Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

Το φρούτο που σού δίνει άλλοθι να τρως ό,τι λιπαρό γεύμα θέλεις!

Το ηξερες;

15 Σεπτεμβρίου 2019 17:27
Το φρούτο που σού δίνει άλλοθι να τρως ό,τι λιπαρό γεύμα θέλεις!

Σε έναν ιδανικό κόσμο τα μπέργκερ δεν θα επηρέαζαν καθόλου το δείκτη της ζυγαριάς μας και θα είχαν τις ίδιες επιπτώσεις στη γραμμή μας με μια σαλάτα. Επειδή, όμως, δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι και οι λαχταριστές τους θερμίδες πηγαίνουν κατευθείαν στα ψωμάκια μας ή θα πρέπει να τα απαρνηθούμε (πράγμα αδύνατο) ή να ακολουθήσουμε το παρακάτω tip.

Εάν δεν θέλεις ο οργανισμός σου να αποθηκεύει τα λιπαρά φαγητά ως λίπος, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τρως πολλά γκρέιπφρουτ. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τους επιστήμονες του Τμήματος Θρεπτικών Επιστημών και Τοξικολογίας του Berkeley, το φρούτο αυτό «εξουδετερώνει» τα λιπαρά φαγητά. Αυτό το ποτό «ακυρώνει» τις θερμίδες που πήρατε

undefined

Η έρευνα που οδήγησε σε αυτά τα συμπεράσματα έγινε σε ποντίκια, τα οποία χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Η μία επί 100 ημέρες λάμβανε μαζί με τα λιπαρά γεύματα που κατανάλωνε, νερό, ενώ η άλλη χυμό γκρέιπφρουτ μαζί με νερό. Όπως αποδείχτηκε, η δεύτερη ομάδα κατέληξε να έχει 18% λιγότερο βάρος, ενώ παράλληλα παρουσίασε σπουδαία πτώση στα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα της σε σύγκριση με την πρώτη. Ωστόσο στα ποντίκια που δεν κατανάλωναν μεγάλη ποσότητα λιπαρών δεν παρατηρήθηκαν τα ίδια αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, δεν είχαν σημαντική απώλεια βάρους.

Απ’ ό,τι φαίνεται λοιπόν, το γκρέιπφρουτ βοηθά το αδυνάτισμα μόνο μετά την κατανάλωση λιπαρών.

Εάν δεν μπορείς να κοιμηθείς τη νύχτα, κόψε μια μπανάνα & δοκίμασε αυτό - 6 άλλοι λόγοι για να την αγαπήσεις!

Εάν δεν μπορείς να κοιμηθείς τη νύχτα, κόψε μια μπανάνα & δοκίμασε αυτό - 6 άλλοι λόγοι για να την αγαπήσεις!

Η μπανάνα είναι ένα πεντανόστιμο φρούτο που μπορείτε να προσθέσετε στα δημητριακά, να φτιάξετε smoothies, ψωμί ή ακόμη και muffins. Δεδομένου ότι είναι φρούτο, πρέπει να είναι υγιεινό, αλλά πόσο υγιεινό;

Αυτό το φαινομενικά ασήμαντο φρούτο είναι μια εκπληκτική πηγή βασικών βιταμινών και μετάλλων για το σώμα σας. Σας βοηθά να καταπολεμήσετε ασθένειες, να κοιμηθείτε καλύτερα και να κρατήσετε το σώμα σας υγιές και δυνατό. Απίστευτο: Φύτεψε μια μπανάνα μαζί με ένα ακτινίδιο! Δείτε τι φρούτο έβγαλε!

7 εκπληκτικά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι μπανάνες για σας

1. Καταπολεμήστε την αϋπνία. Καθώς αποτελεί εξαιρετική πηγή τρυπτοφάνης, το WebMD προτείνει να τρώτε μια μπανάνα κάθε βράδυ αν έχετε προβλήματα με τον ύπνο. Αν σας αρέσει το φυστικοβούτυρο, μπορείτε να απλώσετε λίγο στη μπανάνα σας για μια πρόσθετη ώθηση τρυπτοφάνης.

2. Ρυθμίστε το στομάχι. Οι μπανάνες περιέχουν τόσο πρεβιοτικά όσο και προβιοτικά, σύμφωνα με το WebMD. Τα πρεβιοτικά είναι η τροφή των προβιοτικών, βοηθώντας το στομάχι σας να διατηρήσει τα καλά βακτήρια (που είναι απαραίτητα για τη σωστή πέψη) ζωντανά.

3. Αντικαταστήστε τα αθλητικά ποτά. Η ιατρική σχολή του Χάρβαρντ (Harvard Medical School) αναφέρει ότι επειδή οι μπανάνες είναι σπουδαία πηγή υδατανθράκων, καλίου, μαγγανίου και μαγνησίου (για να αναφέρουμε μερικά), είναι πραγματικά πολύ καλύτερες για τους αθλητές από τα αθλητικά ποτά, για την αντικατάσταση των θρεπτικών ουσιών που καίγονται κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Δεδομένου ότι οι μπανάνες δεν έχουν πρόσθετη ζάχαρη και είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, θεωρούνται η τέλεια εναλλακτική λύση στα ενεργειακά ποτά.

4. Καταπολεμήστε τις καρδιακές παθήσεις. Το Healthline αναφέρει ότι τα αντιοξειδωτικά που περιέχονται στις μπανάνες συνδέονται άμεσα με τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Η εύρεση εύκολων τρόπων για να προσθέσετε μπανάνες στη διατροφή σας είναι μια πολύ καλή ιδέα.

5. Διατροφική πηγή. Σύμφωνα με το FOOD, οι μπανάνες είναι μια διατροφική «βόμβα», καθώς περιέχουν, «Κάλιο, ασβέστιο, μαγγάνιο, μαγνήσιο, σίδηρο, φολικό οξύ, νιασίνη, ριβοφλαβίνη και Β6». Αυτό το φρούτο είναι σχεδόν καλύτερο από μια πολυβιταμίνη!

6. Ρυθμίστε τον διαβήτη. Το Healthline αναφέρει ότι οι πράσινες μπανάνες είναι μια πολύτιμη πηγή ανθεκτικού αμύλου που βοηθά τους πάσχοντες από διαβήτη να είναι πιο ευαίσθητοι στην ινσουλίνη. Όσο πιο πράσινη είναι η μπανάνα, τόσο μεγαλύτερη είναι η ποσότητα ανθεκτικού αμύλου που περιέχει.

Προσοχή όμως: Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί αυτό δεν είναι πλήρως κατανοητός ακόμα, δεδομένου ότι δεν έχει μελετηθεί αρκετά. Μιλήστε με τον γιατρό σας αν θέλετε να καταναλώσετε πράσινες μπανάνες.

7. Μειώστε τις κράμπες. Το κάλιο που περιέχεται σε μια μπανάνα μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε για να μειώσετε τις κράμπες που αντιμετωπίζετε (για παράδειγμα, μετά από μια μακρά προπόνηση), σύμφωνα με το Everyday Health. Εάν έχετε πρόβλημα με φούσκωμα κατά τη διάρκεια της περιόδου, η βιταμίνη B6 που περιέχεται στις μπανάνες, βοηθά επίσης σημαντικά.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share