Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020

5 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν θέλετε να χάσετε βάρος και 5 που επιτρέπονται!

Δεν θα το πιστεύετε!

19 Φεβρουαρίου 2020 10:32
5 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν θέλετε να χάσετε βάρος και 5 που επιτρέπονται!
Follow us on Google News

Τα φρούτα μπορεί να εμπεριέχονται σε μια δίαιτα αλλά και 5 από αυτά πρέπει να αποφεύγετε γιατί τα αποτελέσματα δεν θα είναι αυτά που περιμένετε. Δεν φαντάζεστε ποια είναι!

Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνες αλλά και φυτικές ίνες οι οποίες είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του πεπτικού.

Κάποια φρούτα ωστόσο είναι καλό να αποφεύγονται στη δίαιτα αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος. Αν και μπαχαρικά, και ακόμα και η κανέλα υπόσχεται απώλεια βάρους, αν δεν εφαρμόσετε τις παρακάτω συμβουλές δεν θα δείτε αλλαγή. Λόγω των σακχάρων που περιέχουν αλλά και κάποιων παρενεργειών που προκαλούν όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες:

Φρούτα που μπορείτε να τα αντικαταστήσετε στη δίαιτα

Βερίκοκα: Όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στην πέψη. Το πιο επικίνδυνο συστατικό τους είναι η αμυγδαλίνη, η οποία βρίσκεται στα κουκούτσια και μπορεί να προκαλέσει ναυτία, ζάλη, λιποθυμία και δηλητηρίαση. Αντί για βερίκοκα, προτιμάτε τις φράουλες, οι οποίες είναι πλούσιες σε νερό, βιταμίνη C και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη. Βοηθούν επίσης στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας.

Αχλάδια. Η κατανάλωση πολλών αχλαδιών μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα. Αντικαταστήστε τα με καρπούζι ή / και πεπόνι τα οποία είναι πλούσια σε νερό και φυτικές ίνες, συμβάλλουν στην αποβολή των τοξινών, καταπολεμούν την ακμή και την κυτταρίτιδα.

5 φρούτα που δεν πρέπει να τρώτε εάν θέλετε να χάσετε βάρος και 5 που επιτρέπονται!

Αβοκάντο: Έχουν οφέλη για τον οργανισμό λόγω των καλών λιπαρών τους, αλλά πρέπει να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες, καθώς έχουν αρκετές θερμίδες. Αντί αβοκάντο, προτιμάτε τα μύρτιλα, τα οποία δεν έχουν σάκχαρα και είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνη C. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι βοηθούν το σώμα σας να κάψει το λίπος.

Σταφύλια: Είναι πολύ πλούσια σε ζάχαρη και εκτός από τη δίαιτα μπορεί να βλάψουν και τα δόντια σας. Η φλούδα τους επιβαρύνει τη λειτουργία της πέψης. Αντί για σταφύλια, επιλέγετε μήλα, τα οποία αποτελούν μία από τις πιο υγιεινές επιλογές φρούτων.

Μπανάνα: Ο λόγος που πρέπει να αποφεύγεται στη δίαιτα είναι ότι εμποδίζει το σώμα να διασπάσει τα ανθυγιεινά λιπαρά. Προτιμάτε το γκρέιπφρουτ το οποίο βοηθά την καύση των θερμίδων και τη διάσπαση των λιπαρών.

Η "μαύρη λίστα" των πιο επικίνδυνων φρούτων και λαχανικών!

Νομίζετε ότι τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τις θρεπτικότερες τροφές; Θεωρητικά έχετε δίκιο. Τι γίνεται όμως όταν αυτά είναι επιμολυσμένα;

Θα σας σώσει: Πως να μη χαλάνε γρήγορα τα φρούτα και τα λαχανικά στο ψυγείο!

Τότε γίνονται τόσο επικίνδυνα για τον οργανισμό που χάνουν τα όποια οφέλη. Το Penna σας παρουσιάζει τον κατάλογο με τα πιο μολυσμένα από φυτοφάρμακα φρούτα και λαχανικά που κυκλοφορεί για δέκατη συνεχή χρονιά από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Περιβαλλοντική Ομάδα Εργασίας (EWG).

Η λίστα καταρτίστηκε από το αμερικανικό υπουργείο Γεωργίας έπειτα από έρευνα σε 48 φρούτα και λαχανικά για τα υπολείμματα φυτοφαρμάκων. Περίπου 65% των δειγμάτων ήταν θετικά στο τεστ.

