Τρίτη, 24 Νοεμβρίου 2020

Το μαγικό τραγούδι που μειώνει το άγχος!

Ποιο είναι;

28 Σεπτεμβρίου 2019 15:50
Το μαγικό τραγούδι που μειώνει το άγχος!

Αντιμετωπίστε άγχος, στρες και κατάθλιψη με τη δύναμη της μουσικής, τονίζουν οι ειδικοί.

Δείτε επίσης: Τα 8 σημάδια που μαρτυρούν ότι έχεις άγχος!

Δυστυχώς το άγχος αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Είναι η μάστιγα της εποχής μας σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Το να απομακρύνουμε το άγχος από τη ζωή μας δεν είναι καθόλου εύκολο. Ωστόσο, όπως τονίζουν οι ειδικοί υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορούν να μας βοηθήσουν.

Ενας από αυτούς είναι να ακούμε μουσική. Η μουσική έχει διαπιστωθεί ότι δρα ευεργετικά στον ανθρώπινο οργανισμό και όχι μόνο. Έρευνες έχουν δείξει ότι κάνει πολύ καλό στη λειτουργία της καρδιάς, ενώ είναι και το καλύτερο χαλαρωτικό για όσους έχουν ένταση και νεύρα.

Όπως είναι γνωστό, η μουσική έχει χαλαρωτικές ιδιότητες, μπορεί να σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και να ξεκουραστείτε. Οι έρευνες δείχνουν ότι η μουσική απελευθερώνει ορμόνες αντι-στρες στον εγκέφαλό μας.

Οι ερευνητές του Mindlab International διαπίστωσαν ότι η χαλαρωτική μουσική και συγκεκριμένα, οι χαλαρωτικοί ήχοι του τραγουδιού Weightless των Μαρκονι Γιούνιον, μειώνουν τα επίπεδα άγχους των ασθενών εξίσου με τα ηρεμιστικά φάρμακα.

Το τραγούδι αυτό μάλιστα μείωσε τα επίπεδα του στρες και του άγχους κατά 65% στους συμμετέχοντες που κλήθηκαν να το ακούσουν.

Η επίδρασή του τραγουδιού στις γυναίκες ήταν τέτοια που πολλές χαλάρωσαν τόσο πολύ που άρχισαν να νυστάζουν.

Μάλιστα ο γιατρός Ντέιβιντ Λέβις, ο οποίος έκανε την έρευνα, πρότεινε να μην το ακούνε οι άνθρωποι όσο οδηγούν.

Θα σωθείτε: Αυτή είναι η τεχνική που μειώνει επιτόπου το άγχος και το στρες!

Η σύγχρονη κοινωνία και οι απαιτητικοί ρυθμοί της έχουν προκαλέσει σε πολλούς άγχος και στρες! Βρέθηκε όμως γη τεχνική που θα σας απαλλάξει από όλα αυτά!

Οι ασκήσεις αναπνοής είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της yoga. Είναι επίσης ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που χρησιμοποιούν πολλοί ψυχολόγοι για να βοηθήσουν ασθενείς που έχουν προβλήματα με άγχος και στρες.

Ασκήσεις αναπνοής: Τι είναι

Άγχος στρες

Η διαφραγματική αναπνοή είναι η πιο ευρέως γνωστή τεχνική αναπνοής, αλλά νέες επιστημονικές έρευνες έχουν αρχίσει να ρίχνουν φως σε άλλες τεχνικές της pranayama και τα οφέλη τους.

Η διαδικασία της αναπνοής αφορά την διασύνδεση του εθελοντικής νευρικού μας συστήματος (πτυχές της φυσιολογίας μας κάτω από τον συνειδητό μας έλεγχο) και το αυτόνομο νευρικό μας σύστημα (πτυχές που δεν είναι υπό τον συνειδητό μας έλεγχο).

