Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020

6+1 φρούτα για την καταπολέμηση του καρκίνου - Δρουν και προληπτικά!

Ξεκίνα να τα καταναλώνεις!

28 Φεβρουαρίου 2020 12:02
6+1 φρούτα για την καταπολέμηση του καρκίνου - Δρουν και προληπτικά!
Αρθρογράφος: ATHENSMAGAZINE TEAM
ATHENSMAGAZINE TEAM

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ

Η επάρατη νόσος του καρκίνου είναι η πιο συνηθισμένη αιτία θανάτου τα τελευταία χρόνια. Παλαιότερα θεωρούσαμε πως οι καπνιστές ή όσοι δεν αθλούνται είναι πιο επιρρεπής σε μια τέτοιου είδους θανατηφόρα ασθένεια. Όσο περνούν τα χρόνια όμως αντιλαμβανόμαστε πως δεν παίζουν τελικά και τόσο μεγάλο ρόλο αυτοί οι παράγοντες καθώς βλαβερές ουσίες μπορεί να υπάρχουν παντού, δείτε εδώ τα τρόφιμα που τρέφουν τα καρκινικά κύτταρα που οι περισσότεροι καταναλώνουμε.

Είναι όμως και κάποια τρόφιμα και κυρίως φρούτα που φημολογούνται ως "αντικαρκινικές τροφές". Παρακάτω σου παρουσιάζουμε τα 7 φρούτα που καταπολεμούν τον καρκίνο και μπορούν να δράσουν και προληπτικά για να κρατήσεις την νόσο μακριά σου!

Μύρτιλλα και λεμόνια

Τα δύο αυτά φρούτα βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των αντικαρκινικών τροφών. Ο λόγος; Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, κιτρικό οξύ, υψηλά επίπεδα ανθοκυανίνων, αντιοξειδωτικά και άλλα ενεργά συστατικά με προστατευτική δράση για τον οργανισμό.

φρούτα

Μπανάνες και γκρέιπφρουτ

Μελέτες έχουν αποδείξει πως η τακτική κατανάλωση των δύο αυτών φρούτων μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου κατά περίπου 10%. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη τους περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, η οποία είναι ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που καταπολεμά το οξειδωτικό στρες στα κύτταρα και προλαμβάνει τις αλλαγές στο DNA που μπορεί να ανοίγουν το δρόμο για καρκινικές μεταλλάξεις. Επίσης, και οι μπανάνες και τα γκρέιπφρουτ είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που έχει αποδειχτεί πως δρουν προστατευτικά κατά του καρκίνου του εντέρου.

Μήλα, κόκκινο σταφύλι και φράουλες

Τα φρούτα αυτά είναι πλούσια σε ανθοκυανίνες, ουσίες που τους δίνουν το χρώμα τους αλλά έχουν και αναγνωρισμένες αντικαρκινικές ιδιότητες. Επιπλέον, το κόκκινο σταφύλι είναι πλούσιο σε ρεσβερατρόλη, επίσης δυνατό όπλο στην πρόληψη του καρκίνου, ενώ έχουν όλα τους πολύτιμες φυτικές ίνες.

Αυτά είναι τα 9+1 φρούτα με την χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη!

Όταν βρισκόμαστε σε δίαιτα ή απλά προσέχουμε τη διατροφή μας στην κορυφή των προϊόντων που καταναλώνουμε είναι σίγουρα τα φρούτα και τα λαχανικά. Ωστόσο, δεν είναι όλα τα φρούτα τα κατάλληλα για να διατηρήσεις το βάρος σου σε φυσιολογικά επίπεδα ή να χάσεις τα περιττά κιλά καθώς πολλά είναι εκείνα που περιέχουν πολλή περισσότερη ζάχαρη απ' όσο νόμιζες. Ενώ πέραν της περιεκτικότητας σε ζάχαρη για μια προσεγμένη σιλουέτα, βασικό είναι να προσέξουμε και την υγεία μας, δείτε λοιπόν εδώ τα 12 φρούτα και λαχανικά που έχουν τα περισσότερα φυτοφάρμακα.

Πάμε να δούμε ποια είναι τα 10 φρούτα με τη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη

1. Σμέουρα

Ανά φλιτζάνι έχουν 5 γραμμάρια ζάχαρη και πολλές ίνες για να σας χορτάσουν, τα σμέουρα είναι ένα από τα πολλά καταπληκτικά φρούτα για να βάλετε στη λίστα σας.

2. Φράουλες

Ένα φλιτζάνι ακατέργαστων φράουλων έχει περίπου 7 γραμμάρια ζάχαρης, και ταυτόχρονα πάνω από 100% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας βιταμίνης C.

3. Βατόμουρα

βατόμουρα

Τα βατόμουρα έχουν επίσης μόνο 7 γραμμάρια ζάχαρης ανά φλιτζάνι. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά καθώς και σε φυτικές ίνες.

4. Ακτινίδια

ακτινίδιο

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και περιέχουν μόλις 6 γραμμάρια ζάχαρης ανά ακτινίδιο. Μπορείτε να βρείτε ακτινίδια όλο το χρόνο στο μανάβικο.

5. Γκρέιπφρουτ

Με μόλις 9 γραμμάρια ζάχαρης σε κάθε φρούτο, μη διστάσετε να το βάζετε στο πρωινό σας. Καλή πηγή βιταμίνης C και βοηθά τον μεταβολισμό.

6.Μήλο

Οι φυτικές ίνες του συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, ενώ παράλληλα μειώνουν την «κακή» LDL χοληστερόλη του αίματος. Ένα μικρό μήλο δίνει 77 θερμίδες και 15 γραμμάρια ζάχαρη.

7. Αβοκάντο

αβοκάντο

Ένα ολόκληρο ωμό αβοκάντο έχει μόνο 1 γραμμάριο ζάχαρης. Τα αβοκάντο έχουν πολλά από τα υγιή λίπη, τα οποία θα σας βοηθήσουν να μην αισθάνεστε πείνα. Μισό αβοκάντο παρέχει 120 θερμίδες

8. Καρπούζι

καρπούζι

Μπορεί να φαίνονται σαν μια απόλαυση αφού είναι πολύ γλυκά, αλλά είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και πλούσια σε νερό. Ένα ολόκληρο φλιτζάνι κομμένο καρπούζι έχει κάτω από 10 γραμμάρια ζάχαρη. Είναι επίσης μια μεγάλη πηγή σιδήρου.

9. Πεπόνια (αργείτικα)

Είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνηςΑ και ένα φλιτζάνι περιέχει λιγότερο από 13 γραμμάρια ζάχαρης και υψηλή θρεπτική αξία.

10. Πορτοκάλια

Ένα τυπικό πορτοκαλί έχει περίπου 12 γραμμάρια ζάχαρης και λιγότερες από 70 θερμίδες. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και το βρίσκεται όλο το χρόνο!

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share