Κυριακή, 05 Ιουλίου 2020

Φοράς τις ίδιες κάλτσες και 2η ημέρα; Μάλλον δεν είναι και τόσο καλό!

Δες εδώ γιατί!

Φοράς τις ίδιες κάλτσες και 2η ημέρα; Μάλλον δεν είναι και τόσο καλό!

Μία από τις μολυσματικές λοιμώξεις, που μπορεί να πλήξουν τα πόδια και ειδικά τα πέλματά σας, είναι το λεγόμενο «πόδι του αθλητή». Είναι μια μεταδοτική πάθηση και μπορεί να γίνει επικίνδυνη εάν εξαπλωθεί.

Δείτε επίσης:Αν κάνετε αυτό το κόλπο με τα πόδια... θα έχετε καλό ύπνο!

Το πόδι του αθλητή εκδηλώνεται με εξάνθημα που προκαλείται από ένα μύκητα ο οποίος εμφανίζεται συνήθως ανάμεσα στα δάκτυλα των ποδιών και μπορεί να προκαλέσει στους πάσχοντες κνησμό, ερυθρότητα, καθώς και φολιδωτό, ξηρό, ραγισμένο ή με μικρά σπυράκια δέρμα.

Παρόλο που δεν είναι συνήθως σοβαρό, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται για να σταματήσει να εξαπλώνεται. Αυτό συμβαίνει επειδή θα μπορούσε να φτάσει στο λεμφικό σύστημα, προκαλώντας μόλυνση των λεμφικών αγγείων και των λεμφαδένων.

Επιπλέον, σε ορισμένες περιπτώσεις η αρχική προσβεβλημένη περιοχή μπορεί να μολυνθεί με βακτήρια. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε κυτταρίτιδα, αφήνοντας το δέρμα κόκκινο, ζεστό και πρησμένο.

Η κύρια αιτία είναι ο μύκητας που αναπτύσσεται και πολλαπλασιάζεται στο δέρμα. Ευδοκιμεί σε ζεστά, σκοτεινά και υγρά μέρη.

Αυτοί οι τέσσερις «καθημερινοί» παράγοντες θα μπορούσαν να προκαλέσουν το πόδι του αθλητή:

Βρώμικα, βρεγμένα πόδια
Αν τα πόδια σας δεν είναι καθαρά και στεγνά, τότε είναι πιο πιθανό να αναπτύξετε την μόλυνση. Πρέπει να στεγνώνετε τα πόδια σας καλά μετά το πλύσιμο, ιδιαίτερα τις περιοχές μεταξύ των δακτύλων σας. Χρησιμοποιήστε σκόνη ταλκ για να σταματήσετε να ιδρώνετε, αλλά αποφύγετε την ενυδάτωση στην περιοχή, καθώς αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει τους μύκητες να πολλαπλασιαστούν.

Λάθος παπούτσια
Φορώντας παπούτσια που κάνουν τα πέλματά σας να ζεσταθούν και να ιδρώνουν αυξάνει επίσης τον κίνδυνο. Φροντίστε να αλλάζετε παπούτσια σας κάθε δύο μέρες, επιτρέποντάς τους να στεγνώσουν μεταξύ χρήσεων.



Θα πρέπει επίσης να φοράτε κάθε μέρα ένα καθαρό ​ζευγάρι κάλτσες και να προτιμάτε τις βαμβακερές μαζί με ευρύχωρα παπούτσια κατασκευασμένα από φυσικά υλικά, όπως το δέρμα, για να επιτρέπετε στα πόδια σας να «αναπνέουν». Αυτό ισχύει ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ που τα πόδια ιδρώνουν πιο εύκολα.

Γυμναστήριο
Το να είστε ξυπόλητοι σε περιοχές όπως κοινόχρηστα ντους, αποδυτήρια και γυμναστήρια αυξάνει επίσης την πιθανότητα να αναπτύξετε το «πόδι του αθλητή». Αυτά είναι μέρη όπου οι μυκητιασικές λοιμώξεις μπορούν να εξαπλωθούν εύκολα.

Χρησιμοποιημένες πετσέτες
Δεν πρέπει να μοιράζεστε πετσέτες, κάλτσες και παπούτσια με άλλα άτομα. Επιπλέον, πρέπει να πλένετε τακτικά τις πετσέτες σας.

Ρίξτε ρύζι στις κάλτσες σας! Ο λόγος; Δεν φαντάζεστε!

Ένας επώδυνος πόνος στην πλάτη μπορεί να σας βγάλει εκτός προγράμματος οποιαδήποτε ημέρα. Είτε πρόκειται για συνεχόμενη ενόχληση είτε για ξαφνικές σουβλιές πόνου, η εργασία ή ακόμα και το να κάθεστε μπορεί να είναι εξαιρετικά δύσκολο. Πως με ένα λεμόνι θα ξεχάσεις τους πόνους στα γόνατα!

