές ίνες, που καταστέλλουν το αίσθημα πείνας.
  11. Γαλοπούλα: Η τρυπτοφάνη που φέρει, είναι ένα αμινοξύ, που μετρατρέπεται σε σεροτοτίνη και προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Προσοχή: 6 τρόφιμα που δεν πρέπει να τρώτε το βράδυ

Γνωρίζετε ποιες τροφές έχουν επιπτώσεις στον οργανισμό σας, όταν καταναλώνονται το βράδυ; Το Athensmagazine.gr τις βρήκε και σας τις παρουσιάζει παρακάτω, όπως έκανε και χθες με τις τροφές που απαγορεύονται όταν έχετε πυρετό.

Πάμε όμως στις σημερινές τροφές μας. Σίγουρα έχετε ακούσει, ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, καθώς σας παρέχει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθετε στις υποχρεώσεις. Εξίσου σημαντικό, είναι όμως, να μην τρώτε βραδινό και ειδικά το φαγητό και το αλκοόλ, καθώς μπορούν να επηρεάσουν σημαντικές λειτουργίες, όπως είναι ο ύπνος, αλλά και η πρόσληψη βάρους.

Ποιες είναι αυτές οι τροφές;

Υδατάνθρακες: Τροφές με πολλούς υδατάνθρακες, όπως η πίτσα, δεν είναι καλές επιλογές για βραδινό. Μπορείτε να τρώτε 1-2 κομμάτια πίτσα αραιά και πού, αν όμως όταν το κάνετε διαπιστώνετε, ότι έχετε δυσκολίες στον ύπνο ή ξυπνάτε κουρασμένοι, καλό είναι να αποφεύγετε τέτοιες τροφές. Αντικαταστήστε τους λευκούς υδατάνθρακες, όπως λευκό ψωμί, λευκό ρύζι και λευκά ζυμαρικά με υδατάνθρακες ολικής αλέσεως που είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες και σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα.

ακατάλληλα τρόφιμα για βράδυ

Αναψυκτικά: Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για να σταματήσετε την κατανάλωσή τους και ειδικά το βράδυ. Εκτός των επιπτώσεων που έχουν στο βάρος και την υγεία σας, περιέχουν διεγερτικά συστατικά, όπως η καφεΐνη, που προκαλούν ανησυχία και δυσκολεύουν τον ύπνο.

Καφές: Ο σκέτος καφές χωρίς γάλα και ζάχαρη έχει πολλά οφέλη για την υγεία, όταν καταναλώνεται το βράδυ όμως έχει επιπτώσεις. Η μεγάλη περιεκτικότητα σε καφεΐνη θα προκαλέσει προβλήματα στον ύπνο σας. Γενικά τα ροφήματα με καφεΐνη, πρέπει να αποφεύγονται έξι ώρες πριν τον ύπνο. Αντί για καφέ το απόγευμα, μπορείτε να πίνετε αφεψήματα βοτάνων.

Αλκοόλ: Ένα ή δύο ποτήρια αλκοόλ μπορεί να χαλαρώνουν και να προκαλούν υπνηλία, επηρεάζουν όμως σημαντικά την ποιότητα του ύπνου. Πρόσφατες μελέτες έδειξαν, ότι ανάλογα με την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνει κάποιος το βράδυ, διαταράσσεται η καρδιαγγειακή χαλάρωση κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Όξινες τροφές: Τα τρόφιμα με υψηλή οξύτητα, όπως τα γαλακτοκομικά, το κρέας, τα burger, τα πικάντικα, τα τηγανητά, πρέπει να αποφεύγονται πριν τον ύπνο. Αυτές οι τροφές προκαλούν παλινδρόμηση οξέων και επιβαρύνουν τη λειτουργία των νεφρών και του ήπατος.

Γλυκά: Ένα ευρύ φάσμα τροφών εμπίπτει στην κατηγορία των γλυκών, όπως σοκολάτες, καραμέλες, κέικ, ψημένα προϊόντα ζύμης κλπ., τα οποία πρέπει να αποφεύγετε το βράδυ, επειδή προκαλούν απότομη αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό με τη σειρά του διαταράσσει τον ύπνο σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share