Τρίτη, 17 Σεπτεμβρίου 2019

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην ξαναφάτε αγγούρι με ντομάτα!

Ποιοι άλλοι συνδυασμοί τροφίμων απαγορεύονται;

18 Αυγούστου 2019 13:29
Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην ξαναφάτε αγγούρι με ντομάτα!

Οι ειδικοί προειδοποιούν: Μην ξαναφάτε αγγούρι με ντομάτα! Ο συνδυασμός των συστατικών που έχουν γρήγορο και αργό ρυθμό πέψης, δεν είναι καλή ιδέα! Γιατί; Έπιναν χυμό ντομάτας κάθε μέρα επί 2 μήνες: Το αποτέλεσμα είναι τρομερό!

Επειδή το ελαφρύτερο συστατικό θα καταλήξει να περάσει στο έντερο μόνον όταν το πρώτο είναι πλήρως αφομοιωμένο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη ζύμωση του τροφίμου στο στομάχι σας, κάτι το οποίο μπορεί να δηλητηριάσει ολόκληρο το σώμα. Θα οδηγήσει σε αργή πέψη και ζύμωση σακχάρων και αμύλων, και δεν θα σας επιτρέψει να απολαύσετε το γεύμα σας όπως θα έπρεπε.

Και κάτι ακόμη – η διαδικασία της ζύμωσης μπορεί να προκαλέσει αέρια, πρήξιμο και πόνο στο στομάχι, καθώς και εντερικά προβλήματα.

Αποτέλεσμα εικόνας για αγγουρι ντοματα

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα αγγούρια και οι ντομάτες δεν είναι συμβατά και δεν πρέπει ποτέ να καταναλώνονται μαζί. Εδώ πρέπει να ξέρετε καλά το εξής: όταν αυτά τα 2 συστατικά φτάσουν στο στομάχι και ξεκινήσει η διαδικασία της ζύμωσης, το οξύ που απελευθερώνεται στην κοιλιακή χώρα για την πέψη μπορεί να προκαλέσει πολλά πεπτικά προβλήματα. Ντομάτα: Εκτός από να την τρως βάλτην στο πρόσωπό σου!

Η κατανάλωση φρούτων μετά το γεύμα δεν είναι σίγουρα μια καλή ιδέα! Γιατί; Επειδή τα φρούτα χρειάζονται πολύ χρόνο για να αφομοιωθούν και δεν πρέπει ποτέ να μείνουν πολύ στο στομάχι. Εάν τα τρώτε μετά το φαγητό, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παλινδρόμηση οξέος και άλλα πεπτικά προβλήματα.

Ένα από τα πιο αγαπημένα πιάτα είναι και τα μακαρόνια με τυρί. Δυστυχώς όμως, ο συνδυασμός αυτός πρέπει να αποφεύγεται. Πώς λειτουργεί αυτό – τα μακαρόνια είναι πλούσια σε άμυλο, το οποίο έχει διαφορετικό χρόνο πέψης από την πρωτεΐνη, οπότε η καθυστέρηση θα οδηγήσει σε αναπόφευκτη ζύμωση και περαιτέρω πεπτικά προβλήματα. Το ίδιο ισχύει και για τα μακαρόνια σε συνδυασμό με το κρέας.

Αποτέλεσμα εικόνας για αγγουρι ντοματα

Κρέας και τυρί – σίγουρα ΟΧΙ! Γιατί; Επειδή πρέπει να αποφεύγετε να βάζετε υπερβολική πρωτεΐνη στο ίδιο πιάτο. Επιλέξτε μόνο έναν τύπο πρωτεΐνης ανά γεύμα.

Επίσης, δεν πρέπει να αναμειγνύεται ψωμί με χυμό πορτοκαλιού, καθώς το οξύ που απαιτείται για την πέψη του χυμού μπορεί να καταστρέψει το ένζυμο που είναι υπεύθυνο για την πέψη του αμύλου. Χάστε πανεύκολα κιλά τρώγοντας... μόνο αγγούρι!

Τα λαχανικά και το τυρί είναι ένας άλλος συνδυασμός που πρέπει να αποφύγετε. Η κατανάλωση αυτού του συνδυασμού θα έχει ως αποτέλεσμα μόνο φούσκωμα.

Σε πολλούς ανθρώπους αρέσει να τρώνε μπανάνες μαζί με γάλα, αλλά αυτός ο συνδυασμός θα επιβραδύνει τη διαδικασία πέψης σημαντικά.

Μπορεί τέλος να συνηθίζετε να προσθέτετε φρούτα σε γιαούρτι για πρωινό, αλλά αυτός ο συνδυασμός θα επιβραδύνει την πέψη σας και θα βλάψει την εντερική χλωρίδα. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για την προσθήκη ανανά στο γιαούρτι, ο οποίος ενισχύει τα ενεργά συστατικά που προκαλούν δηλητηρίαση.

Ευχάριστη είδηση: Με αυτές τις τροφές όσο και να φας, δεν παχαίνεις!

Ευχάριστη είδηση: Με αυτές τις τροφές όσο και να φας, δεν παχαίνεις!