Εάν θέλετε κάποια ανακούφιση, μπορείτε να δοκιμάσετε κάθε μία από αυτές τις θεραπείες, χρησιμοποιώντας πράγματα που πιθανόν έχετε ήδη στο σπίτι.
Εάν ο πόνος στην πλάτη σας επιμένει ή χειροτερεύει, προγραμματίστε μια επίσκεψη με τον γιατρό σας για να αποκλείσετε μια πιο σοβαρή κατάσταση.

1. Κομπρέσα Με Ρύζι
Αυτό το απλό (και οικονομικό) τέχνασμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εφαρμόσετε θερμότητα σε όλη την πλάτη. Γεμίστε μια κάλτσα με ρύζι και βάλτε τη να ζεσταθεί στον φούρνο μικροκυμάτων.

Μπορείτε ακόμη να βάλετε την κάλτσα με το ρύζι στην κατάψυξη αν προτιμάτε ένα κρύο επίθεμα για να ελαφρύνετε τον πόνο σας.

2. Έλαιο Σύμφυτου (Comfrey Root oil)
Σύμφωνα με το WebMD, το λάδι σύμφυτου μπορεί να μειώσει σημαντικά τον πόνο στην πλάτη σε μόλις μία ώρα. Ενώ υπήρξαν κάποιες δευτερεύουσες ανεπιθύμητες ενέργειες σε μερικούς ασθενείς (πονοκέφαλος, κνησμός, ρινική καταρροή και ναυτία), οι περισσότεροι ασθενείς εμφάνισαν ανακούφιση από τον πόνο με ελάχιστες ή καθόλου ανεπιθύμητες παρενέργειες.



3. Κολυμπήστε
Η κολύμβηση μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου χαμηλά στην πλάτη. Δοκιμάστε το πρόσθιο ή το ύπτιο για να αποφύγετε την υπερβολική έκταση των χεριών σας που θα μπορούσαν να κάνουν τον πόνο χειρότερο. Εναλλακτικά, δοκιμάστε αερόμπικ στο νερό ή ζητήστε τη βοήθεια ενός προπονητή.

4. Κύλινδρος Για Μασάζ Σώματος
Όταν χρησιμοποιείτε έναν κύλινδρο αφρού για την ανακούφιση της πλάτης, μην τον χρησιμοποιείτε στο κάτω μέρος της πλάτης σας (μπορεί να χειροτερέψει τον πόνο). Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιήστε τον κύλινδρο στους γλουτούς ή τους γοφούς σας για να μειώσετε τον πόνο. (Men’s Health)

5. Τεντωθείτε
Εάν αντιμετωπίζετε πόνο στην πλάτη, δοκιμάστε ένα ήπιο τέντωμα. Το Prevention σημειώνει ότι όσο περισσότερο μπορείτε να συγκρατήσετε το τέντωμα, τόσο καλύτερη η ανακούφιση του πόνου. Η συστροφή του κάτω μέρους της πλάτης, ειδικότερα, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση του πόνου, ειδικά όταν αντανακλάται στους γλουτούς σας.
6. Προσαρμόστε Τις Συνήθειές Σας
Μπορείτε να μειώσετε τον πόνο στην πλάτη και να ελαχιστοποιήσετε μελλοντικά προβλήματα, προσαρμόζοντας κάποιες από τις συνήθειές σας, όπως απώλεια βάρους, άσκηση των μυών της πλάτης και εκτάσεις κάθε μέρα, σωστή στάση σώματος και αποφυγή βαριών αντικειμένων.

Αυτές είναι οι συνηθέστερες αιτίες που σας πονάνε τα γόνατά σας!

Σας πονάνε τα γόνατα σας και δεν μπορείτε να κάνετε τις δραστηριότητες που συνηθίζατε τόσο καιρό; Ποιες είναι οι κύριες αιτίες που πονάνε τόσο πολύ τα γόνατα σας; Οι θαυματουργοί σπόροι που εξαφανίζουν τους πόνους στα γόνατα και αναγεννούν τους τένοντες!

Δυστυχώς, υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να προκύψουν προβλήματα στις αρθρώσεις και τα γόνατα, οπότε είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τα συμπτώματα για την καλύτερη αντιμετώπισή τους.

