Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020

Αν τρώτε πατάτες με κρέας σταματήστε το αμέσως! Από τους χειρότερους συνδυασμούς τροφίμων!

Βλάπτετε την υγεία σας!

20 Ιανουαρίου 2020 10:58
Αν τρώτε πατάτες με κρέας σταματήστε το αμέσως! Από τους χειρότερους συνδυασμούς τροφίμων!

Αυτές οι τροφές όταν καταναλώνονται μεμονωμένα, έχουν τεράστια διατροφική αξία και είναι εξαιρετικά θρεπτικές. Τέτοιες είναι η πατάτα και το κρέας, που όταν συνδυάζονται κάνουν κακό στην υγεία!

Κάποιες τροφές μπορούν να επηρεάσουν το πεπτικό σας ή ακόμη και να σας αρρωστήσουν όταν συνδυάζονται με άλλες. Και ακόμα ένας, μιας και έχει βάση τον κιμά και την πατάτα, είναι τα κεφτεδάκια με πουρέ!

Το άμυλο που περιέχουν οι πατάτες απαιτεί αλκαλικά πεπτικά υγρά, σε αντίθεση με τις πρωτεΐνες του κρέατος που χρειάζονται όξινα. Όταν λοιπόν συνδυάζονται προκαλούν διαταραχές, όπως καούρα, δυσπεψία και αέρια.

πατάτες με κρέας

Προσοχή! Σε αυτά τα τρόφιμα δεν κάνει να βάζουμε αλουμινόχαρτο!

Το αλουμινόχαρτο αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της λίστας για τα ψώνια μας, καθώς μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε για να προστατεύσουμε τα τρόφιμά μας και να τα διατηρήσουμε φρέσκα και γευστικά.

Αν δεν το γνωρίζατε το αλουμινόχαρτο δεν πάει με όλα τα τρόφιμα, και επίσης δεν αναθερμαίνονται όλα. Δείτε αναλυτικά παρακάτω!

Πού μπορείς να το χρησιμοποιείς

Στα πουλερικά και τα κρεατικά: Το μυστικό για ζουμερά, λαχαριστά κρεατικά είναι να τα τυλίξεις με αλουμινόχαρτο πριν το ζέσταμα ή το μαγείρεμα, ώστε να τραβήξουν τη θερμοκρασία μέσα και όχι μόνο εξωτερικά και να ψηθούν ομοιόμορφα.

Στα σνακ: Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσεις φρέσκο το τοστάκι του παιδιού για το σχολείο ή το δικό σου σάντουιτς για τη δουλειά είναι να το τυλίξεις σφιχτά με αλουμινόχαρτο.

Είναι ο πιο οικολογικός τρόπος; Εννοείται πως όχι! Αν δεν θέλεις μόνο να προστατέψεις το φαγητό σου, αλλά και το περιβάλλον θα σου προτείναμε να χρησιμοποιήσεις πλαστικές επαναχρησιμοποιήσιμες σακούλες τροφίμων, τις οποίες μπορείς να πλένεις μετά από κάθε χρήση.

αλουμινόχαρτο

Πού δεν μπορείς να το χρησιμοποιείς

Στα όξινα φαγητά: Εάν το φαγητό σου περιέχει ξύδι, ντομάτα ή σάλτσα ντομάτας, καλό θα ήταν να αποφεύγεις να χρησιμοποιήσεις αλουμινόχαρτο για να το αποθηκεύεις. Ο λόγος είναι ότι τα οξέα αυτά ύστερα από μερικές ημέρες έχουν την τάση να αλληλεπιδρούν με το αλουμινόχαρτο και να το διαβρώνουν, με αποτέλεσμα μικρές ποσότητες αλουμινίου να μεταφέρονται στη τροφή, αφήνοντας λευκές κηλίδες.

Στον φούρνο μικροκυμάτων: Θέλουμε να ελπίζουμε πως αυτό είναι κάτι που γνωρίζεις ήδη! Αν βάλεις αλουμινόχαρτο στο φούρνο μικροκυμάτων, όχι μόνο δεν θα ζεσταθεί ομοιόμορφα το φαγητό, αλλά κινδυνεύεις να βάλεις φωτιά στο σπίτι!

Στο φούρνο: Αν βάλεις αλουμινόχαρτο στο φούρνο μπορεί να μην προκληθεί έκρηξη και φωτιά, αλλά σίγουρα μακροπρόθεσμα θα προκληθούν βλάβες στη συσκευή σου.

Αν θέλεις, λοιπόν, ο φούρνος σου να μη γεμίζει λάδια και λίπη, αντί να βάζεις αλουμινόχαρτο στον πάτο της συσκευής σου, φρόντισε να την καθαρίζεις μετά από κάθε χρήση!

2+1 τρόφιμα που «λιώνουν» το λίπος!

Γνωρίζατε πως υπάρχουν 2+1 τρόφιμα τα οποία φαίνεται πως βοηθούν να «κάψουμε» πιο εύκολα το λίπος της κοιλιάς; Δείτε επίσης ποιο είναι το μπαχαρικό που εξαφανίζει το λίπος!

