Τρίτη, 07 Απριλίου 2020

Προσπαθείς να χάσεις περιττά κιλά αλλά δεν μπορείς;

Να τι μπορεί να φταίει!

1 Οκτωβρίου 2019 14:06
Προσπαθείς να χάσεις περιττά κιλά αλλά δεν μπορείς;

Έχεις κάνει αυστηρή δίαιτα και γυμναστική για να αποβάλλεις τα περιττά κιλά αλλά λίγο αργότερα επιστρέφεις στο μη επιθυμητό βάρος; Προφανώς, κάτι δεν κάνεις σωστά.

Το γεγονός ότι μπαίνεις στην διαδικασία να κάνεις διατροφή για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δεν σημαίνει πως η προσπάθεια σταματά εκεί. Η δίαιτα γίνεται ακριβώς για να μάθουμε να τρώμε σωστά στην καθημερινότητά μας και όχι ως προσωρινό μέτρα για την απώλεια μερικών κιλών.

Τελικά τι κάνεις λάθος και επανέρχεσαι στο σημείο που λες «χρειάζομαι επειγόντως δίαιτα»;

Fast food always on your mind

Το ότι έχεις φτάσει στον πολυπόθητο στόχο και βλέπεις θεαματική αλλαγή στο σώμα σου δεν σημαίνει πως είναι επιτρεπτό να επανέλθεις στις αρχικές σου διατροφικές συνήθειες.

Βγάλε από το μυαλό σου τα τηγανιτά, τα λαχταριστά burgers και γενικότερα τα παχυντικά φαγητά, ή τουλάχιστον επίτρεψε τα στον εαυτό σου μία φορά την εβδομάδα και σε μικρές ποσότητες.

Αφυδάτωση

Η κατανάλωση σημαντικής ποσότητας νερού είναι απαραίτητη προϋπόθεση αν θέλεις να χάσεις γρήγορα και αποτελεσματικά βάρος.

Οι ειδικοί συνιστούν τουλάχιστον δύο λίτρα νερό ημερησίως. Ιδανικά, συνδυαστικά με σημαντική μείωση της ημερήσιας πρόσληψης αλατιού.

Άστατος και ανεπαρκής ύπνος

Όπως σίγουρα θα έχεις ακούσει, η έλλειψη ύπνου συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην δυσκολία απώλειας κιλών.

Αυτό συμβαίνει διότι ο άστατος ύπνος διαταράσσει τον μεταβολισμό μας και μας οδηγεί σε λάθος διατροφικές επιλογές όπως για παράδειγμα τα γλυκά, τα οποία ο οργανισμός μας «ζητά» μανιωδώς προκειμένου να αναπληρώσει την ενέργεια που χρειάζεται.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, θα πρέπει κάθε βράδυ να κοιμόμαστε μία με δύο ώρες πριν τα μεσάνυχτα και να συμπληρώνουμε απαραιτήτως 7 – 8 ώρες ύπνου.

Λάθος δίαιτα

Όσο περίεργο και αν σου ακούγεται, η επιλογή δίαιτας που δεν περιλαμβάνει καθόλου ζάχαρη, αλάτι και άμυλο είναι το μεγαλύτερο διατροφικό λάθος που συνηθίζει να σου κοστίζει σε κιλά. Το βάρος που έχασες με τόσο κόπο επανέρχεται αμέσως.

Είναι σημαντικό να αφήσουμε έναν ειδικό να επιλέξει για εμάς το διατροφικό πρόγραμμα που ταιριάζει στα δικά μας μέτρα. Μόνο μέσω της ισορροπημένης διατροφής που θα μας εξασφαλίσει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, θα έρθει η θεαματική αλλαγή στο σώμα μας.

15 μεγάλα μυστικά για το αδυνάτισμα που κανένας διαιτολόγος δεν θέλει να γνωρίζεις!

Αυτά είναι τα 5 μεγάλα μυστικά για το αδυνάτισμα που κανένας διαιτολόγος δεν θέλει να γνωρίζεις!

Η απώλεια βάρους απασχολεί μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού. Ωστόσο, κυκλοφορούν πολλά κόλπα για το αδυνάτισμα που δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα.

