Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Αυτά είναι τα οφέλη της βεντούζας για το σώμα σας που δεν φανταζόσασταν! (Video)

Μήπως έχει τύχει ποτέ να δοκιμάσετε αυτή την τεχνική;

9 Οκτωβρίου 2019 13:24
Αυτά είναι τα οφέλη της βεντούζας για το σώμα σας που δεν φανταζόσασταν! (Video)

Μάθετε τα πάντα γύρω από την πανάρχαιη ιατρική της βεντούζας και τα οφέλη της! Πραγματικά αν γνωρίζετε πόσο ευεργετικά είναι για το σώμα σας αυτή η τεχνική θα αναθεωρήσετε!

Όταν σκεφτόμαστε τις μεσαιωνικές ιατρικές πρακτικές, στο μυαλό μας έρχονται οι βδέλλες ή οι εικόνες με βεντούζες από ιστορικές ταινίες, όπου ο γιατρός κρατά την φλόγα λίγο κάτω από ένα γυάλινο βάζο ή ένα φλιτζάνι πριν το τοποθετήσει στο πίσω μέρος ενός άρρωστου ασθενή, δημιουργώντας ένα κενό που στη συνέχεια απορροφά το δέρμα προς τα επάνω στο γυάλινο βάζο. Ξηροί καρποί: Ποια είναι τα οφέλη τους για τον οργανισμό μας;

Η πρακτική της βεντούζα φαίνεται τόσο αντίθετη με την σύγχρονη ιατρική που είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι μπορεί να ωφελήσει την υγεία μας. Αλλά η σύγχρονη ιατρική έχει αποδείξει ακριβώς αυτό. Αυτή η αρχαία πρακτική μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην θεραπεία του αρρώστου.

Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι βεντούζας και η πρακτική αυτή βασίζεται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική πρακτική του βελονισμού που έχει αποδειχθεί ότι έχει θεραπευτικά αποτελέσματα.

Δείτε το βίντεο στο Athensmagazine.gr:

Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας αν τρώτε σκόρδο με άδειο στομάχι!

Δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας αν τρώτε σκόρδο με άδειο στομάχι!

Φάτε σκόρδο με άδειο στομάχι και δείτε τι θα συμβεί στο σώμα σας. Δεν θα πιστέψετε το πόσο καλό μπορεί να σας κάνει.

Πολλές έρευνες έχουν συγκεντρωθεί στις ιδιότητες του σκόρδου, και έχουν καταλήξει ότι όταν το τρώμε με άδειο στομάχι, μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο αντιβιωτικό. Είναι πιο αποτελεσματικό όταν το τρώτε πριν από το πρωινό επειδή τα βακτηρίδια είναι εκτεθειμένα και δεν μπορούν να αμυνθούν και υποκύπτουν στην δύναμη του.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο τι θα συμβεί στο σώμα σας αν τρώτε σκόρδο με άδειο στομάχι

Έχετε καούρες; Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε!

Έχετε καούρες; Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε!

Αν ταλαιπωρείστε συχνά από καούρες, δείτε ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε για να μην έχετε αυτό το δυσάρεστο σύμπτωμα μετά το φαγητό.

Η καούρα είναι σύμπτωμα της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης και το ακολουθεί συχνά μια ξινή ή πικρή γεύση στο λαιμό και το στόμα, που διαρκεί κάποια λεπτά ή ακόμη και ώρες.

Ντομάτες

Οι ντομάτες παρουσιάζουν υψηλό βαθμό οξύτητας, οδηγώντας στο δυσάρεστο αυτό αίσθημα. Το αντίδοτο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι κάτι που βοηθά στην παραγωγή σάλιου, όπως μια καραμέλα, καθώς το σάλιο εξουδετερώνει το γαστρικό οξύ που ανεβαίνει από το στομάχι.

Εσπεριδοειδή

Τα πορτοκάλια, το γκρέιπφρουτ και ο χυμός πορτοκάλι αποτελούν κλασικούς «ενόχους» σε περιπτώσεις καούρας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι όξινα και είναι ιδιαιτέρως επίφοβα όταν καταναλωθούν με άδειο στομάχι.

Πικάντικα φαγητά

Το πιπέρι, το τσίλι και όλα τα πικάντικα φαγητά μπορεί να προκαλούν καούρες. Μείνετε μακριά από τέτοιου είδους τροφές και βρείτε εναλλακτικές, πιο ήπιας γεύσης, έτσι ώστε να κρατήσετε τις καούρες μακριά.


Δυόσμος

Αποφύγετε τις καραμέλες δυόσμου για να καθαρίσετε την αναπνοή σας μετά το φαγητό, αν έχετε τάση για καούρες, καθώς ο δυόσμος χαλαρώνει το σφιγκτήρα ανάμεσα στο στομάχι και τον οισοφάγο, επιτρέποντας στα γαστρικά οξέα να ανέβουν προς τα πάνω.

Τυρί, ξηροί καρποί, μπριζόλες

Όλες αυτές οι τροφές είναι διαφορετικές μεταξύ τους, αλλά έχουν ένα κοινό: παρουσιάζουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και παρ’ όλο που δεν κατηγορούνται όσο οι όξινες τροφές για πρόκληση καούρας, μπορούν να θεωρηθούν κι αυτές ύποπτες. Το λίπος καθυστερεί το «καθάρισμα» του στομαχιού, αφήνοντας μεγάλη πιθανότητα για φούσκωμα, κάτι που αυξάνει την πίεση στον οισοφαγικό σφιγκτήρα, προκαλώντας καούρες. Προσπαθήστε να μην τελειώσετε το γεύμα σας με τυριά, καθώς θα σας επιβαρύνουν.

Αλκοόλ

Το κρασί, η μπίρα και γενικά τα οινοπνευματώδη είναι επικίνδυνα για πρόκληση καούρας όταν απορροφούνται με ένα μεγάλο γεύμα. Το αλκοόλ, όπως και ο δυόσμος, «ανοίγει» το σφιγκτήρα.

Καφεΐνη

Καφές, αναψυκτικά, τσάι και οτιδήποτε περιέχει καφεΐνη θέλει προσοχή, γι’ αυτό μην ξεπερνάτε τα 85-110 γραμμάρια την ημέρα.

Σοκολάτα

Λόγω της καφεΐνης που περιέχει, είναι επικίνδυνη για καούρα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share