Οι ειδικοί κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με τις επιπτώσεις των φυτοφαρμάκων, αφού συνδέονται με αναπτυξιακά προβλήματα στα παιδιά ή θέματα δυσλειτουργίας στο ενδοκρινικό σύστημα.

frouta

Στη συνέχεια παρουσιάζεται η λίστα με τα πιο μολυσμένα με φυτοφάρμακα τρόφιμα, σύμφωνα με τον κατάλογο της EWG.

• Αμπελοφάσουλα
• Πατάτες
• Ντοματίνια
• Αγγούρια
• Νεκταρίνια
• Κόκκινες, πορτοκαλί και κίτρινες πιπεριές
• Σπανάκι
• Ροδάκινα
• Σέληνο
• Σταφύλια
• Φράουλες
• Μήλα

Φρέσκα φρούτα VS Αποξηραμένα: Ποια είναι πιο θρεπτικά;

Aπαραίτητο για την υγεία μας είναι -πόσο μάλλον όταν πρόκειται για λαχανικά που θα καταναλωθούν νωπά ή φρούτα των οποίων η φλούδα δεν θα αφαιρεθεί- το σχολαστικό πλύσιμο των τροφών. Παρά το γεγονός ότι υπάρχουν ορισμένα γεωργικά φάρμακα που απορροφώνται αυτούσια από το φυτό και δεν φεύγουν με το πλύσιμο, τα περισσότερα σύγχρονα φάρμακα δεν εισχωρούν στο εσωτερικό τους και επομένως είναι εύκολο να απομακρυνθούν. Ένα πολύ καλό πλύσιμο με άφθονο τρεχούμενο νερό (πόσιμο) απομακρύνει τη «μηχανική» μόλυνση, εξουδετερώνοντας έτσι μεγάλο αριθμό μικροβίων και βακτηρίων.

frouta

Πολλοί είναι και αυτοί που θεωρούν πως εκτός από το νερό, το ξίδι επίσης μπορεί να πλύνει εξίσου καλά τα τρόφιμα που είναι επιρρεπή σε ποικίλες μορφές μολύνσεων (π.χ. τα λαχανικά). Η αλήθεια είναι πως το ξίδι δημιουργεί ένα όξινο περιβάλλον στο οποίο δεν μπορούν να ζήσουν ορισμένοι μικροοργανισμοί.

Παρακάτω παρουσιάζονται κάποιες συμβουλές για σωστό καθαρισμό ο οποίος κρίνεται απαραίτητος πριν την κατανάλωση τροφών.

Πώς να πλένετε σωστά τα φρούτα και τα λαχανικά σας!

Τον κώδωνα του κινδύνου για τις επιπτώσεις των φυτοφαρμάκων κρούουν οι ειδικοί
• Συχνά, ανάμεσα στο κοτσάνι από το κουνουπίδι εισχωρεί κάποιο μικρό ζωύφιο που δεν είναι εύκολα ορατό. Γι’ αυτό, αφού αφαιρέσετε το κοτσάνι, πλύντε το κουνουπίδι για 10΄ και βάλτε το σε αλατισμένο νερό.

• Γενικά, επιμείνετε στην περιοχή γύρω από το κοτσάνι λαχανικών και φρούτων, γιατί εκεί συνήθως μαζεύονται τυχόν υπολείμματα από φυτοφάρμακα.

frouta

• Tα λαχανικά που δεν έχουν λεία επιφάνεια χρειάζονται πολύ προσεκτικότερο πλύσιμο από τα υπόλοιπα. Ένα κατσαρό μαρούλι π.χ. είναι δυσκολότερο να πλυθεί ικανοποιητικά σε σχέση με μία ντομάτα.

• Tρόφιμα με σκληρή επιφάνεια, όπως τα καρότα και οι πατάτες, μπορείτε να τα καθαρίζετε με μια βούρτσα.

• Για να καθαρίσουν καλά τα μανιτάρια, αφού τα πλύνετε, βάλτε τα σε ένα σουρωτήρι, το οποίο θα τοποθετήσετε στη συνέχεια μέσα σε μια λεκάνη με νερό. Aνακινήστε και θα δείτε να μένουν στον πάτο της λεκάνης τα υπολείμματα από χώμα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share