Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019

19 Συμβουλές ψυχολογίας που θα σας αλλάξουν για πάντα την ζωή σας! (video)

Θα σας βοηθήσει!

11 Σεπτεμβρίου 2019 19:10
19 Συμβουλές ψυχολογίας που θα σας αλλάξουν για πάντα την ζωή σας! (video)

Με αυτές τις 19 εξαιρετικές και πολύ σημαντικές συμβουλές θα βελτιώσετε κατά πολύ την ζωή σας.

Προσπαθούμε τόσο σκληρά να γίνουμε καλύτεροι, πιο έξυπνοι, πιο δυνατοί, και συχνά δεν ψάχνουμε τους εύκολους τρόπους. Υπάρχουν πολύ πιο εύκολοι και λιγότερο αγχωτικοί τρόποι για να φτάσετε τους στόχους σας και δεν σας είχαν περάσει ποτέ από το μυαλό.


Γι’αυτό είμαστε εμείς εδώ! Δείτε το παρακάτω βίντεο που θα σας αλλάξει ολοκληρωτικά τη ζωή.


Δείτε το βίντεο στο Athensmagazine.gr:

8+1 τεράστια λάθη που κάνουμε όλοι με το αδυνάτισμα και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά!

8+1 τεράστια λάθη που κάνουμε όλοι με το αδυνάτισμα και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά!

Όταν κάνετε τακτικά γυμναστική αλλά δεν έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα, τότε μάλλον αξίζει να σκεφτείτε τι δεν κάνετε σωστά. Συνήθως, η λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά και μερικές φορές η απάντηση είναι μπροστά στα μάτια μας. 9+1 τροφές που αδυνατίζουν!

Σήμερα, θα σας παρουσιάσουμε 9 κλασσικά λάθη που πολλοί κάνουν με αποτέλεσμα να μην έχουν τα αποτελέσματα που θα ήθελαν.

9. Αερόβια άσκηση για πολύ ώρα

αδυνάτισμα

Πολλοί πιστεύουν πως η αερόβια άσκηση κάνει καλό στην καρδιά. Στην πραγματικότητα, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα όριά μας. Εάν κάνετε υπερβολές, αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το καρδιαγγειακό σύστημα. Δεν θέλει να το παρακάνετε.


8. Διατροφή με λίγες θερμίδες

undefined
Ενώ δεν είναι κακό να ελέγχουμε τις θερμίδες που καταναλώνουμε, όταν γυμναζόμαστε το σώμα μας χρειάζεται τις σωστές ποσότητες λίπους, πρωτεΐνης και υδατανθράκων.


7. Αναψυκτικά με ηλεκτρολύτες

undefined
Μπορούν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στο σώμα, ειδικά αν καταναλωθούν κατά την διάρκεια ή μετά την γυμναστική. Αυτό ισχύει γιατί περιέχουν πολύ ζάχαρη.

6. Το να μην πίνετε νερό ενώ γυμνάζεστε


Το σώμα χάνει πολλά υγρά. Είναι λάθος να το καταπονείτε χωρίς να του δίνετε νερό.

5. Το να τρώτε περισσότερο


Είναι σημαντικό να προσέχετε και την διατροφή σας για να διατηρήσετε το βάρος σας ή να το μειώσετε. Να θυμάστε πως καταναλώνουμε περίπου 500 θερμίδες στο γυμναστήριο σε μία ώρα.

4. Το να γυμναζόμαστε με γεμάτο στομάχι


Είναι πιθανό να μην καταφέρετε να ολοκληρώσετε το πρόγραμμα λόγω της κούρασης. Η καλύτερη επιλογή είναι να τρώτε 2 ώρες πριν το γυμναστήριο.

3. Σάουνα ή μπάνιο μετά την γυμναστική


Μετά από έντονη γυμναστική, μην μπείτε αμέσως για μπάνιο ή σάουνα. Επειδή χάνουμε πολλά υγρά, αυξάνεται η πίεση. Έτσι, αν μπείτε αμέσως για σάουνα, είναι πιθανό να νιώθετε δυσφορία ή και να λιποθυμήσετε. Αντιθέτως, πιείτε λίγο νερό και μπείτε πρώτα για ένα ντους.

2. Το να μην κάνετε αποθεραπεία


Μην ξεχνάτε να κάνετε διατάσεις μετά από έντονη γυμναστική. Θα μειώσει τον πόνο στους μυς και θα νιώθετε πολύ καλύτερα.

