Τρίτη, 07 Απριλίου 2020

Λιώνει σε ένα μπολ φράουλες, ρίχνει μέσα μαγειρική σόδα και με το μείγμα τρίβει τα δόντια της! Μόλις δείτε το αποτέλεσμα θα τρέξετε να το κάνετε!

Ευφυέστατο!

16 Φεβρουαρίου 2020 11:08

Ποιος δε θέλει να έχει ένα κάτασπρο και αστραφτερό χαμόγελο; Μερικές φορές όμως το να επαναφέρεις το χρώμα στα δόντια σου κοστίζει πολύ, τόσο σε χρήματα όσο και σε πόνο μιας και ο οδοντίατρος δεν είναι και ότι πιο ευχάριστο!

Το Athensmagazine.gr κατά καιρούς σου έχει δείξει τις θαυματουργές ιδιότητες της μαγειρικής σόδας, μια εξ αυτών και η καταπολέμηση της δυσοσμίας στις μασχάλες. Σήμερα λοιπόν ήρθαμε να σου δείξουμε ακόμη μία!

Δεν υπάρχει καλύτερο λευκαντικό για τα δόντια από την μαγειρική σόδα με φράουλα! Αν πάρετε μαγειρική σόδα και την ανακατέψετε με φράουλες θα δείτε ένα τρομερό αποτέλεσμα!

Το μείγμα που θα προκύψει είναι ιδανικό για το βούρτισμα των δοντιών σας!

Το μόνο που θα χρειαστείς για να αποκτήσεις ένα αστραφτερό και κατάλευκο χαμόγελο είναι μια… φράουλα και λίγη μαγειρική σόδα!

Δόντια μαγειρική σόδα φράουλα

Θα χρειαστείτε:

Μία ώριμη φράουλα, την οποία πολτοποιείτε και την ανακατεύετε με μισή κουταλιά μαγειρική σόδα.

Εκτέλεση:

Απλώνετε το μείγμα κατά μήκος των δοντιών με μία οδοντόβουρτσα. Αφήστε το μείγμα για 5 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλένετε πολύ προσεκτικά με οδοντόκρεμα.

Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το μίγμα μία φορά την εβδομάδα.

Προσοχή: Η σόδα σε οποιαδήποτε μορφή δεν θα πρέπει να είναι συχνή και εκτεταμένη, αφού μακροπρόθεσμα, το όξινο ανθρακικό νάτριο που περιέχει μπορεί να βλάψει το σμάλτο των δοντιών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και για μερικά ακόμα tips ομορφιάς δείτε το παρακάτω βίντεο:

Geniales trucos para chicas que realmente funcionan:

Posted by Ideas en 5 minutos on Tuesday, 27 August 2019

Τρίβει τα πόδια της με μαγειρική σόδα 2 φορές την εβδομάδα...Το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει!

Η μαγειρική σόδα έχει πάρα πολλές χρήσεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως προϊόν καθαρισμού, αλλά και ως ένα φυσικό φάρμακο. Κάνει κυριολεκτικά θαύματα και στην υγεία!

Είναι οικονομικό, αποτελεσματικό και εύκολο στη χρήση. Ως εκ τούτου, μπορείτε να αντικαταστήσετε εμπορικά προϊόντα με αυτό το απλό συστατικό και να αποφύγετε τις αρνητικές επιπτώσεις των επιβλαβών χημικών ουσιών, και μπορεί να σας λύσει προβλήματα, όπως είναι η τριχόπτωση!

Σας παρουσιάζουμε μερικές χρήσεις του όξινου ανθρακικού νατρίου, της κοινής μαγειρικής σόδας, που μπορούν να ανακουφίσουν τα πόδια σας.

Μουλιάστε τα πόδια σας σε λίγο νερό με 3 κουταλιές της σούπας μαγειρική σόδα. Για καλύτερα αποτελέσματα, κάντε απαλό μασάζ. Κάντε το δύο φορές την εβδομάδα και θα παρατηρήσετε φοβερά αποτελέσματα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε λίγη μαγειρική σόδα στο μπάνιο σας για να ανανεώσετε και να χαλαρώσετε ολόκληρο το σώμα σας.

Μαγειρική σόδα και καρκίνος: Πώς βοηθάει στην αντιμετώπισή του;

Η μαγειρική σόδα έχει διαπιστωθεί και στο παρελθόν ότι ενισχύει την ανοσοθεραπεία του καρκίνου. Πώς συμβαίνει αυτό;

Η μαγειρική σόδα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία του ανθρώπου, και εκτός από το ότι βοηθάει στην ανάπτυξη των μαλλιών και στο αδυνάτισμα, μπορεί να ενισχύσει και την άμυνα του οργανισμού.Τα κύτταρα περνάνε σε μια κατάσταση αδράνειας καθώς οι ιστοί ξεμένουν από οξυγόνο και γίνονται όλο και πιο όξινοι.

Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Cell, αυτή η αδράνεια, που πιστεύεται ότι είναι κύρια αιτία αντίστασης στα φάρμακα και υποτροπής του καρκίνου, μπορεί ενδεχομένως εύκολα να αναστραφεί όταν προκαλείται από οξύτητα.

Η παρατήρηση αυτή μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση πολλών αντικαρκινικών θεραπειών.

Οι ερευνητές του Αντικαρκινικού Ινστιτούτου Ludwig περιγράφουν λεπτομερώς πως, εις ανταπόκριση στην οξύτητα, τα κύτταρα απενεργοποιούν έναν καίριας σημασίας μοριακό διακόπτη, τον mTORC, σε συνήθεις καταστάσεις, υπολογίζοντας τη διαθεσιμότητα των θρεπτικών συστατικών πριν πάρουν τα κύτταρα το πράσινο φως να αναπτυχθούν και να πολλαπλασιαστούν.

Αυτό το γεγονός απενεργοποιεί την κυτταρική παραγωγή πρωτεϊνών, διαταράσσοντας τη μεταβολική τους δραστηριότητα και τον κιρκαδιανό ρυθμό εξωθώντας τα κύτταρα σε μια κατάσταση ηρεμίας.

«Στους όγκους που μελετήσαμε σε ποντίκια παρατηρήσαμε δραστηριότητα του mTORC σε σημεία χωρίς οξυγόνο. Αλλά, όταν προσθέσαμε μαγειρική σόδα στο νερό που έπιναν τα πειραματόζωα, ολόκληρος ο όγκος «φωτίστηκε» από τη δραστηριότητα του mTORC. Εικάζουμε λοιπόν ότι ξυπνώντας αυτά τα κύτταρα ο όγκος μπορεί να γίνει πιο ευαίσθητος στη θεραπεία», εξηγεί ο καθηγητής Τσι Βαν Ντανγκ, επιστημονικός διευθυντής του Αντικαρκινικού Ινστιτούτου Ludwig και ερευνητής στο Ινστιτούτο Wistar.

Μαγειρική σόδα και καρκίνος: Πώς βοηθάει στην αντιμετώπισή του;

«Η μαγειρική σόδα έχει διαπιστωθεί και στο παρελθόν ότι ενισχύει την ανοσοθεραπεία του καρκίνου», προσθέτει ο Δρ Ρόμπερτ Γκιλλις από το Αντικαρκινικό Κέντρο H Λι Μόφιτ και ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης. Ωστόσο, ο μηχανισμός δράσης της επί του καρκίνου παρέμενε ασαφής.

Στην παρούσα μελέτη ο Δρ Νταγκ και οι συνεργάτες του ανακάλυψαν τον μηχανισμό αυτό στη συμπεριφορά των λυσοσωμάτων, κυττταρικά οργανίδια που μοιάζουν με σάκκους και «χωνεύουν» τις πρωτεΐνες, και στα οποία κατευθύνεται ο mTORC όταν είναι έτοιμος να αναλάβει δράση.

Οι ερευνητές απέδειξαν ότι σε όξινες καταστάσεις οι πρωτεϊνικοί κινητήρες προωθούν τα λυσοσώματα που μεταφέρουν τον mTOR μακριά από την περιοχή γύρω από τον πυρήνα, όπου βρίσκονται συνήθως. Έτσι διαχωρίζεται ο mTOR από μια πρωτεΐνη που απαιτείται για την ενεργοποίησή της, την RHEB, η οποία συνεχίζει να βρίσκεται στη γύρω περιοχή.

Χωρίς λοιπόν ένα από τα βασικά σηματοδοτικά μηνύματα ο mTORC παραμένει αδρανής αναστέλλοντας τη σύνθεση των πρωτεϊνών – συμπεριλαμβανομένων των συστατικών του μοριακού ρολογιού του κυττάρου – μαζί με μεγαλύτερη μεταβολική δραστηριότητα.

«Τα κύτταρα δεν θέλουν να παράγουν πρωτεΐνες ή άλλα βιομόρια όταν βρίσκονται υπό πίεση. Θέλουν να επιβραδύνουν και ξυπνάνε μόνο όταν τα πράγματα έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό», εξηγεί ο Δρ Νταγκ.

Και υποστηρίζει ότι η μαγειρική σόδα μπορεί να αναστρέψει όλη αυτή την ιστορία αφού όταν χορηγήθηκε στο νερό των πειραματόζωων εξουδετέρωσε προς έκπληξη όλων την οξύτητα των υποξυγονικών δεσμίδων στους όγκους. Αυτό έστειλε τα λυσοσώματα πίσω στην πυρηνική περιφέρεια των κυττάρων – όπου περίμενε η RHEB – και αποκατέστησαν τη δραστηριότητα του mTOR.

Τέλος, οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι η ενεργοποίησης των Τ-κυττάρων που είναι κύριας σημασίας για τις ανοσοθεραπείες ήταν επίσης μειωμένη σε όξινες καταστάσεις.