Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024

Αυτή είναι η δίαιτα express της Τατιάνας Στεφανίδου!

Έτσι διατηρείται...

29 Ιουλίου 2019 20:25
Αυτή είναι η δίαιτα express της Τατιάνας Στεφανίδου!

Η Τατιάνα Στεφανίδου είναι χωρίς αμφιβολία μία από τις πιο καλλίγραμμες γυναίκες της showbiz.Επειτα από δύο γέννες, η παρουσιάστρια διαθέτει αναλογίες που κάθε γυναίκα θαυμάζει.

Αυτή είναι η δίαιτα της Τατιάνας Στεφανίδου

Δευτέρα
Πρωινό:
2 φρυγανιές σίκαλης με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, καφές ή πράσινο τσάι
Δεκατιανό: 1 μήλο και 1/2 μπανάνα με κανέλα, πράσινο τσάι
Μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές μέτριες
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2%, λίγα αμύγδαλα, πράσινο τσάι
Βραδινό: 1 μερίδα γραβιέρα, 2 τριμμένα καρύδια, 1 πορτοκάλι, μέλι & κανέλα

Τρίτη
Πρωινό:1 φλιτζ. τσαγ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1 μήλο με κανέλα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, πράσινο τσάι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% και 1 αχλάδι με κανέλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 μερίδα τυρί φέτα και 5 ελιές
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με τρία καρύδια και 1 κ.σ. σταφίδες, πράσινο τσάι
Βραδινό: 1 μερίδα σολομός καπνιστός με καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι

Νατάσα Μπoφίλιου: «Με αυτόν τρόπο, έχασα 16 ολόκληρα κιλά»

Τετάρτη
Πρωινό:
3 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1/2 μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% και ένας ελληνικός καφές σκέτος
Δεκατιανό: 3 μπισκότα δημητριακών, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψαρονέφρι ψητό με αποξηραμένα δαμάσκηνα και 5 ελιές
Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι
Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι, καλαμπόκι, λεμόνι και πιπέρι

Πέμπτη
Πρωινό: 1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα, 1 ποτήρι φυσικό χυμό φρούτων, πράσινο τσάι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% με 5 αμύγδαλα και 1 κ.σ. σταφίδες, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψάρι ψητό, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι και 5 ελιές
Απογευματινό: 1 ψητό μήλο με κανέλα, πράσινο τσάι
Βραδινό: 1 φλιτζ. τσαγ. αναποφλοίωτο ρύζι, 1 μερίδα λαχανικά της επιλογής σου βρασμέν

Παρασκευή
Πρωινό:
1 αυγό βραστό, 1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, 1 ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι και 1 ελληνικός καφές σκέτος
Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: Ζυμαρικά ολικής άλεσης με τόνο, 5 ελιές
Απογευματινό: 1 μήλο, 1 αχλάδι, πράσινο τσάι
Βραδινό: 1 μερίδα χταπόδι βραστό ή ψητό, καρότο σαλάτα με ξίδι και πιπέρι

Σάββατο
Πρωινό:
1 τοστ με τυρί χαμηλών λιπαρών, 1 ποτήρι φυσικός χυμός φρούτων, 1 καφές ελληνικός σκέτος
Δεκατιανό: 3-4 αποξηραμένα δαμάσκηνα, 5 αμύγδαλα, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: 1 μερίδα ψητά μπιφτέκια γαλοπούλας, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με 1. κ.γ. γλυκό του κουταλιού της αρεσκείας σου, πράσινο τσάι
Βραδινό: Σαλάτα μαρούλι-λάχανο-καρότο, με κάππαρη, λεμόνι και πιπέρι



Κυριακή

Πρωινό: 3 κ.σ. δημητριακά ολικής άλεσης με 1 μπανάνα, 1 ποτήρι γάλα 1,5%, 1 καφές ελληνικός σκέτος
Δεκατιανό: 2-3 ρυζογκοφρέτες, 1 κ.γ. μέλι, ρόφημα από κρόκο Κοζάνης
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα μοσχαρίσια ή χοιρινή άπαχη, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 5 ελιές
Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης, πράσινο τσάι
Βραδινό: 1 μερίδα ψητά μανιτάρια με μπαλσάμικο, 1 μερίδα χαλούμι ψητό, 1 μερίδα σαλάτα ρόκα

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, ολοι οι άνθρωποι που τρώνε τα νύχια τους είναι…

Διαβάστε περισσότερα θέματα υγείας και ομορφιάς στο Αthensmagazine.gr

 

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share