1. Καθημερινή άσκηση


Το να γυμναζόμαστε τακτικά δεν σημαίνει καθημερινά. Εάν γυμνάζεστε υπερβολικά, θα νιώθετε συνεχώς κουρασμένοι. Επίσης, το σώμα θα αρχίσει να παράγει κορτιζόλη και αυτό θα προκαλέσει αύξηση του βάρους.

Προσοχή: 6+1 τρόφιμα που δεν πρέπει να να ξαναζεσταίνουμε!

Προσοχή: 6+1 τρόφιμα που δεν πρέπει να να ξαναζεσταίνουμε!

Το φορτωμένο πρόγραμμα και οι αυξημένες υποχρεώσεις, κάνουν το καθημερινό μαγείρεμα μια δύσκολη υπόθεση. Αυτά είναι τα τρόφιμα που απαγορεύεται να ξαναζεστάνουμε!

Γι’ αυτό είναι πολλοί εκείνοι που μαγειρεύουν μεγαλύτερες ποσότητες φαγητού, ώστε να το έχουν και για την επόμενη μέρα.

Με ένα απλό ζέσταμα στην κουζίνα ή το φούρνο μικροκυμάτων, έχετε έτοιμο το γεύμα σας. Γνωρίζατε όμως πως υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που δεν πρέπει να τα ζεσταίνετε δεύτερη φορά;

Κοτόπουλο

Όταν ζεσταίνεται το κοτόπουλο, οι φυσικές πρωτεΐνες που περιέχει, αλλάζουν δομή και μπορεί να αποδειχτούν βλαβερές για το πεπτικό σας σύστημα. Αν θέλετε οπωσδήποτε να το θερμάνετε, φροντίστε να είναι για λίγη ώρα και σε χαμηλή θερμοκρασία.

Μανιτάρια

Η αναθέρμανση των μανιταριών μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία, ακόμα και επιπλοκές στη λειτουργία της καρδιάς. Είναι καλό να μην τα αναθερμαίνετε και να τα αφαιρείτε από τα πιάτα που ζεσταίνονται ξανά. Προτιμήστε να τα φάτε μόλις τα μαγειρέψετε ή την επόμενη μέρα. Καλύτερα να καταναλωθούν παγωμένα. Το ίδιο ισχύει και για τις σούπες, τους ζωμούς και το ριζότο με μανιτάρια.

undefined

Πατάτες

Η αναθέρμανση της πατάτας στο φούρνο μικροκυμάτων καταστρέφει σχεδόν το σύνολο των βασικών διατροφικών θρεπτικών συστατικών της και μπορεί ακόμη και να προκαλέσει την ανάπτυξη επιβλαβών χημικών ουσιών. Εάν φτιάξετε ψητό κατσαρόλας ή πατατόσουπα για τις επόμενες μέρες καλό θα ήταν να προσθέσετε τις πατάτες μετά.

Αυγά

Είτε βραστά, τηγανητά ή ομελέτα, τα αυγά όταν αναθερμαίνονται μπορούν να προκαλέσουν πολλά σοβαρά προβλήματα στην υγεία. Τα αυγά αποτελούν την πιο επικίνδυνη τροφή όταν ξαναζεσταθεί καθώς γίνονται τοξικά εξαιτίας της υψηλής θερμοκρασίας. Δεν ισχύει το ίδιο και για φαγητά τα οποία περιλαμβάνουν αυγά ανακατεμένα με σάλτσες όπως η μπεσαμέλ.

Σπανάκι

Γεμάτα με ζωτικής σημασίας θρεπτικές ουσίες, τα φυσικά νιτρικά ιόντα στο σπανάκι, γίνονται νιτρώδη όταν θερμαίνονται και μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές επιπλοκές στα κύτταρα του σώματος σε μακροπρόθεσμη βάση.

Σέλερι

Σαν το σπανάκι, έτσι και το σέλερι, δεν πρέπει να θερμαίνεται για τους ίδιους λόγους. Γι’ αυτό φροντίστε να τα καταναλώνετε τη μέρα που μαγειρεύονται.

Παντζάρια

Τα παντζάρια πρέπει να καταναλώνονται έπειτα από την αρχική τους παρασκευή. Το ζέσταμά τους τα καθιστά μη φαγώσιμα και επικίνδυνα για τον οργανισμό.


TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share