Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

Η δίαιτα της μπανάνας: Χάστε 10 κιλά σε λιγότερο από ένα μήνα!

Δοκιμάστε τη!

5 Μαρτίου 2020 21:31
Η δίαιτα της μπανάνας: Χάστε 10 κιλά σε λιγότερο από ένα μήνα!
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Το καλοκαίρι πλησιάζει και όλοι προετοιμαζόμαστε για να βγούμε στις παραλίες. Δεν είναι ανάγκη όμως να ξημερώνεσαι στα γυμναστήρια ούτε να κάνεις εξαντλητικές δίαιτες! Η κατανάλωση σωστών τροφών και η διακοπή μερικών ατασθαλιών θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα περιττά κιλά που επιθυμείς.

Το Athensmagazine πάντως βρήκε για σένα μια δίαιτα που σίγουρα θα λατρέψεις, τη δίαιτα της μπανάνας. Όπως είναι αναμενόμενο το βασικό της υλικό είναι η μπανάνα και θα σε βοηθήσει να χάσεις εύκολα βάρος χωρίς να πεινάς.

Αν πάλι έχετε μια αγάπη στα μακαρόνια, έχουμε τη λύση για εσάς, δείτε εδώ τη χημική δίαιτα των μακαρονιών!

Εκτός από την κατανάλωση μπανάνας για πρωινό και την αποφυγή κατανάλωσης γεύματος αργά το βράδυ, ένας άλλος κανόνας της διατροφής είναι ότι πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο πριν από τα μεσάνυχτα κάθε βράδυ. Η λογική πίσω από αυτή τη συμβουλή είναι αιτιολογημένη, καθώς οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν μια σχέση μεταξύ στέρησης ύπνου και παχυσαρκίας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα και το αλκοόλ δεν επιτρέπονται σε αυτή τη δίαιτα. Επιπλέον, το μόνο ποτό που μπορείτε να καταναλώνετε στα γεύματα είναι νερό σε θερμοκρασία δωματίου.

Δείτε εδώ το πρόγραμμα διατροφής.

  • Πρωινό
    Μία ή περισσότερες μπανάνες (όσες επιθυμείτε μέχρι να νιώσετε χορτάτη)
    Ένα ποτήρι χλιαρό νερό
  • Μεσημεριανό
    Γεύμα επιλογής
  • Απογευματινό σνακ
    Ένα μικρό γλυκό σνακ επιτρέπεται περίπου στις 15:00 εάν έχετε πεινάσει
  • Βραδινό
    Γεύμα της επιλογής, αλλά πρέπει να τρώγεται πριν από τις 20:00

Χάστε 10 κιλά σε 2 εβδομάδες με τη δίαιτα του αυγού - Άμεσα αποτελέσματα

Αν σας αρέσουν τα αυγά, τότε σίγουρα μπορείτε να κάνετε τη διατροφή που σας βρήκαμε. Τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα, αφού μέσα σε δύο εβδομάδες θα χάσετε 10 ολόκληρα κιλά.

Πολλοί άνθρωποι ψάχνουν αποτελεσματικούς τρόπους να χάσουν βάρος. Είναι σημαντικό να πούμε πως αυτό δεν χρειάζεται να γίνει μειώνονται τις θερμίδες ή τα θρεπτικά που καταναλώνουμε.

Για να έχουμε υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει πως πρέπει να πεινάσουμε. Σημαίνει πως πρέπει να τρώμε αρκετά λαχανικά και φρούτα, δημητριακά και όσπρια. Αποφύγετε το έτοιμο φαγητό, τα επιδόρπια με ζάχαρη και τα αεριούχα αναψυκτικά.

Η Δίαιτα του Αυγού

Σε 2 εβδομάδες, αυτή η δίαιτα θα σας βοηθήσει να χάσετε πάνω από 10 κιλά γιατί τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και σημαντικά θρεπτικά. Θα βελτιωθεί ο μεταβολισμός σας και συνολικά η υγεία σας.

Το μενού:

εύκολες διατροφές με αυγά

Εβδομάδα 1

Δευτέρα

  • Πρωινό: Θα πρέπει να τρώτε δύο βραστά αυγά και ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Μπορείτε να φάτε δύο φέτες από ψωμί ολικής άλεσης και ένα φρούτο
  • Δείπνο: Σαλάτα και κοτόπουλο

Τρίτη

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Κοτόπουλο και σαλάτα
  • Δείπνο: 2 βραστά αυγά, σαλάτα, ένα πορτοκάλι

Τετάρτη

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης, τομάτα, τυρί με χαμηλά λιπαρά
  • Δείπνο: Κοτόπουλο με σαλάτα

Πέμπτη

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Μόνο φρούτα
  • Δείπνο: Μόνο κοτόπουλο

Παρασκευή

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: 2 βραστά αυγά και λαχανικά στον ατμό
  • Δείπνο: Ψητό ψάρι και σαλάτα

Σάββατο

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: Φρούτα
  • Δείπνο: Κοτόπουλο στον ατμό και σαλάτα

Κυριακή

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και φρούτα
  • Μεσημέρι: Λαχανικά στον ατμό, κοτόπουλο, τοματοσαλάτα
  • Δείπνο: Λαχανικά στον ατμό

Εβδομάδα 2

Δευτέρα

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: Κοτόπουλο και σαλάτα
  • Δείπνο: Σαλάτα, ένα πορτοκάλι, 2 βραστά αυγά

Τρίτη

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: 2 βραστά αυγά και λαχανικά στον ατμό
  • Δείπνο: Ψητό ψάρι και σαλάτα

Πώς θα χάσω το λίπος της κοιλιάς;

Τετάρτη

  • Πρωινό: Ένα φρούτο και 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: Κοτόπουλο με σαλάτα
  • Δείπνο: Πορτοκάλι, 2 βραστά αυγά, σαλάτα

Πέμπτη

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Τυρί με χαμηλά λιπαρά, λαχανικά στον ατμό, 2 βραστά αυγά
  • Δείπνο: Κοτόπουλο στον ατμό και σαλάτα

Παρασκευή

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά και μόνο ένα φρούτο
  • Μεσημέρι: Τονοσαλάτα
  • Δείπνο: 2 βραστά αυγά και σαλάτα

Σάββατο

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά, φρούτο
  • Μεσημέρι: Κοτόπουλο με σαλάτα
  • Δείπνο: Μόνο φρούτα

Κυριακή

  • Πρωινό: 2 βραστά αυγά
  • Μεσημέρι: Κοτόπουλο στον ατμό και λαχανικά
  • Δείπνο: Κοτόπουλο στον ατμό και λαχανικά

Σημείωση: Να γυμνάζεστε τακτικά για καλύτερο αποτέλεσμα.

Σε περίπτωση, όμως, που δεν σας αρέσουν τα αυγά, έχουμε να σας προτείνουμε κάτι άλλο. Δείτε εδώ τη διατροφή των 30 ημερών που θα σας απαλλάξει από το περιττό λίπος.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share