Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020

6+1 φαγητά που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά!

Θα σας «σώσουν»!

15 Ιανουαρίου 2020 13:19
6+1 φαγητά που θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά!

Οι γιορτές πέρασαν και τα κιλά από τα γλυκίσματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους. Τα παρακάτω 6+1 φαγητά θα σας βοηθούν να τα χάσετε! Ακόμη υπάρχει και ένα φρούτο που σε κάνει να χάνεις βάρος!

Γκρέιπφρουτ:

Μισό γκρέιπφρουτ πριν το γεύμα μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα του οργανισμού μας να καίει θερμίδες. Αυτή η εκπληκτική ιδιότητά του οφείλεται στα φυτοχημικά που περιέχει. Προσοχή σε όσους λαμβάνουν χρόνια φαρμακευτική αγωγή, καθώς το γκρέιπφρουτ αλληλεπιδρά αρνητικά με ορισμένα φάρμακα.

Φιστίκια:

Βοηθούν να μειώσετε το Δείκτη Μάζας Σώματος σε 12 εβδομάδες (ποσότητα που αντιστοιχεί σε 240 θερμίδες ημερησίως), ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη ρύθμιση της χοληστερίνης και των τριγλυκεριδίων.

undefined

Αβοκάντο:

Τα έλαια του αβοκάντο διευκολύνουν την καύση του λίπους, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς.

Όσπρια:

Παρέχουν πολύτιμο σίδηρο και φυτικές ίνες, ενώ παράλληλα μειώνουν τα επίπεδα της «κακής χοληστερόλης» (LDL) και της αρτηριακής πίεσης. Οι φυτικές ίνες «συνεργάζονται» με τα βακτήρια του γαστρεντερικού ώστε να απενεργοποιήσουν τα γονίδια που ευθύνονται για το διαβήτη.

Γιαούρτι εμπλουτισμένο με βιταμίνη D:

Ο συνδυασμός ασβεστίου και βιταμίνης D διευκολύνει τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Πράσινο τσάι:

Συνδυάζοντας το πράσινο τσάι (4-5 φλιτζάνια την ημέρα) με τη γυμναστική θα δείτε πιο γρήγορα αποτέλεσμα, κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε κατεχίνες, αντιοξειδωτικές ουσίες που εμποδίζουν τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά και επιταχύνουν τη διαδικασία απώλειας βάρους.

Αμύγδαλα:

Είναι το ιδανικό σνακ για κάθε στιγμή της ημέρας. Για καλύτερα αποτελέσματα, καταναλώστε την ημερήσια ποσότητα αμυγδάλων (μία γεμάτη χούφτα) πριν τη γυμναστική, καθώς έχει διαπιστωθεί πως το αμινοξύ L-αργινίνη που περιέχει το αμύγδαλο ενισχύει τη διαδικασία καύσης του λίπους και των υδατανθράκων κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

7+1 συνδυασμοί φαγητών για να χάσετε άμεσα τα κιλά των γιορτών!

undefined

Θέλετε να χάσετε άμεσα τα κιλά που πήρατε στις γιορτές; Σας παρουσιάζουμε 7+1 συνδυασμούς από φαγητά που θα σας «σώσουν»! Ακόμη, υπάρχουν και άλλοι έξυπνοι συνδυασμοί που μπορεί να ενισχύσουν την ενέργεια και το μεταβολισμό!

Βερίκοκα + αμύγδαλα

Μαζί λειτουργούν κατασταλτικά ενάντια στην κακή χοληστερόλη (LDL). Τα φυτοχημικά στα αμύγδαλα, μαζί με τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Ε και C των βερίκοκων μειώνουν την οξείδωση της LDL.