Έτσι, σας δίνουμε μερικές διευκρινίσεις από τους ίδιους τους διατροφολόγους:

15. Μην μειώνετε την ποικιλία, αυξήστε την.
Εάν περιορίζετε τον εαυτό σας, αυτός θα είναι ο λόγος που τελικά θα σπάσετε την διατροφή. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προσθέτετε μικρά και υγιεινά επιδόρπια αντί να αφαιρείτε πράγματα που αγαπάτε.

14. Να κοιτάτε τις μερίδες σας.
Η ποσότητα και η ποιότητα είναι εξίσου σημαντικές. Για να ικανοποιήσετε την πείνα σας, φάτε μερικά φρούτα έτσι ώστε να μην χαλάσετε την διατροφή σας.

13. Δεν αλλάζεις αφού χάσεις βάρος.


Είστε ακόμα το ίδιο άτομο και έχετε κουραστεί πολύ για το αποτέλεσμα αυτό. Να νιώθετε όμορφα για την αποφασιστικότητα που δείξατε και όχι για την περιφέρειά σας.

12. Μην παραλείπετε τον ύπνο.

Είναι σημαντικό να κοιμόμαστε 7 με 9 ώρες τη μέρα έτσι ώστε να ρυθμίζονται οι ορμόνες του σώματος και ο μεταβολισμός να δουλεύει σωστά.

11. Δεν κάνετε δίαιτα για να φαίνεται όμορφοι, αλλά για το να νιώθετε ωραία.

Πολλοί άνθρωποι γυρίζουν στις παλιές διατροφικές τους συνήθειες αφού χάσουν βάρος και αυτό τους κάνει να παίρνουν ξανά τα κιλά. Το σημαντικότερο είναι να αλλάξετε τρόπο ζωής και αυτό αφοράει το πώς τρώτε και το πόσο συχνά γυμνάζεστε.

10. Να προσέχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

Δεν χρειάζεται να καταγράφετε κάθε γραμμάριο που τρώτε. Είναι σημαντικό όμως να ξέρετε πόσες περίπου θερμίδες καταναλώσετε εάν θέλετε να πετύχετε τον στόχο σας πιο γρήγορα.

9. Μην ακολουθείτε τους πολλούς, διαλέξτε την δική σας διατροφή.

Αυτό που δουλεύει για κάποιους μπορεί να μην δουλεύει για κάποιους άλλους. Ακούστε το σώμα σας και τι σας λέει πως χρειάζεται.

8. Το να τρώτε σνακ δεν είναι όσο κακό νομίζετε.

Ένα υγιές σνακ που θα καταναλωθεί ανάμεσα σε γεύματα θα μειώσει το πόσο θα φάτε, ειδικά αν έχει αρκετή πρωτεΐνη.

7. Να τρώτε όταν πεινάτε.

Πολλές φορές δεν πεινάμε αλλά τρώμε λόγω ψυχολογίας. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε την αιτία της πείνας μας και να ρυθμίζουμε το πότε τρώμε.

6. Μην είστε αυστηροί με τον εαυτό σας.

Το να έχουμε λιγούρες είναι κάτι φυσικό. Μάθετε τον εαυτό σας για να μπορείτε να τον διαχειριστείτε καλύτερα.

5. Η λιποαναρρόφηση δεν είναι η λύση

Μπορεί να χάσετε μερικά κιλά αλλά είναι ένα εργαλείο για την σμίλευση του σώματος και όχι για αδυνάτισμα.

4. Δεν είναι όλα τα λιπαρά βλαβερά για τον οργανισμό.

Το σώμα χρειάζεται τα καλά λιπαρά και στην πραγματικότητα το βοηθάνε να χάσει βάρος.

3. Να προσέχετε τι φάρμακα παίρνετε.

Κάποιες φαρμακευτικές αγωγές συνεισφέρουν στην αύξηση του βάρους. Όπως για παράδειγμα αγωγές για αλλεργίες.

2. Η γρήγορη απώλεια βάρους δεν σημαίνει και απώλεια λίπους.

Αυτού του είδους το αδυνάτισμα δεν διαρκεί για πολύ και συνήθως επηρεάζει τον μεταβολισμό.

1. Οι φυτικές ίνες μας βοηθάνε να χάσουμε γρήγορα κιλά.

Είναι σημαντικό να πίνουμε και αρκετό νερό κατά την διάρκεια της μέρας για να μειώσουμε το φούσκωμα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share