Η άσκηση και η σωστή διατροφή αποτελούν τα δύο βασικά κλειδιά για την απώλεια βάρους. Όσον αφορά, λοιπόν, τη διατροφή, μπορείτε να επιλέξετε τροφές που ναι μεν χορταίνουν τον οργανισμό αλλά δεν παχαίνουν.

Με αυτό τον τρόπο κρατάτε το στομάχι σας γεμάτο χωρίς να έχετε πάρει περιττές θερμίδες.

Αυτές οι τροφές είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Δείτε παρακάτω λοιπόν, 15 τρόφιμα που μπορείτε να τρώτε όσο θέλετε και να μην παχαίνετε με τίποτα

Ποπ κορν

Αν ψήσετε ποπ κορν χωρίς βούτυρο και ζάχαρη (με λίγο αλάτι για παράδειγμα) μπορείτε να φάτε όσο θέλετε, αφού ένα φλιτζάνι έχει μόλις 31 θερμίδες.

τροφές που δεν παχαίνουν 7

Σέλινο

Τα κλωνάρια του σέλινου περιέχουν 95% νερό. Βοηθάνε στην απώλεια του περιττού βάρους και αποτοξινώνουν το σώμα χάρη στην διουρητική δράση τους.

Μελιτζάνα

Ένα κομμάτι μελιτζάνας στον φούρνο ή στην σχάρα χωρίς λάδι έχει μόλις 24 θερμίδες. Οπότε, μπορείτε να φάτε όσο θέλετε χωρίς τύψεις.

τροφές που δεν παχαίνουν 6

Πορτοκάλια, γκρέιπφρουτ και μανταρίνια

Τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, φλαβονοειδή και βιταμίνη C. Αυτά προκαλούν την αίσθηση του κορεσμού, βοηθούν στην πέψη, το συκώτι, το δέρμα και στην γενικότερη καλή υγεία.

τροφές που δεν παχαίνουν

Πεπόνι και καρπούζι

Με 60-70 θερμίδες ανά φέτα μπορείτε να φάτε όσο θέλετε την ημέρα. Αυτά τα φρούτα βοηθούν στην αποβολή των περιττών υγρών.

Mε αυτό τον τρόπο θα αποβάλλεις τις τοξίνες του εντέρου!

Φύκια

Τα φύκια είναι η καλύτερη πηγή ιωδίου. Βοηθούν στην κανονική λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα, κρατούν τα επίπεδα των ορμονών σε φυσιολογικά επίπεδα και εμποδίζουν την απόκτηση βάρους.

Κολοκυθάκια

Μια μερίδα κολοκυθάκια έχει περίπου 42 θερμίδες. Βελτιώνει την εντερική λειτουργία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μειώσει το θερμιδικό αποτέλεσμα του κυρίως πιάτου σας.

τροφές που δεν παχαίνουν 5

Αγγούρι

Ένα απαραίτητο λαχανικό για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος: βοηθά στην καταπολέμηση του πρηξίματος και βοηθά στο αδυνάτισμα.

τροφές που δεν παχαίνουν 2

Παντζάρι

Τα παντζάρια είναι πηγή θρεπτικών συστατικών, όπως το μαγγάνιο. Βοηθούν στην καύση λίπους και ρυθμίζουν το σάκχαρο του αίματος. Μια μεσαία μερίδα έχει μόλις 40 θερμίδες.

Αυγά

Μπορείτε να τα φάτε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, χωρίς να φοβάστε ότι θα πάρετε βάρος. Φυσικά, τα βραστά αυγά είναι καλύτερα από τα τηγανιτά.

τροφές που δεν παχαίνουν 4

Ανανάς

Η βρομελίνη που περιέχεται στον ανανά διαχωρίζει ενεργά τα λίπη και βοηθά στον μεταβολισμό των πρωτεϊνών.

Μήλα και δαμάσκηνα

Ένα μήλο έχει μόλις 50 θερμίδες. Προκαλεί την αίσθηση του κορεσμού και ρυθμίζει την πέψη. Τα δαμάσκηνα είναι πλούσια σε βιταμίνη C και κάλιο και διατηρούν σε καλή κατάσταση την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία.

Σαλάτα

Η σαλάτα είναι εξαιρετική πηγή φολικού οξέος και μπορείτε να φάτε όσο θέλετε, αφού ένα φύλλο μαρουλιού έχει μόλις 3 θερμίδες.

τροφές που δεν παχαίνουν 8

Μούρα: σταφίδα, βατόμουρα, φράουλες

Η κορινθιακή σταφίδα και τα βατόμουρα είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Επίσης, η πρώτη είναι διουρητική και βοηθά στην απώλεια των περιττών υγρών. Οι φράουλες βοηθούν στην πέψη και κάνουν καλό στο καρδιαγγειακό σύστημα.

Λάχανο, μπρόκολο, κουνουπίδι

Αυτά τα λαχανικά είναι οι καλύτεροι σύμμαχοί σας στην απώλεια βάρους. Μία μερίδα λάχανο έχει μόλις 7 θερμίδες. Φυσικά, δεν πρέπει να καταναλώνετε μόνο αυτά τα τρόφιμα, αλλά σίγουρα μπορείτε να τα εντάξετε στην διατροφή σας μια δυο φορές την εβδομάδα.

τροφές που δεν παχαίνουν 3

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share