Τετάρτη, 04 Αυγούστου 2021

9+1 άκρως επικίνδυνες συνήθειες που όλοι κάνουμε!

Προκαλούν βλάβες στον εγκέφαλό μας!

2 Οκτωβρίου 2019 13:06
9+1 άκρως επικίνδυνες συνήθειες που όλοι κάνουμε!

Η λεπτή δομή του μπορεί εύκολα να υποστεί βλάβη και έτσι να προκαλέσει διάφορα σοβαρά προβλήματα υγείας και επιπλοκές. 7 προϊόντα που είναι άκρως επικίνδυνο να τα αγοράζετε από το Σούπερ Μάρκετ!

1. Παραλείπουμε το πρωινό

Ακούμε συνεχώς ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, αλλά σίγουρα γνωρίζετε πολλά άτομα που το αποφεύγουν σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, η αποφυγή του πρωινού σημαίνει ανεπαρκείς ποσότητες θρεπτικών ουσιών στον εγκέφαλο και εάν αυτό επαναλαμβάνεται, μπορεί να οδηγήσει σε εκφυλισμό του εγκεφάλου.


2. Στέρηση ύπνου

undefined

Η στέρηση του ύπνου για μεγάλο χρονικό διάστημα επιταχύνει την θάνατο των εγκεφαλικών κυττάρων. Ο ύπνος παρέχει επαρκή ανάπαυση και ανακουφίζει το σώμα από το άγχος που συσσωρεύουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ως εκ τούτου, ο ύπνος πρέπει πάντα να είναι μεταξύ των προτεραιοτήτων σας!


3. Υψηλή πρόσληψη ζάχαρης

Δυστυχώς, η ζάχαρη είναι κρυμμένη σχεδόν σε όλα τα τρόφιμα και τα ποτά που καταναλώνουμε σήμερα. Η υψηλή πρόσληψη ζάχαρης όμως καταστρέφει την ικανότητα του σώματος να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά, που οδηγεί σε υποσιτισμό και ανάπτυξη εγκεφαλικών διαταραχών.

4. Υπερκατανάλωση τροφής

Η υπερκατανάλωση τροφής οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους, φούσκωμα, χαμηλή αυτοεκτίμηση, καθώς και μειωμένη νοητική ικανότητα και σκλήρυνση των αρτηριών του εγκεφάλου.

5. Κάπνισμα

9+1 άκρως επικίνδυνες συνήθειες που όλοι κάνουμε!

Παρ” όλες τις άλλες παρενέργειες, οδηγεί επίσης σε συρρίκνωση του εγκεφάλου, όπως επίσης και σε ασθένειες που σχετίζονται με την άνοια, όπως η νόσος του Alzheimer.

6. Καλυμμένο κεφάλι ενώ κοιμάστε

Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, αλλά αυτή η συνήθεια μειώνει την πρόσληψη οξυγόνου κατά τη διάρκεια της νύχτας, και ενώ κοιμάστε, δεν μπορείτε να αισθανθείτε την ζαλάδα ή την στέρηση αέρα. Επιπλέον, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος εισπνοής διοξειδίου του άνθρακα.

7. Ατμοσφαιρική ρύπανση

Καθώς δεν μπορείτε να κυκλοφορείτε όλη μέρα με μια μάσκα στο πρόσωπο, δεν υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε γι” αυτόν τον παράγονα. Η σωστή λειτουργία του εγκεφάλου απαιτεί εξαιρετικά υψηλές ποσότητες οξυγόνου.

8. Εργάζεστε όταν είστε άρρωστοι

Ζώντας σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος είναι χρήμα, πολλοί άνθρωποι εργάζονται ακόμη κι όταν είναι άρρωστοι. Ωστόσο, η ασθένεια είναι σημάδι του σώματος ότι πρέπει να επιβραδύνετε λίγο και ότι ο εγκέφαλός σας χρειάζεται απεγνωσμένα ένα διάλειμμα.

9. Μιλάτε σπάνια

Η ομιλία υποστηρίζει την ανάπτυξη του εγκεφάλου.

10. Έλλειψη τονωτικών σκέψεων

Η σκέψη διευρύνει τον εγκέφαλο και προωθεί τη λειτουργία του.

Η σειρά με την οποία τρώμε τις τροφές έχει σημασία!

Η σειρά που τρώμε τα τρόφιμά μας φαίνεται να έχει σημασία. Οι άνθρωποι που έτρωγαν λαχανικάπριν από το κρέας ή το ρύζι είχαν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μαζί με θετικές αλλαγές στις ορμόνες της πείνας, σύμφωνα με μια μελέτη .

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η σειρά με την οποία τρώτε τις τροφές σας μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Επίσης διαβάστε μια νέα έρευνα: Ο καφές δεν επηρεάζει τελικά τις αρτηρίες μας;

Οι ερευνητές ζήτησαν από 16 Κινέζους ενήλικες, κυρίως άνδρες, να τρώνε πέντε πειραματικά γεύματα σε μια καθορισμένη σειρά. Τα γεύματα περιείχαν λαχανικά, κρέας και ρύζι, ενώ τα μεγέθη των μερίδων παρέμειναν ίδια.

Συνολικά, η μικρότερη αιχμή των επιπέδων σακχάρου στο αίμα υπήρχε όταν τα λαχανικά ή το κρέας τρώγονταν πρώτα. Ένα γεύμα με λαχανικά, κρέας και ρύζι που τρώγονταν με αυτή τη σειρά, οδήγησε σε μικρότερη αύξηση του σακχάρου στο αίμα και ευνοϊκή αντίδραση στις ορμόνες της όρεξης.

 Η σειρά με την οποία τρώμε τις τροφές έχει σημασία!

«Ο τρόπος που τρώμε και η σειρά των τροφίμων με την οποία καταναλώνονται μπορεί να έχει σημαντικά φυσιολογικά αποτελέσματα», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Christiani Henry, διευθυντής του Κέντρου Κλινικής Διατροφής στο Ινστιτούτο Κλινικών Επιστημών, στην Σιγκαπούρη.

Ο Henry είπε ότι οι φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά στα λαχανικά φαίνεται να επιβραδύνουν το χρόνο διέλευσης των τροφίμων από το στομάχι και το έντερο, γεγονός που μπορεί επίσης να επιβραδύνει την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μετά το φαγητό.

Η κατανάλωση λαχανικών είναι “ένας απλός και πρακτικός τρόπος για να μετριαστεί η αύξηση της γλυκόζης στο αίμα όταν τρώτε ρύζι”, είπε.

Ο Henry πρόσθεσε ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να διαπιστωθεί εάν παρόμοιες αλλαγές θα βοηθούσαν στην καταπολέμηση των αιχμών του σακχάρου στο αίμα για τρόφιμα που τρώγονται σε άλλα μέρη όπως είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Η μελέτη παρουσιάστηκαν στη συνάντηση της American Society for Nutrition, στη Βαλτιμόρη.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share