Έρευνες αποδεικνύουν ότι τα εσωτερικά ρολόγια του σώματός μας, που αφορούν τον ύπνο και το φαγητό, απορρυθμίζονται εντελώς λόγω των λανθασμένων μηνυμάτων που τους στέλνουμε, καταναλώνοντας τις λάθος τροφές.

Το αποτέλεσμα; Μπαίνεις σε ένα φαύλο κύκλο: μία σταθερή ροή των ορμονών της πείνας, που κάνει τις λιγούρες σου σχεδόν ακαταμάχητες. Αν όμως καταφέρεις να ρυθμίσεις το πρόγραμμα ύπνου και φαγητού του σώματός σου, μπορείς να αποχαιρετίσεις το λίπος στην κοιλιά σου.

undefined

Αν κοιμάσαι καλά, θα χάνεις περισσότερα κιλά και αν τρως τις σωστές τροφές τη σωστή ώρα, θα ικανοποιείς την ανάγκη του σώματός σου για τροφή, χωρίς να νιώθεις λιγούρες μετά.

Δοκίμασε λοιπόν τις τροφές που καίνε το λίπος στην κοιλιά, για να κοιμάσαι καλύτερα, να χάνεις περισσότερα κιλά και να «λιώσεις» το λίπος στην κοιλιά σου.

1. Κεράσια

Τα κεράσια αποτελούν φυτική πηγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου. Αν και δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς ευκολότερα, οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι τέτοιες τροφές(όπως και οι μπανάνες) μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της μελατονίνης στο σώμα σου. Άρα όχι μόνο σε βοηθάει να κοιμηθείς, αλλά είναι και ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό, που μπορεί να οδηγήσει στην απώλεια βάρους.

undefined

Έρευνες επιστημόνων έχουν δείξει ότι τα κεράσια έχουν θεραπευτικές ιδιότητες.

Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε σίδηρο βοηθάει στην αναιμία, περιέχουν μεταλλικά άλατα που δρούν ανακουφιστικά σε ρευματικούς πόνους και συμβάλλουν στην μείωση της κόπωσης και την παράταση της μυικής προσπάθειας. Τα κεράσια δρούν αποτοξινωτικά για το συκώτι και την χοληδόχο κύστη και γενικότερα για τον οργανισμό. Είναι χωνευτικά, διουρητικά και διαθέτουν αντισηπτικές ιδιότητες.

Το καλύτερο; Μπορείς να τα καταναλώσεις κατευθείαν από το δέντρο ή να φτιάξεις γλυκό κερασάκι ή και μαρμελάδα.

2. Ψάρι

Όταν από τη διατροφή σου λείπουν τα Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία υπάρχουν στα ψάρια, η επίφυση, ένας αδένας στον εγκέφαλο που βοηθά στη ρύθμιση του νευρικού σου συστήματος αποσυντονίζεται, οδηγώντας σε μεταβολές στην παραγωγή της μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου σου. Οι άνθρωποι που έχουν έλλειψη σε Ω-3 δεν κοιμούνται στη διάρκεια των συνηθισμένων περιόδων ανάπαυσης, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει στην αναζήτηση ανθυγιεινού φαγητού αργά το βράδυ.

undefined

Το ψάρι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, οι οποίες σύμφωνα με έρευνες ικανοποιούν την πείνα σου. Μάλιστα καις περισσότερες θερμίδες όταν χωνεύεις απλώς την πρωτεΐνη σε σχέση με όταν τρως λίπη ή υδατάνθρακες. Επίσης, όταν τρως περισσότερα Ω-3 κάνεις καλό στην υγεία της καρδιάς σου και μειώνεις τον κίνδυνο εμφάνισης της άνοιας.

Καλοκαιρινά ψάρια είναι: οι κουτσομούρες, τα μελανούρια, τα λυθρίνια, οι σαρδέλες, οι σάλπες, οι κολιοί.

3. Γάλα

Μία έρευνα του 2010 του Πανεπιστημίου της Αλαμπάμα στο Μπέρμιγχαμ αποκάλυψε ότι σε μία ομάδα περισσότερων από 100 γυναικών πριν την εμμηνόπαυση, το λίπος μειώθηκε σημαντικά σε αυτές που κατανάλωναν τις περισσότερες τροφές που ήταν πλούσιες σε ασβέστιο.

undefined

Συγκεκριμένα, για κάθε 100mg ασβεστίου(μισή περίπου κούπα παγωμένου γιαουρτιού) που κατανάλωναν κάθε μέρα, έχαναν περίπου 2 εκατοστά ενδοκοιλιακού λίπους, αυτού που «κολλάει» γύρω από τα εσωτερικά σου όργανα, που συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου και καρδιακών παθήσεων.

Το ασβέστιο μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να κοιμηθείς, αν έχεις την τάση να ξυπνάς από μυϊκούς πόνους ή κράμπες, αφού βοηθάει στη χαλάρωση των μυών και των νευρικών ινών.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share