Ασκήσεις αναπνοής: Τι προσφέρουν οι ασκήσεις

Οι συνειδητές ασκήσεις αναπνοής είναι ένα μέσο για να περάσουμε μηνύματα προς τον εγκέφαλο με βάση του τι κάνουμε με το σώμα μας. Προσφέρει επίσης μια άμεση σύνδεση για την εξισορρόπηση του συμπαθητικού και του παρασυμπαθητικού νευρικού συστήματος.

Η τεχνική Nadi Shodhana της γιόγκα, ή αλλιώς εναλλαγή ρινικής εισπνοής (δλδ εισπνοή από μόνο ένα ρουθούνι κάθε φορά) έχει μια μακρά ιστορία στην παραδοσιακή ιατρική Ayurvedic και την γιόγκα. Πιστεύεται ότι εναρμονίζει τα δύο ημισφαίρια του εγκεφάλου, με αποτέλεσμα μια ισορροπημένη σωματική, ψυχική και συναισθηματική ευεξία. Έτσι μειώνει άμεσα το άγχος της στιγμής.

Ασκήσεις αναπνοής: Ποια είναι τα οφέλη
Αν και η επιστήμη δεν έχει εξερευνήσει σε βάθος τι μπορεί να συμβαίνει από την άποψη της εγκεφαλικής λειτουργίας των δύο ημισφαιρίων κατά τη διάρκεια αυτής της τεχνικής αναπνοής, πρόσφατες μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι έχει πράγματι κάποιες πολύ ισχυρές θετικές επιδράσεις.

Λένε ότι υπάρχουν τρεις καλοί λόγοι να εξασκηθείτε στην τεχνική αναπνοής pranayama της γιόγκα:

Ενεργοποιεί το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα και μειώνει την αρτηριακή πίεση.

Ενισχύει τις αναπνευστικές λειτουργίες: αυξάνει την αναπνευστική δύναμη και την αντοχή.

Βελτιώνει την προσοχή και τον συντονισμό των κινήσεων.

Έτσι η Nadi Shodhana κάνει καλό στην καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλό μας.

Πώς να εφαρμόσετε την τεχνική αναπνοής γιόγκα με εναλλαγή ρινικής εισπνοής, για να διώξετε το άγχος της στιγμής!

Καθίστε σε μια άνετη στάση. Χαλαρώστε το σώμα και αναπνεύστε φυσικά για λίγα λεπτά, επιτρέποντας στο μυαλό και το σώμα σας να ηρεμήσει.

Ακουμπήστε το αριστερό σας χέρι στο γόνατό σας.

Με το δεξί χέρι, φέρτε δύο εκτεταμένα δάκτυλα και ακουμπήστε τα ελαφρά στη γέφυρα της μύτης σας. Τοποθετήστε τον αντίχειρά σας απαλά πάνω δεξί ρουθούνι. Τοποθετήστε τα άλλα δάχτυλα απαλά επάνω αριστερό ρουθούνι σας.

Κλείστε τα μάτια σας και να ξεκινήσετε απαλά να κλείνετε το δεξί σας ρουθούνι (χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα) και εισπνεύστε αργά, βαθιά, ομαλά, απαλά και χωρίς πίεση μόνο από το αριστερό ρουθούνι.

Μετά, κλείστε το αριστερό σας ρουθούνι (χρησιμοποιώντας τα μικρά δάχτυλα) και αφήστε ελεύθερο το δεξί. Εκπνεύστε μέσα από το δεξί ρουθούνι. Στη συνέχεια εισπνεύστε μέσα από το ίδιο (δεξί) ρουθούνι.

Τώρα κλείστε πάλι το δεξί ρουθούνι και αφήστε ελεύθερο το αριστερό. Εκπνεύστε μέσα από το αριστερό ρουθούνι και εισπνεύστε ξανά από το ίδιο.

Συνεχίστε το ίδιο μοτίβο για όσο χρονικό διάστημα επιθυμείτε.

Όταν τελειώσετε, χαλαρώστε και τα δύο σας χέρια και αναπνεύστε πάλι φυσιολογικά για μερικές στιγμές προτού ανοίξετε τα μάτια σας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share