Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Δεν πρέπει να αφήνεις το ψωμί στον πάγκο της κουζίνας για αυτό τον λόγο!

Το ήξερες τι μπορεί να συμβεί;

19 Σεπτεμβρίου 2019 15:25
Δεν πρέπει να αφήνεις το ψωμί στον πάγκο της κουζίνας για αυτό τον λόγο!

Είτε αφήνεις το ψωμί στη σακούλα από τον φούρνο, είτε τυλιγμένο σε πετσέτα, έρευνες λένε ότι ο πάγκος της κουζίνας είναι το τελευταίο σημείο όπου θα πρέπει να το ακουμπάς.

Δείτε επίσης: Προσοχή: Επικίνδυνο για την υγεία το παραψημένο ψωμί του τοστ!

Σύμφωνα με έκθεση του Πανεπιστημίου της Νεμπράσκα, οι μικροοργανισμοί που προκαλούν την αλλοίωση των τροφίμων αναπτύσσονται καλύτερα σε θερμοκρασία δωματίου. Το ψωμί θα μουχλιάσει έτσι μετά από περίπου μια εβδομάδα εάν το αφήνεις στον πάγκο της κουζίνας. Επίσης δεν θα πρέπει να το αφήνεις και εκτεθειμένο στο φως και τον αέρα. Σπόρια μούχλας στον αέρα μπορεί να καταλήξουν στο ψωμί, αλλά λόγω των μακριών ριζών τους, μπορεί να χρειαστούν μερικές μέρες πριν κάνουν την εμφάνισή τους οι πρασινωπές κηλίδες πάνω στο ψωμί. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να καταναλώνεις μουχλιασμένο ψωμί χωρίς καν να το ξέρεις!

Πού θα πρέπει να το αποθηκεύεις;

Μια μελέτη δημοσιευμένη στο European Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι η διατήρηση του ψωμιού στην κατάψυξη μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης μούχλας.

Ποια είναι η σωστή πλευρά του αλουμινόχαρτου για να τυλίγουμε τα φαγητά;

Το αλουμινόχαρτο είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της κουζίνας κάθε νοικοκυράς και λύνει πολλές από τις ανάγκες που προκύπτουν καθημερινά. Έβαλε μια μπάλα αλουμινόχαρτο στο πλυντήριο - Δείτε τι κατάφερε! (Video)

Έχει πολλές και ποικίλες χρήσεις σε μία κουζίνα και είναι απαραίτητο για να τυλίξουμε το φαγητό μας.

Θα έχεις σίγουρα παρατηρήσει ότι το αλουμινόχαρτο έχει δύο διαφορετικές πλευρές. Η μία είναι πιο λαμπερή και η άλλη πιο θαμπή.

Το αλουμινόχαρτο έχει μία «καλή» γυαλιστερή πλευρά και μία «θαμπή» ματ. Ποιος όμως είναι ο λόγος που συμβαίνει κάτι τέτοιο;

H διαφορά στις επιφάνειες του αλουμινόχαρτου υπάρχει εξαιτίας της διαδικασίας παραγωγής.

Τα φύλλα αλουμινίου δημιουργούνται με τη μέθοδο της συμπίεσης περνώντας ανάμεσα από κυλίνδρους όπου η μία πλευρά ακουμπά πάνω στους κυλίνδρους, ενώ η άλλη τυλίγεται σε ρολό. Έτσι, η πλευρά που έρχεται περισσότερο σε επαφή με τους κυλίνδρους λειαίνεται περισσότερο αποκτώντας περισσότερη γυαλάδα.

Αυτός είναι ο λόγος που το αλουμινόχαρτο έχει δύο διαφορετικές υφές.

Οι ειδικοί τονίζουν ότι δεν υπάρχει σωστή ή λάθος πλευρά του αλουμινόχαρτου όταν μαγειρεύετε. Μπορείτε να χρησιμοποιείτε το αλουμινόχαρτο απ’ όποια πλευρά θέλετε και η απόδοση του αλουμινόχαρτου θα είναι η ίδια. Δεν υπάρχει καμία διαφορά ως προς το ψήσιμο και επομένως μπορούν να χρησιμοποιούνται εξίσου και οι δύο πλευρές.