Βιομηχανική

Πόνος γόνατα

Η κακή στάση του σώματος στις καθημερινές ασκήσεις και δραστηριότητες μπορεί να προκαλέσει σοβαρά και χρόνια προβλήματα στα γόνατα. Πέραν των ειδικών ασκήσεων σε διάδρομο, η κατάλληλη τεχνική στο βάδισμα είναι απαραίτητα για την αποφυγή προβλημάτων στις αρθρώσεις. Αν αρχίσετε να νιώθετε πόνο στα γόνατα κατά τη διάρκεια μιας καθημερινής δραστηριότητας ή άσκησης, είναι πιθανό να οφείλεται σε κακή στάση κατά την εκτέλεσή της. Ζητήστε από κάποιον έμπειρο γυμναστή να σας υποδείξει τις σωστές κινήσεις.

Κατάχρηση και τενοντίτιδα

Όταν ο τένοντας γύρω από το γόνατο ερεθιστεί από τη συνεχόμενη χρήση, μπορεί να αρχίσει να πονάει. Η περιοχή συνήθως γύρω από τον τένοντα πρήζεται ή διογκώνεται, ενώ ο πόνος στην περιοχή αυξάνεται, όταν προσπαθείτε να κινήσετε ή να λυγίσετε το γόνατο. Για να φύγει η φλεγμονή και να αρχίσει να φεύγει ο πόνος, χρειάζονται ξεκούραση και πάγος στο γόνατο, ενώ στη συνέχεια θα χρειαστεί σειρά ειδικών ασκήσεων για ενδυνάμωση. Συμβουλευτείτε τον φυσιοθεραπευτή σας ή κάποιον ειδικό γιατρό.

Χιαστοί σύνδεσμοι

Όταν οι σύνδεσμοι στα γόνατα τεντωθούν, πρηστούν ή τραυματιστούν, υπάρχει η περίπτωση να μην επιστρέψουν στο φυσιολογικό τους σχήμα. Στην περίπτωση πιο σοβαρών τραυματισμών, όπως την ρήξη πρόσθιου χιαστού συνδέσμου (ΠΧΣ), μπορεί να αναπτυχθεί σοβαρό οίδημα, προκαλώντας περαιτέρω προβλήματα. Για να μειωθεί ο πόνος και να φύγει το οίδημα πρέπει να έχετε κατά νου το τετράπτυχο «R.I.C.E.», δηλαδή ανάπαυση (Rest), πάγος (Ice), περίδεση (Compression) και ανύψωση (Elevation).

Πόνος στους χόνδρους

Οι περισσότεροι πόνοι στους χόνδρους οφείλονται σε πιθανή ζημιά στον μηνίσκο – έναν από τους πιο συχνούς τραυματισμούς σε όσους αθλούνται τακτικά. Τα συμπτώματα συνήθως είναι η δυσκαμψία του γόνατος και η αίσθηση ότι γίνεται ένα μικρό σπάσιμο (ακούγεται ένα «κρακ» στην άρθρωση κατά την κίνηση). Αυτό μπορεί να προκληθεί από απότομες αλλαγές στην ταχύτητα όταν κινείστε. Εφόσον υποπτεύεστε πρόβλημα στον μηνίσκο, η πρώτη κίνηση είναι να βάλετε πάγο και η δεύτερη να κανονίσετε ραντεβού με τον γιατρό σας, καθώς μπορεί να χρειαστεί μαγνητική τομογραφία για να διαπιστωθεί τυχόν ζημιά. Στην περίπτωση που αρκεί η συντηρητική αγωγή, θα πρέπει να ακολουθήσετε πιστά τις ασκήσεις ενδυνάμωσης και να αποφύγετε κινήσεις που μπορεί να προκαλέσουν περαιτέρω ζημιά.

Αρθρίτιδα

Με την πάροδο του χρόνου, οι χόνδροι στις αρθρώσεις φθείρονται από τη χρήση -ειδικά στα μεγάλα οστά- προκαλώντας πόνο βαθιά μέσα στο γόνατα. Η φθορά αυτή, κατά ένα βαθμό, είναι αναπόφευκτη, αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να περιορίσετε τα αποτελέσματα, όπως η διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους, χωρίς μεγάλες αυξομειώσεις, καθώς και η αποφυγή υπερβολικών επαναλαμβανόμενων κινήσεων. Για να μετριάσετε τους πόνους υπάρχουν αρκετές θεραπείες, ανάλογα την περίπτωση, από ιαματικά λουτρά και ειδικές ασκήσεις, μέχρι φαρμακευτική αγωγή και χειρουργικές επεμβάσεις.

Μυικοί πόνοι

Εάν τεντώσετε απότομα ή τραβήξετε κάποιον μυ στα γόνατα, θα το καταλάβετε άμεσα από τον πόνο. Η καλύτερη θεραπεία για να ανακουφιστείτε από τον πόνο είναι οι κρυοθεραπείες, αρχικά, με πάγο. Αργότερα, μπορείτε να θερμάνετε την περιοχή και στη συνέχεια να κάνετε ήπιες διατάσεις.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share