Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Αθώες πρωινές συνήθειες που μας φουσκώνουν και μας βάζουν κιλά!

Επιστημονικές αποδείξεις!

25 Ιουλίου 2019 12:35
Αθώες πρωινές συνήθειες που μας φουσκώνουν και μας βάζουν κιλά!

Το πρωινό ορίζει την διάθεση και την διατροφή που θα έχουμε την υπόλοιπη μέρα. Θα καθορίσει αν θα φάμε μεγάλο ή μικρό γεύμα και το αν το σώμα θα αποθηκεύσει τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Να σας θυμίσουμε πώς να ανακουφιστείτε από φούσκωμα και καούρες;

Βρήκαμε επιστημονικές αποδείξεις πως υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στις πρωινές μας συνήθειες και τον κίνδυνο αύξησης του βάρους.

1. Δεν τρώμε καλό πρωινό.

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Επιστήμονες έχουν αποδείξει πως μία διατροφή με μεγάλο πρωινό και ελαφρύ γεύμα είναι καλύτερη για την διατήρηση του βάρους.
Και αυτό γιατί ο μεταβολισμός είναι διαφορετικός τις διαφορετικές ώρες της μέρας. Το ιδανικό είναι το πρωινό μας να είναι μεγάλο, το μεσημεριανό μέτριο και το βραδινό ελαφρύ.

2. Δεν περπατάμε στον ήλιο.

Επιστήμονες έχουν δει πως ο ήλιος μας βοηθάει ναι καίμε λίπος. Αυτό εξηγεί μερικώς γιατί οι άνθρωποι παίρνουν βάρος τον χειμώνα που δεν έχει πολύ ήλιο. Βέβαια, να θυμάστε πως δεν πρέπει να το παρακάνουμε.

Αθώες πρωινές συνήθειες που μας φουσκώνουν και μας βάζουν κιλά!

3. Δεν πίνουμε νερό αφού ξυπνήσουμε.

Το σώμα ενός ενήλικου ανθρώπου αποτελείται κατά 55%-60% από νερό, οπότε είναι πολύ καλή ιδέα να πίνουμε ένα ποτήρι νερό μετά το ξύπνημα.

Το νερό αυξάνει τον μεταβολισμό και μειώνει έτσι την πιθανότητα να παχύνουμε. Επίσης, βοηθάει το σώμα να απαλλαγεί από τις τοξίνες.

4. Δεν γυμναζόμαστε.

Εκτός από το προφανές πλεονέκτημα πως καίμε θερμίδες και αυξάνουμε την ταχύτητα του μεταβολισμού, οι πρωινές ασκήσεις θα σας μειώσουν την όρεξη! Επιστήμονες είδαν πως το να γυμναζόμαστε ενώ πεινάμε είναι 20% πιο αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους.

5. Κρατάμε τα γευστικά πιάτα για το μεσημέρι ή το βράδυ.

Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα γλυκά, τουλάχιστον να τα τρώτε στην αρχή της μέρας. Εάν φάτε κάτι γλυκό το πρωί, το σώμα θα μπορέσει να το κάψει μέχρι το βράδυ.

6. Διαβάζουμε τα νέα το πρωί.

Ο φόβος και η ενόχληση από τις πρωινές ειδήσεις μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ζωή μας. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο αν πάσχετε από αϋπνία. Το μακροχρόνιο άγχος μας κάνει να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

7. Υποτιμάμε την βοήθεια των κατοικιδίων μας.

Ένας σκύλος μπορεί να γίνει καλός σύντροφος και να κάνει μία βόλτα πολύ πιο χαλαρωτική και διασκεδαστική. Έρευνες δείχνουν πως οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων είναι πιο εύκολο να διατηρήσουν σταθερό το βάρος τους.

Επίσης, η επικοινωνία με το ζώο και η φροντίδα του μπορούν να σας δώσουν ευχάριστα συναισθήματα και να μειώσουν το στρες που αλλιώς θα προσπαθούσατε να πετύχετε τρώγοντας ένα γλυκό.

Έχεις καούρα; Αυτή είναι η τέλεια φυσική λύση!

Καούρα υγεία αντιμετώπιση

Τρώγοντας ένα πικάντικο πιάτο είναι σχεδόν εγγυημένο να σου προκαλέσει δυσφορία.
Άλλα τρόφιμα που μπορούν να οδηγήσουν σε καούρα είναι: οι ντομάτες, τα κρεμμύδια, η σοκολάτα, ο καφές, το αλκοόλ και η καφεΐνη.
Επίσης, πιάτα πλούσια σε λίπη και έλαια και ορισμένα φάρμακα κάνουν το ίδιο.
Τι μπορείς να κάνεις; Δοκίμασε κάποια από τις παρακάτω φυσικές θεραπείες για τη καούρα πριν πάρεις κάποιο χάπι από το φαρμακείο.

Αμύγδαλα
Τα αμύγδαλα είναι πολύ καλά για τη πέψη διότι η υψηλή περιεκτικότητα σε λάδι εξουδετερώνει τα οξέα του στομάχου. Με μια χούφτα αμύγδαλα σε μισή ώρα η καούρα θα έχει περάσει.

