Σάββατο, 30 Μαΐου 2020

Τα do's και dont's της σωστής διατροφής εν μέσω καραντίνας!

Όλα όσα πρέπει να προσέξεις!

6 Απριλίου 2020 15:35
Τα do's και dont's της σωστής διατροφής εν μέσω καραντίνας!
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Όλοι αυτή την περίοδο έχουμε βρει την κακή ευκαιρία να τρώμε ακατάπαυστα και μάλιστα οτιδήποτε ανθυγιεινό μιας και θεωρούμε ότι αφού καθόμαστε σπίτι δεν είναι εφικτό να ακολουθήσουμε μια σωστή διατροφή! Λάθος! Τώρα είναι η καταλληλότερη περίοδος να ακολουθήσουμε πιστά τη διατροφή μας μιας και έχουμε την άνεση να φτιάξουμε το πρωινό μας, να προετοιμάσουμε σωστά τα γεύματα μας και να φάμε τις ώρες που πρέπει. Οπότε, μήπως θα έπρεπε να δούμε τα πράγματα από την άλλη πλευρά;

Το Athensmagazine.gr σήμερα θα σου δείξει ένα ενδεικτικό πρόγραμμα διατροφής που μπορείς κάλλιστα να ακολουθήσεις εν μέσω καραντίνας καθώς και τα do's and dont's της σωστής διατροφής. Πάρε μολύβι και χαρτί και σημείωνε!

Πρωινό

Νιφάδες βρώμης με γάλα ή γιαούρτι ή κεφίρ με λίγες σταφίδες και cranberries για να πάρουμε πρωτεΐνες ή
Δύο φέτες ψωμί ολικής με ταχίνι και μέλι ή
Ομελέτα σε αντικολλητικό τηγάνι, με δύο αυγά, μανιτάρια και μια φέτα ψωμί

Δεκατιανό

Φρούτα ή κάποιο φυσικό χυμό φρούτων σε συνδυασμό με ωμούς ξηρούς καρπούς (για παράδειγμα αμύγδαλα, καρύδια). Αν κάποιος δεν τρώει ξηρούς καρπούς μπορεί να συνδυάσει το φρούτο με γιαούρτι.

Μεσημεριανό

Δύο φορές την εβδομάδα ψάρι, φούρνου ή ψαρόσουπα
Μια φορά την εβδομάδα όσπρια (φακές, φασολάδα, ρεβίθια)
Μια φορά την εβδομάδα κάποιο λαχανικό (σπανακόρυζο, φασολάκια, τουρλού)
Μια φορά την εβδομάδα ζυμαρικά ή γεμιστά με ρύζι
Δύο φορές την εβδομάδα μοσχάρι ή κοτόπουλο ή κιμά αναλόγως με το τι είναι διαθέσιμο στο σπίτι
*Για όσους νηστεύουν μπορούν να επιλέξουν θαλασσινά, όπως σουπιές, καλαμάρια, χταπόδια κλπ… δηλαδή όλα τα Σαρακοστιανά!

Απόγευμα

Όπως και με το δεκατιανό η καλύτερη επιλογή είναι τα φρούτα, οι ξηροί καρποί ή το γιαούρτι.

Αν, όμως, κάποιος πεινάει μπορεί να κάνει και το βραδινό του γεύμα ως απογευματινό. Δηλαδή, να φάει πιο νωρίς και να μην φάει βραδινό.

Βραδινό

Σαλάτες λαχανικών που μπορούν να συνδυαστούν με τόνο, τυράκι, αυγά και γενικά κάποια καλή πηγή πρωτεΐνης.
Φαγητό από το μεσημεριανό μας, όταν έχουμε όσπρια ή λαδερό.
Μερικές πιο ελαφριές επιλογές είναι η χορτόσουπα, το γιαούρτι ή ακόμη κι ένα ποτήρι γάλα και φρούτα.
Κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας είναι καλό να πίνουμε πολύ νερό και πράσινο τσάι καθώς βοηθά στην ενυδάτωση και ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, ενώ πρέπει να αποφεύγουμε τα αλμυρά σνακς και τα γλυκά.

διατροφή

Τρία do’s don’ ts για αυτήν την περίοδο;


Τρία do’s

  • Βάλτε πρόγραμμα και ωράριο στην καθημερινότητα σε ό,τι αφορά τα γεύματα. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένη ώρα φαγητού και όχι όποτε πεινάσουμε να τρώμε επειδή είμαστε σπίτι!
  • Πίνετε πολύ νερό και πράσινο τσάι γιατί η ενυδάτωση βοηθά και στον μεταβολισμό αλλά και στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά γιατί θωρακίζουν την άμυνα του οργανισμού.

Τρία don’ts

  • Περιορίστε τη ζάχαρη κι αφήστε τον εαυτό σας να καταναλώσει γλυκά μόνο μια φορά την εβδομάδα.
  • Να μη μαγειρεύουμε παραπάνω ποσότητα φαγητού από αυτήν που θα καταναλώσουμε γιατί είμαστε πιο επιρρεπείς αυτήν την περίοδο στο να ανοίξουμε το ψυγείο και το ντουλάπι της κουζίνας!
  • Μην αγοράζετε περιττά τρόφιμα από το σούπερ μάρκετ, μην αποθηκεύετε παχυντικά τρόφιμα στα ντουλάπια για τη δύσκολη ώρα. Τη δύσκολη ώρα θα την αντιμετωπίσετε με υγιεινές επιλογές.

Αν πάλι ενδιαφέρεστε να αποβάλλετε από πάνω σας το περιττό λίπος, δείτε εδώ τις τροφές που θα πρέπει να συνδυάσετε με το γεύμα σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share