Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020

7 τροφές που πρέπει να συμπεριλάβετε στο πρωινό σας

Δώστε βάση!

9 Απριλίου 2020 07:27
7 τροφές που πρέπει να συμπεριλάβετε στο πρωινό σας
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Γνωρίζετε ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να τρώτε το πρωί για να αδυνατίσετε; Το Athensmagazine.gr είναι εδώ και σας τις παρουσιάζει.

Μετά τις 3 τροφές που πρέπει να τρώτε για να διώξετε το άγχος, θα σας παρουσιάσουμε 7 τρόφιμα που πρέπει να τρώτε κάθε πρωί για να χάσετε τα περιττά κιλά. Κι όμως, υπάρχουν πολλές επιλογές που μπορείτε να καταναλώσετε το πρωί. Για πάμε να δούμε μαζί…

Κανέλα

Έχει την ικανότητα να ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να προκαλεί το αίσθημα κορεσμού. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις για να δώσεις γεύση σε κάθε σου γεύμα, λαμβάνοντας 0 θερμίδες.

Αυγά

Το βραστό αυγό βρίσκεται πρώτο στις πρωινές μας επιλογές. Αυτό συμβαίνει γιατί περιέχει μόνο 72 θερμίδες, 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και αν το συνδυάσεις με μια φέτα ψωμί είναι ικανό να σε κρατήσει χορτάτη για πολλές ώρες. Δεν πρέπει να παραλείψουμε και το γεγονός ότι προσφέρει αρκετή ενέργεια στο σώμα μας.

Φρούτα

Τι πρέπει να τρώω για πρωινό;

Μπορείς να τα απολαύσεις με γιαούρτι, μέσα σε smoothies ή με βρώμη. Θα ικανοποιήσουν τη θέλησή σου για κάτι γλυκό και σίγουρα δεν θα σε φορτώσουν με θερμίδες. Τα υψηλά επίπεδα φυτικών ινών θα διατηρήσουν γεμάτο το στομάχι σου για ώρες.

Πράσινο τσάι

Όταν μιλάμε για πρωινό γεύμα, το πράσινο τσάι βγαίνει νικητής. Έχει σαν ικανότητα να αυξάνει το μεταβολικό ρυθμό και να αποβάλλει το στρες. Μελέτες έχουν δείξει ότι η ορμόνη που αυξάνεται στο σώμα μας λόγω στρες (κορτιζόλη), συνδέεται άμεσα με την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά.

Ελληνικό γιαούρτι

τροφές για αδυνάτισμα

Είναι η καλύτερη βάση για το πρωινό σου γεύμα. Μπορείς να το συνδυάσεις με μέλι, ξηρούς καρπούς, φρούτα ή βρώμη. Θα σε κρατήσει χορτάτη, θα μειώσει τις ημερήσιες θερμίδες και θα ικανοποιήσει τον ουρανίσκο σου. Απλά να είσαι λίγο προσεκτική με τα λιπαρά.

Γάλα αμυγδάλου

Έχει λιγότερες θερμίδες από το ζωικό γάλα, δεν έχει λιπαρά και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Πρόσεξε μην επιλέξεις κάποιο προϊόν που περιέχει ζάχαρη.

Βρώμη

τρόφιμα που είναι κατάλληλα για την υγεία

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες που περιέχει θα κάνουν το στομάχι σου να είναι γεμάτο για ώρες και θα σε κρατήσουν μακριά από τα τσιμπολογήματα. Πρόσεξε όμως μην επιλέξεις κάποια συσκευασία που περιέχει κομματάκια σοκολάτας ή φρούτα με ζάχαρη.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share