Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2019

Ελεονώρα Ζουγανέλη: Έτσι έχασε 60 κιλά!

Αλλαγή σοκ!

13 Αυγούστου 2019 14:07
Ελεονώρα Ζουγανέλη: Έτσι έχασε 60 κιλά!

Η μεγάλη αλλαγή στη σιλουέτα της Ελεωνόρας Ζουγανέλη έχει συζητηθεί τόσο όσο και η αλλαγή της Νατάσσας Μποφίλιου!

Η ερμηνεύτρια με τις τεράστιες δυνατότητες και το αναγνωρισμένο ταλέντο, πόζαρε χαμογελαστή και αδυνατισμένη, προκαλώντας τα θετικά σχόλια φίλων και θαυμαστών.

Λίγο καιρό μετά, η ίδια μιλάει για την τεράστια αλλαγή στο σώμα και τη ζωή της, καθώς, όπως αποκαλύπτει έχασε περίπου 60 κιλά και για πρώτη φορά βλέπει τα πράγματα με άλλο μάτι.

«Επιθυμούσα να αλλάξω την εικόνα και τη ζωή μου και έθεσα σκληρά θέματα στον εαυτό μου όπως "ή ζεις ή δεν ζεις!" Και ήταν μεγάλη αλήθεια αυτό, καθώς πριν την αλλαγή ένιωθα ότι δεν ζω», είπε μεταξύ άλλων στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» η δημοφιλής τραγουδίστρια και συνέχισε ακόμη πιο συνειδητοποιημένα: «Με τόσα πολλά περιττά κιλά δεν ζούσα τη ζωή που ήθελα και δεν ήμουν ευτυχισμένη».

Η ίδια πλέον αγαπά την ανανεωμένη εκδοχή του εαυτού της και όπως λέει, προσέχει τη διατροφή της, χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες.

Η χορταστική δίαιτα της Ζέτας Μακρυπούλια: Χάστε 10 κιλά αμέσως!

Η χορταστική δίαιτα της Ζέτας Μακρυπούλια: Χάστε 10 κιλά αμέσως!

Η Ζέτα Μακρυπούλια ήταν ανέκαθεν μια λαμπερή παρουσία. Τα τελευταία χρόνια, ωστόσο, μας έχει εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο με τη σιλουέτα της, καθώς κατάφερε να χάσει 10 κιλά και να διατηρήσει τη γραμμή της. Ακολούθησε κι εσύ τη δίαιτά της για να απαλλαγείς από τα ενοχλητικά παχάκια!

Aναλυτικά όλη η δίαιτα της Ζέτας Μακρυπούλια:

Δευτέρα

Πρωινό: 1 καφές και 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου με σαλάτα μαρούλι με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μικρό κομματάκι σοκολάτα υγείας

Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Τρίτη

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 γιαούρτι 2% με δημητριακά

Δεκατιανό- 1 μήλο

Μεσημεριανό- 1 μικρή σαλάτα ρόκα με μια κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μερίδα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα χωρίς τυρί

Απογευματινό- 1 μπάρα δημητριακών

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Τετάρτη

Πρωινό- 1 καφές, 1 γιαούρτι 2% με 1 κομμένο μήλο

Δεκατιανό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 μερίδα φασολάκια μαγειρεμένα με ελαιόλαδο

Απογευματινό- 1 μικρό κομματάκι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Πέμπτη

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι, 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 μήλο

Μεσημεριανό- Σαλάτα μπρόκολο με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Βραδινό- 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Παρασκευή

Πρωινό- 1 καφές, 1 γιαούρτι 2% με δημητριακά

Δεκατιανό- 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό- 1 μερίδα αρακά μαγειρεμένο με ελαιόλαδο

Απογευματινό- 1 μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

Σάββατο

Πρωινό- 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 σαλάτα ρόκα με μια κ.σ. ελαιόλαδο και ψητό στήθος κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 μικρό κομμάτι σοκολάτα υγείας

Βραδινό- 1 γιαούρτι 2% με 1 κ.γ. μέλι και 1 χούφτα καρύδια

Κυριακή

Πρωινό- 1 καφές και 1 μπάρα δημητριακών

Δεκατιανό- 1 μήλο και 1 χούφτα αμύγδαλα

Μεσημεριανό- 1 σαλάτα ρόκα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο με ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου

Απογευματινό- 1 μπάρα δημητριακών

Βραδινό- 1 τοστ με γαλοπούλα και μαύρο ψωμί

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share