Όσο για το ποια πλευρά πρέπει να επιλέγουμε για να τυλίγουμε τα τρόφιμα, η σωστή είναι η γυαλιστερή.

Μεγάλη προσοχή: Τι κινδύνους κρύβει για την υγεία μας η χρήση του αλουμινόχαρτου στα φαγητά!

Μεγάλη προσοχή: Τι κινδύνους κρύβει για την υγεία μας η χρήση του αλουμινόχαρτου στα φαγητά!

Εσείς ξέρετε τι κινδύνους κρύβει για την υγεία μας η χρήση του αλουμινόχαρτου στα φαγητά μας που κάνουμε σχεδόν όλοι σε καθημερινή βάση;

Το σερβίρισμα ή ψήσιμο του φαγητού σε αλουμινόχαρτο εμφανίζεται συχνά στην διατροφική μας κουλτούρα, είτε στο σπίτι, είτε σε ταβέρνες και εστιατόρια.

Το αλουμινόχαρτο είναι ένα σχετικά φθηνό υλικό και εύκολο στη χρήση, ωστόσο, η απλή χρήση του, όσο συχνή κι αν είναι δεν παρουσιάζει πρόβλημα.

Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν το αλουμινόχαρτο χρησιμοποιείται για το ψήσιμο ή την χρήση του σε ζεστό φαγητό. Μάλιστα, είναι πιο επικίνδυνο όταν το φαγητό περιλαμβάνει λεμόνι, χυμός ντομάτας, λευκό κρασί και/ ή αλάτι.

Τότε, η θερμότητα του φαγητού απελευθερώνει αλουμίνιο από το αλουμινόχαρτο, μεταφέροντάς το στην τροφή.

undefined

Το αλουμίνιο είναι νευροτοξίνη και σύμφωνα με τους επιστήμονες, τα προϊόντα που περιέχουν αλουμίνιο είναι πιθανό να αυξάνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης Αλτσχάιμερ, άνοιας και κάποιων τύπων καρκίνου.

Τα άτομα που εμφανίζουν υψηλά ποσοστά αλουμινίου στον οργανισμό τους αναπτύσσουν πολλά από τα συμπτώματα που βρίσκουμε στην άνοια, στο Πάρκινσον, στο ΔΕΠΥ, στον αυτισμό και σε άλλες νευρολογικές ασθένειες, κάτι που μαρτυρά στους επιστήμονες τον σημαντικό ρόλο της νευροτοξίνης.

Το αλουμίνιο μπορεί να παραμείνει στον οργανισμό μας και συγκεκριμένα στον εγκεφαλικό ιστό, στα οστά, στη σπλήνα, στους μύες, στο ήπαρ και στην καρδιά.

Λαμβάνοντας απλά μέτρα για να προστατευτείτε, μπορείτε να μειώσετε την έκθεσή σας σε αυτό, δίνοντας και την ευκαιρία στον οργανισμό σας να ξεφορτωθεί αυτό το τοξικό μέταλλο, προστατεύοντας την υγεία σας όσο μεγαλώνετε.

Οι επιστήμονες συστήνουν ένας ενήλικας (60 κιλών) να καταναλώνει 6 milligram αλουμινίου την εβδομάδα. Βέβαια, είναι δύσκολο να μπορέσουμε να υπολογίσουμε το αλουμίνιο. Γι’ αυτό, προσπαθήστε να περιορίσετε την ποσότητα, αντικαθιστώντας αρχικά το αλουμινόχαρτο με λαδόκολλα και κόλλα ψησίματος.

Επίσης, προσέξτε ιδιαίτερα την ποιότητα των σκευών που χρησιμοποιείτε στην κουζίνα σας. Μην αγοράζετε κατσαρόλες κακής ποιότητας, στις οποίες δεν έχει γίνει η απαραίτητη οξείδωση ώστε να προστατεύσει το φαγητό από το αλουμίνιο. Τέλος, μπορείτε να τυλίξετε τα φαγητά σας ακίνδυνα σε αλουμινόχαρτο, όπως ένα σάντουιτς, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν θα το ζεστάνετε και ότι δεν θα το αφήσετε για πολλές ώρες, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share