Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2019

Με αυτούς τους 3 τρόπους θα βάλεις τέλος στις λιγούρες που σε βασανίζουν!

Μια για πάντα!

14 Οκτωβρίου 2019 11:41
Με αυτούς τους 3 τρόπους θα βάλεις τέλος στις λιγούρες που σε βασανίζουν!

Οι περιπτώσεις που υποκύπτετε στις λιγούρες και τσιμπολογάτε χωρίς να πεινάτε στην πραγματικότητα όρεξη για φαγητό, είναι συχνές και είναι πολύ δύσκολο να κόψετε αυτή την κακή συνήθεια!

Δείτε επίσης: Οι 12 τροφές που μπορείς να φας ανεπιφύλακτα το βράδυ!

Η όρεξη είναι αίσθημα που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται, η απλή θέα του φαγητού, ανθρώπων γύρω σας που τρώνε, την ατμόσφαιρα, τις μυρωδιές κ.ά. Γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό να εντοπίζετε τις αιτίες που μπορεί να σάς οδηγούν σε τσιμπολογήματα τα οποία φυσικά, αν δεν είστε προσεκτικοί, μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα να πάρετε επιπλέον κιλά. Δώστε βάση στους εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν την όρεξή σας δίνοντας βάση σε πρώτη φάση στον περιορισμό των μερίδων σας.

Επίσης, παρατηρήστε πότε τρώτε: Όταν πεινάτε ή όταν βαριέστε;

Με αυτούς τους 3 τρόπους θα βάλεις τέλος στις λιγούρες που σε βασανίζουν!

Παράγοντες όπως το άγχος ή η νευρικότητα επηρεάζουν τις διατροφικές σας επιλογές και το πότε θα φάτε; Υιοθετήστε μια διαφορετική στρατηγική στον τρόπο που τρώτε και διατηρήστε τη στην καθημερινότητά σας.

Κρύψτε τα σνακ ή μην τα αγοράζετε

Φαίνεται αστείο αλλά δεν είναι. Οι μικρές λιχουδιές όταν βρίσκονται σε εμφανή σημεία στα ντουλάπια της κουζίνας είναι θελκτικές και το πιο πιθανό είναι χωρίς να καταλάβετε πώς, να βρεθείτε να τις καταναλώνετε χωρίς καν να πεινάτε. Αν επίσης δεν μένετε πιστοί στη λίστα με τα ψώνια σας άνετα υποκύπτετε αγοράζοντάς τες οπότε ας ξεκινήσουμε από εδώ: Οι νόστιμοι πειρασμοί γύρω μας είναι πολλοί οπότε είναι πολύ βασικό να είστε εγκρατείς.

Σερβίρετε το γεύμα σας στην κουζίνα

Για να αποφύγετε τις δεύτερες μερίδες, σερβίρετε το φαγητό σας πάντα στην κουζίνα ή την τραπεζαρία, τον κανονικό χώρο δηλαδή που πρέπει να τρώτε και όχι στον καναπέ βλέποντας τηλεόραση. Τρώγοντας στο σωστό περιβάλλον με τους σωστούς ρυθμούς χορταίνετε και απολαμβάνετε το φαγητό σας. Σε διαφορετική περίπτωση, τρώγοντας δηλαδή ουσιαστικά στο «πόδι» τείνετε να τρώτε γρήγορα και το πιο πιθανό είναι να σερβιριστείτε και δεύτερη μερίδα.

Με αυτούς τους 3 τρόπους θα βάλεις τέλος στις λιγούρες που σε βασανίζουν!

Ξεχωρίζετε τις λιγούρες από την πείνα

Την επόμενη φορά που θέλετε να φάτε τσιπς ή σοκολάτα αναρωτηθείτε αν πραγματικά πεινάτε. Η πραγματική πείνα έχει ενδείξεις που γίνονται αισθητές στο σώμα σας όπως κόπωση και αίσθημα κενού στο στομάχι. Η πείνα εξαφανίζεται μετά την κατανάλωση κάθε είδους τροφής ενώ οι λιγούρες μόνο με το συγκεκριμένο είδος τροφής που «λαχταρήσατε». Οι λιγούρες υποχωρούν σε 15-20 λεπτά ενώ η πείνα όσο περνά η ώρα εντείνεται.

Η καλή παρέα αυξάνει.. την όρεξη μας για φαγητό!

Δεν θα το είχες σκεφτεί ότι η καλή παρέα αυξάνει την όρεξή μας για φαγητό! Αποτελέσματα έρευνας έδειξαν ότι αυτοί που τρώνε με φίλους καταναλώνουν 48% περισσότερο φαγητό συγκριτικά με εκείνους που τρώνε μόνοι τους, αλλά και ότι οι παχύσαρκες γυναίκες καταναλώνουν πάνω από 29% περισσότερο φαγητό, όταν τρώνε με παρέα, παρά όταν τρώνε μόνες τους.

Δείτε επίσης: Κι όμως η τσίχλα επηρεάζει την όρεξή μας!

Ειδικότερα, από το Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ ανέλυσαν δεδομένα από 42 υφιστάμενες μελέτες και διαπίστωσαν ότι οι κοινωνικές περιστάσεις κατανάλωσης φαγητού συνδέονται με αυξημένη πρόσληψη τροφής συγκριτικά με τις περιστάσεις μοναχικών δείπνων. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός, ότι ερευνητές εξηγούν πως στα αρχαία χρόνια οι τροφοσυλλέκτες μοιράζονταν την τροφή για να εξασφαλίσουν την επιβίωση τους στις περιόδους πείνας. Ο συγκεκριμένος μηχανισμός επιβίωσης μπορεί να διατηρείται μέχρι και σήμερα με αποτέλεσμα να τρώμε περισσότερο όταν είμαστε με φίλους ή με την οικογένεια.

Η καλή παρέα αυξάνει.. την όρεξη μας για φαγητό!

Σίγουρα, η κατανάλωση τροφής με παρέα είναι πιο ευχάριστη ακόμη και η υπερβολική κατανάλωση τροφής είναι αποδεκτή στο πλαίσιο της παρέας, αλλά όχι και όταν είμαστε μόνοι μας. Επιπλέον, όταν καθόμαστε όλοι μαζί για φαγητό ενδυναμώνει τους μεταξύ μας κοινωνικούς δεσμούς. Οι ερευνητές σημειώνουν ότι, στην περίπτωση της κοινωνικής διευκόλυνσης, έχουμε κληρονομήσει έναν μηχανισμό που κάποτε εξασφάλιζε τη δίκαιη διανομή της τροφής ανάλογα με τις ανάγκες μας, αλλά τώρα ασκεί ισχυρή επίδραση σε ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

Τέλος, η ίδια διαδικασία παρατηρήθηκε σε κοτόπουλα, αρουραίους, γερβίλους (είδος τρωκτικού) και άλλα είδη, υποδηλώνοντας ότι εξυπηρετεί πράγματι έναν τελικό σκοπό για την επιβίωση των ειδών.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share