Σάββατο, 04 Δεκεμβρίου 2021

Αποκτήστε τους κοιλιακούς της Μαίρης Συνατσάκη μέσα σε ένα μήνα με τη θαυματουργή δίαιτα της

Δείτε το καθημερινό της διατροφολόγιο

11 Μαΐου 2020 12:54
Αποκτήστε τους κοιλιακούς της Μαίρης Συνατσάκη μέσα σε ένα μήνα με τη θαυματουργή δίαιτα της
Από Νάντια Ξυθάλη Τσουκνάκη

Η Μαίρη Συνατσάκη έχει ένα από τα πιο γυμνασμένα και υγιή σώματα της ελληνικής showbiz που πολλές γυναίκες έχουν θαυμάσει και έχουν ζηλέψει. Αυτό σίγουρα δεν είναι αποκλειστικά θέμα DNA αλλά και θέμα διατροφής. Η αγαπημένη παρουσιάστρια μοιράστηκε τη δίαιτα που ακολουθεί για να διατηρεί αυτό το αψεγάδιαστο κορμί και τους άψογα γραμμωμένους κοιλιακούς της.

Αν ακολουθήσετε πιστά το πρόγραμμα που προτείνει η Μαίρη Συνατσάκη μέσα σε μόλις ένα μήνα θα έχετε αποκτήσει το σώμα των ονείρων σας. Βέβαια, αν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που ακόμη και ο ένας μήνας σας φαίνεται αρκετά μεγάλο διάστημα, δείτε εδώ τη δίαιτα του γιαουρτιού που σας υπόσχεται να χάσετε πέντε κιλά σε μια μόλις εβδομάδα.

Αυτό είναι το πρόγραμμα που ακολουθεί η παρουσιάστρια:

Τι καταναλώνει για το πρωινό γεύμα της

  • 2 ποτήρια νερό (σ.σ. συνολικά καταναλώνει πάνω από 1,5 λίτρο νερό, καθημερινά)
  • Γάλα με 1,5% λιπαρά
  • Δημητριακά

Συνατσάκη

Τι καταναλώνει για το μεσημεριανό γεύμα της

Επειδή δεν υπάρχει σταθερή ώρα για το μεσημεριανό της, καταναλώνει πολλά μικρά γεύματα που περιλαμβάνουν:

  • Είτε 1 αραβική πίτα με κοτόπουλο
  • Είτε 1 σάντουιτς με μαύρο ψωμί, αλλαντικά και λαχανικά.

Τι καταναλώνει για το βραδινό γεύμα της

Είναι το πλούσιο γεύμα της ημέρας.

  • Σαλάτα (αγγούρι-ντομάτα, ψητά λαχανικά)Μαύρο ψωμί
  • Για κυρίως γεύμα: ζυμαρικά, σούσι, φιλέτο κοτόπουλο ή χοιρινό, μοσχαράκι με ρύζι ή πατάτες.

Δίαιτα 16-8: 5+1 συμβουλές για να «κάψετε» γρήγορα το περιττό λίπος και να χάσετε εύκολα κιλά

Η δίαιτα 16:8 τα τελευταία χρόνια γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλές μεταξύ των ατόμων που επιθυμούν να «κάψουν» γρήγορα το περιττό λίπος και να χάσουν εύκολα κιλά. Επίσης, η δίαιτα-αστραπή, από καρδιολόγο, έχει κάνει θραύση και υπόσχεται άμεσα αποτελέσματα ορατά στη μέση και στην κοιλιά.

Πρόκειται για ένα σχήμα διατροφής που εναλλάσσει περιόδους σύντομης νηστείας (χωρίς κατανάλωση τροφής ή με σημαντική μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων) με περιόδους απεριόριστης κατανάλωσης τροφής, το οποίο προωθείται για να αλλάξει τη σύσταση του σώματος μέσω της απώλειας λίπους και βάρους, αλλά και να βελτιώσει δείκτες υγείας που σχετίζονται με διαταραχές, όπως η υπέρταση και η υπερχοληστερολαιμία.

Το παρακάτω ενδεικτικό πρόγραμμα μπορεί να σας βοηθήσει:

  1. 7 το πρωί: Ξυπνήστε και πιείτε ένα ποτήρι νερό για να ενυδατωθείτε.
  2. 8 το πρωί: Μην φάτε φαγητό, πιείτε απλά μια κούπα καφέ ή τσάι χωρίς ζάχαρη. Ακόμη καλύτερα μπορείτε να πιείτε ένα ποτήρι με νερό και μηλόξιδο.
  3. 12 το μεσημέρι: Το πρώτο γεύμα της ημέρας – Φάτε κάτι υγιεινό, με πρωτεΐνη, κάτι πράσινο και φυτικές ίνες.
  4. 3 το μεσημέρι: Φάτε ένα σνακ χαμηλό σε θερμίδες. Το αβοκάντο είναι μια καλή επιλογή.
  5. 7 το απόγευμα: Το βραδινό σας θα πρέπει να το καταναλώσετε τουλάχιστον μέχρι τις 8 το απόγευμα.
  6. Κοιμηθείτε και αρχίστε ξανά την επόμενη μέρα από την αρχή.
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share