Σάββατο, 30 Μαΐου 2020

7+1 μικρά μυστικά για να "αφυπνίσεις" το μυαλό σου!

Πώς να δυναμώσεις τον εγκέφαλό σου!

6 Απριλίου 2020 13:10
7+1 μικρά μυστικά για να
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Νους υγιείς εν σώματι υγιεί, λέει ένα ρητό και δεν μπορούμε να το αμφισβητήσουμε μιας και αν δεν έχεις "γυμνασμένο" μυαλό δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις σε τίποτε άλλο. Πώς όμως μπορείς να "αφυπνίσεις" το μυαλό σου; Το Athensmagazine.gr θα σου δείξει οχτώ μικρά μυστικά που θα σε βοηθήσουν να βρίσκεσαι σε μόνιμη επαγρύπνηση και το μυαλό σου να δουλεύει σωστά!

Λύσε σταυρόλεξα ή Sudoku.

Σίγουρα θα έχεις ακούσει πως είναι από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσεις ενεργό το μυαλό σου. Και τα δύο σε βάζουν στη διαδικασία να σκεφτείς, ενώ φρεσκάρουν και τη μνήμη σου.

Μάθε κάτι καινούργιο.

Κι όμως δεν είναι αυτονόητο για όλους. Βάλε σε λειτουργία το μυαλό σου, μαθαίνοντας κάτι καινούργιο. Κατά προτίμηση ξεκίνα μια ξένη γλώσσα, γιατί θα έχεις και περισσότερο διάβασμα, ενώ θα πρέπει να μάθεις να εκφράζεσαι διαφορετικά. Αλλιώς μπορείς να μάθεις ό,τι άλλο θες, από κάποιο μουσικό όργανο μέχρι κάποιο είδος χορού. Η επιλογή είναι δική σου.

Γυμνάσου!

Η καθιστική ζωή μόνο καλό δεν μπορεί να κάνει στη λειτουργία του μυαλού.Φυσικά και ο εγκέφαλός σου επηρεάζεται από τις συνήθειές σου. Μελέτες έχουν δείξει, μάλιστα, πως οι άνθρωποι με υγιεινές συνήθειες, όπως σωστή διατροφή και άσκηση, έχουν μικρότερες πιθανότητες να αποκτήσουν προβλήματα μνήμης, μεγαλώνοντας. Η σωματική άσκηση μπορεί να αυξήσει το σχηματισμό νέων εγκεφαλικών κυττάρων στον ιππόκαμπο του εγκεφάλου. Και μιας και διανύουμε περίοδο καραντίνας και δεν έχουμε τη δυνατότητα να ασκηθούμε εκτός σπιτιού, δες εδώ τα κορυφαία κανάλια στο Youtube για να γυμναστείς απ' το σπίτι!

Εξάσκησε τη μνήμη σου.

Προσπάθησε να εξασκείς πολύ συχνά τη μνήμη σου με το να θυμάσαι πράγματα, γεγονότα, καταστάσεις που έχεις ζήσει ή που έχουν συμβεί στον κόσμο. Όταν βλέπεις πως δεν θυμάσαι κάτι μην επαναπαύεσαι και μην ψάχνεις κατευθείαν στο internet την απάντηση. Επίσης, κάνε μαθηματικές πράξεις με το μυαλό σου και μην στηρίζεσαι συνέχεια στο κομπιουτεράκι.

μυαλό

Διώξε το άγχος από τη ζωή σου.

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σημαντικό είναι. Ίσως να έχεις παρατηρήσει πως μερικές φορές που έχεις πολλά πράγματα στο μυαλό σου να κάνεις, πολλές υποχρεώσεις στην καθημερινότητά σου κι είσαι μες στο άγχος και το τρέξιμο, ξεχνάς πιο εύκολα πράγματα που να μόλις τώρα είχες στο μυαλό σου. Λες “θέλω να στείλω ένα email στον διευθυντή” και μετά από 5 λεπτά ξεχνάς τι είπες, γιατί ταυτόχρονα σκέφτεσαι αν γύρισαν τα παιδιά στο σπίτι από το σχολείο, αν έγινε ωραίο το φαγητό, γιατί το έφτιαξες βιαστικά, αν αποθηκεύτηκε το αρχείο που έγραφες στον υπολογιστή, ενώ συγχρόνως αγχώνεσαι για την αυριανή παρουσίαση. Και τι; Περιμένεις να μην ξεχνάς; Μα είναι δυνατόν; Αφού το μυαλό σου είναι στην τσίτα. STOP! Σταμάτα να γεμίζεις το πρόγραμμά σου υπερβολικά.

Κοιμήσου καλά.

Φυσικά και το μυαλό σου δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ύπνο. Έχει ανάγκη τουλάχιστον 7-8 ώρες ύπνο την ημέρα για να λειτουργήσει σωστά. Μάθε να ξεκουράζεσαι και να κοιμάσαι επαρκώς τα βράδια, το αξίζεις.
Διάβασε. Μην ξεχνάς να διαβάζεις, όχι απαραίτητα κάτι που πρέπει να μάθεις απ’ έξω. Ακόμα κι ένα λογοτεχνικό βιβλίο είναι πολύ χρήσιμο για το μυαλό σου. Κι αν δεν έχεις συχνά χρόνο για ένα βιβλίο, τότε τουλάχιστον διάβαζε πιο συχνά άρθρα και περιοδικά για να εξασκείς τον εγκέφαλό σου.
πώς να δυναμώσεις το μυαλό

Σκέψου!

Μπορεί να το αφήσαμε τελευταίο, αλλά είναι εξίσου σημαντικό με τα παραπάνω. Μην σταματάς ποτέ μα ποτέ στη ζωή σου να σκέφτεσαι. Μάθε, ρώτα, λύσε τις απορίες σου, γίνε και περίεργος αν χρειαστεί. Κρίνε όσα συμβαίνουν γύρω σου, χωρίς να γίνεσαι προσβλητικός. Διάβασε, για παράδειγμα, κάτι ή συζήτα με κάποιον και σκέψου και κρίνε στη συνέχεια με βάση τη δική σου άποψη. Μην είσαι ένας βουβός συνομιλητής. Μάθε να εκφράζεις τις σκέψεις σου και να λες αυτά που αισθάνεσαι. Η σκέψη είναι τροφή για το μυαλό!

TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share