Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

Αυτές είναι οι 8 τροφές που θα σου κόψουν την όρεξη!

Δώστε βάση!

19 Φεβρουαρίου 2020 11:54
Αυτές είναι οι 8 τροφές που θα σου κόψουν την όρεξη!

Αν κάνεις δίαιτα ξέρεις σίγουρα πως είναι κάποιες ώρες δύσκολες, πολύ δύσκολες...Αυτές που πεινάς, ή νομίζεις πως πεινάς και θέλεις να αδειάσεις όλα τα ντουλάπια, συρτάρια και το ψυγείο μαζί. Μην υποκύψεις! Συγκρατήσου! Σου έχουμε τη λίστα με τα 8 τρόφιμα που θα γίνουν ο καλύτερος σύμμαχος στη δίαιτα μιας και σου κόβουν την όρεξη, συνεπώς θα σε κάνουν να... ξεχάσεις την πείνα σου! Αν πάλι ετοιμάζεσαι για βραδινή έξοδο και δεν ξέρεις τι ποτό να πιεις εμείς είμαστε εδώ! Αρχικά, συγκρατήσου και πάλι για να μην πέσεις με τα μούτρα σε πατατάκια και ξηρούς καρπούς και μετά ρίξε μια ματιά στα ποτά που μπορείς να καταναλώσεις εν μέσω δίαιτας!

Νερό

νερό

Είναι αυτό που λέμε δεν πεινάς, αλλά διψάς! Οσο περίεργο κι αν σου φαίνεται η ενυδάτωση του οργανισμού σχετίζεται άμεσα με την πείνα. Εχει παρατηρηθεί ότι πολλές φορές τα πρώτα σημάδια της δίψας λαμβάνονται λανθασμένα ως ένδειξη πείνας, με αποτέλεσμα πολλοί να καταφεύγουν στην άσκοπη κατανάλωση τροφής. Επιπλέον όταν ο οργανισμός μείνει πολλές ώρες αφυδατωμένος, τότε κουράζεται πιο εύκολα και ζητάει περισσότερη τροφή. Οπότε καλό είναι πριν καταλήξεις στο φαγητό, να πιεις ένα ποτήρι νερό προκειμένου να αποφύγεις την κατανάλωση περιττών θερμίδων. Μελέτες έχουν δείξει πως η κατανάλωση ενός ποτηριού νερό πριν από το φαγητό μπορεί να μειώσει αισθητά την όρεξη και την τάση για υπερκατανάλωση φαγητού και ιδιαίτερα λιπαρών τροφίμων.

Μήλα

Τα μήλα είναι το ιδανικό σνακ. Είναι σπουδαία πηγή φυτικών ινών με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και θα σε βοηθήσουν να αισθανθείς χορτάτη. Έχουν λίγες θερμίδες, είναι πλούσια σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, βοηθούν στη διατήρηση του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν την όρεξη για θερμιδογόνα λιπαρά τρόφιμα.


Αβγά

Άλλη μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, η οποία σύμφωνα με έρευνες σε βοηθά να ελέγξεις την πείνα σου μέχρι και 36 ώρες μετά.

Καφεΐνη

Έρευνες έχουν απόδειξει ότι η καφεΐνη μπορεί να καταστείλει την όρεξή σου για ένα μικρό χρονικό διάστημα, αν και η χρόνια κατανάλωση καφέ δεν επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα. Επομένως, μικρές ποσότητες καφεΐνης κατά τη διάρκεια της μέρας θα σε βοηθήσει να την ελέγξεις.

Σούπες

Εχει αποδειχτεί ότι όσοι έφαγαν σούπα σαν ορεκτικό κατέληξαν να φάνε πολύ λιγότερο στο γεύμα τους. Δοκίμασέ το κι εσύ.

Αβοκάντο

αβοκάντο

Προσφέρει και τα 18 βασικά αμινοξέα, τα οποία είναι απαραίτητα στο σώμα για την πρωτεΐνη. Αντίθετα με την πρωτεΐνη που βρίσκεται στο κρέας, η οποία δύσκολα χωνεύεται από πολλούς, η πρωτεΐνη του αβοκάντο απορροφάται εύκολα από το σώμα, γιατί το αβοκάντο περιέχει επίσης και φυτικές ίνες. Είναι γεμάτα από υγιή μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία θα σε κρατήσουν πλήρη. Κόψε μισό αβοκάντο σε φέτες και φάτο το πρωί μαζί με φέτες ψωμί του τοστ και θα σε κρατήσει μέχρι το μεσημέρι.

Πικάντικες τροφές

τσίλι

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα πικάντικα τρόφιμα μπορούν να σε βοηθήσουν να κρατηθείς χορτάτη και να αυξήσουν το ρυθμό του μεταβολισμού σου. Μάλιστα όσοι πρόσθεσαν πιπέρι καγιέν στη σούπα τους, έλαβαν 60 θερμίδες λιγότερες και έκαψαν 10 περισσότερες από όσους δεν έβαλαν πιπέρι.

Ξηροί καρποί

Δεν περιέχουν μόνο καλά λιπαρά που βοηθούν να κρατηθεί χαμηλά η χοληστερόλη, αλλά είναι και καλή πηγή των φυτικών ινών, οι οποίες χωνεύονται αργά και έτσι μένουν στο στομάχι σας πολύ περισσότερο χρόνο από οποιοδήποτε άλλο υδατάνθρακα. Οι φυτικές ίνες αυξάνουν τον κορεσμό από τη λήψη τροφής, μειώνουν την απορρόφηση θερμίδων, προάγουν τη λειτουργία του εντέρου, ενώ επίσης συνδράμουν στον καλύτερο έλεγχο του σακχάρου. Προτίμησε τους ανάλατους και σε μικρή ποσότητα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share