Γιαούρτι ή τυρί cottage + μούρα + αμύγδαλα

Λόγω της περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι ή το cottage σε κρατούν χορτάτη για πολλή περισσότερη ώρα ενώ, χάρη στην τρυπτοφάνη που περιέχουν βοηθούν να έχεις και καλύτερο ύπνο. Προσθέτοντας και κάποιο αντιοξειδωτικό φρούτο όπως μούρα ή φράουλες και μια πηγή καλών λιπαρών όπως τα αμύγδαλα, έχεις ένα απίστευτα υγιεινό πρωινό γεύμα ή σνακ.

undefined

Αυγό + χυμός πορτοκάλι

Πώς συνδυάζονται, θα αναρωτηθείς, αλλά δεν χρειάζεται να τα φας μαζί. Μπορείς απλώς να τα βάλεις μαζί στο πρωινό σου. Συνδυαστικά, το αυγό με την πρωτεΐνη του και το πορτοκάλι με τη βιταμίνη C λειτουργούν σαν πολυβιταμίνη για τον οργανισμό σου, μπουστάρουν το μεταβολισμό και -bonus- ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου.

Ψωμί ολικής άλεσης +κανέλα

Άκου τώρα να δεις. Φρυγανίζεις το ψωμί στην τοστιέρα (ολικής είπαμε, ε;), απλώνεις ελάχιστο βούτυρο και πασπαλίζεις με κανέλα. Μπορεί να μην σου φαίνεται οικείο σαν θέαμα, αλλά σου υπόσχομαι ότι σαν γεύση θα σε ικανοποιήσει με το παραπάνω. Η κανέλα έχει σούπερ ευεργετική δράση στο μεταβολισμό. Επίσης, έχει βρεθεί ότι διατηρεί τα επίπεδα της γλυκόζης σε πιο ομαλά επίπεδα, αποτρέποντας την αύξηση της όρεξης.

undefined

Φακές + κόκκινες πιπεριές

Δύο τροφές που η κάθε μία από μόνη της είναι θρεπτική βόμβα μαζί μόνο μια έκρηξη βιταμινών. Εκτός από αυτό, αυτός ο συνδυασμός ενισχύει και την απορρόφηση του σιδήρου (που περιέχουν οι φακές). Ιδανικά, για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, μπορείς να ολοκληρώσεις το γεύμα σου με ένα πορτοκάλι.

Νερό+λεμόνι+ αγγούρι

Σούπερ αντιοξειδωτικό και ιδανικό για να πάρεις βιταμίνες C και K, να μειώσεις το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και να αυξήσεις τις καύσεις του οργανισμού σου.

Μήλο+φυστικοβούτυρο

Κλασικός συνδυασμός όσων έχουν πάθος με το fitness και πάρα πάρα πολύ νόστιμος. Το μονοακόρεστα λιπαρά του φυστικοβούτυρου σε κρατούν χορτάτη. Το μήλο είναι γεμάτο φυτικές ίνες που σε βοηθούν να μειώσεις το οργανικό λίπος. Για να ολοκληρώσεις το γεύμα πρόσθεσε κανέλα η οποία, συν τοις άλλοις, διατηρεί σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και προλαμβάνει τις λιγούρες που οδηγούν στην αύξηση του βάρους.

Αβοκάντο+ πολύσπορο ψωμί + μαύρο πιπέρι

Το ψωμί με αβοκάντο δεν είναι απλά ένα trend στο Instagram, αλλά καταλύτης για τις καύσεις του οργανισμού. Το αβοκάντο, χάρη στην περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά, σε βοηθά να νιώθεις χορτάτη για περισσότερο. Την αίσθηση αυτή ενισχύει το πολύσπορο ψωμί λόγω φυτικών ινών και κάπως έτσι έχεις ένα light αλλά χορταστικό σνακ. Όσο για το πιπέρι, σύμφωνα με έρευνα που έχει δημοσιευτεί στο επιστημονικό περιοδικό American Journal of Clinical Nutrition, η καψαϊκίνη που περιέχει μπορεί να σε κάνει να καταναλώσεις έως και 200 θερμίδες λιγότερο στο επόμενό σου γεύμα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share