Μήλα
Ακόμη και μια φέτα μήλου μπορεί να μειώσει την παραγωγή οξέος και να μειώσει το αίσθημα της καούρας. Τα μήλα εξουδετερώνουν τα οξέα στο στομάχι σε περίπου 5 λεπτά.

Μαγειρική σόδα
Η μαγειρική σόδα είναι φυσικό αντιόξινο. Αν διαλύσεις ένα κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε 220 gr νερού, μπορεί να εξουδετερώσει το οξύ και προσωρινά να ανακουφίσει το αίσθημα της καούρας που προκαλείται από την παλινδρόμηση οξέος.
Ανακάτεψε 1/2 με 1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε ένα ποτήρι νερό. Αν έχεις καούρα τακτικά, απόφυγε να χρησιμοποιείς αυτό το φάρμακο. Είναι πλούσιο σε αλάτι και μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες ενέργειες όπως ναυτία και πρήξιμο.

Μπανάνες
Οι μπανάνες δρουν ως φυσικό αντιόξινο στο σώμα. Μπορείς να τις φας νωπές ή αποξηραμένες.

Βασιλικός
Ο βασιλικός μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση της καούρας, καθώς και την καταπολέμηση της ναυτίας και του φυσικού αερίου. Μασώντας φύλλα βασιλικού ελαχιστοποιείται το οξύ του στομάχου. Φάε 2 ή 3 φύλλα βασιλικού για να ανακουφιστείς άμεσα.

Χαμομήλι
Το τσάι χαμομήλι έχει χρησιμοποιηθεί για την εξουδετέρωση των οξέων του στομάχου. Επίσης, χρησιμοποιείται από τους ανθρώπους ως αγχολυτικό.

Τσίχλες
Οι τσίχλες ενεργοποιούν τη ροή σιέλου, έτσι κάθε οξύ που συσσωρεύεται στο στομάχι σας «πλένεται μακριά» και εκκαθαρίζεται πιο γρήγορα.

Κανέλα
Πρόσθεσε 1 κουταλιά της σούπας κανέλα σε ένα ποτήρι κρύο νερό, στη συνέχεια, ανέμειξε καλά. Πιες αυτό το μείγμα 1 ώρα αφού έχεις φάει για την πρόληψη ή την ανακούφιση από δυσπεψία, καθώς και από το φούσκωμα.

Τσάι από μάραθο
Σύμφωνα με τους βοτανολόγους, τσάι που γίνεται από σπόρους γλυκάνισου, κύμινου, μάραθου μπορεί να ανακουφίσει το κάψιμο της καούρας. Πρόσθεσε 2 κουταλάκια του γλυκού οποιοδήποτε από αυτά σε 1 φλιτζάνι βραστό νερό, άφησέ τα για 10 λεπτά, σουρώνεις και πίνεις.
Το τσάι από μάραθο είναι καλό και για τα μωρά με κολικούς,τα ηρεμεί και ανακουφίζει το πόνο.

Σκόρδο
Ακόμα κι αν πολλοί άνθρωποι κατηγορούν το σκόρδο για την καούρα τους, μια σκελίδα σκόρδο ή δύο μπορεί να εξαλείψει το κάψιμο τόσο γρήγορα όσο ήρθε. Μάσησε μια σκελίδα σκόρδο, όταν εμφανίζεται η καούρα , ή αποθήκευσε μερικές σκελίδες σκόρδο σε ξύδι μήλου, μηλίτη και πιες μια γουλιά από το υγρό όταν έχεις καούρα.
Το ωμό σκόρδο είναι δυνατό αντιβιοτικό, και είναι γνωστό πως σκοτώνει τον παθογόνο μικροοργανισμό που συναντάται συχνότερα σε άτομα που πάσχουν από γαστρίτιδα.

Τζίντζερ
Η φρέσκια πιπερόριζα είναι μια από τα παλαιότερες θεραπείες για την καούρα. Επίσης, χρησιμοποιείται για την αντιμετώπιση της ναυτίας. Τη πιπερόριζα μπορείς να τη βάλεις στα τρόφιμα όταν είναι μαγειρεμένα, τρώγονται ωμά, ή και να τη καταναλώσεις σαν τσάι.

Σταφύλια
Φάε 10 έως 20 σταφύλια κάθε φορά που θα αντιμετωπίσεις κάθε είδους θέμα με τη πέψη σου. Τα σταφύλια είναι πολύ καλά στην ανακούφιση της δυσπεψίας, καθώς και για τις στομαχικές διαταραχές.

Γλυκόριζα
Μια μορφή γλυκόριζας που ονομάζεται DGL (deglycyrrhizinated licorice) παρέχει επίσης καταπραϋντική δράση για τη καούρα. Παρέχει προστασία από τα οξέα προωθώντας την απελευθέρωση βλέννας στο στομάχι.

Μουστάρδα
Η μουστάρδα είναι λίγο γνωστή για την θεραπεία της καούρας. Την επόμενη φορά που θα έχεις μια επίθεση από παλινδρόμηση οξέος, δοκίμασε 1 κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα με περίπου ½ ποτήρι του νερού. Προφανώς το κίτρινο χρώμα (κουρκούμη), έχει χρησιμοποιηθεί από καιρό για τις πεπτικές διαταραχές.

Μέντα
Πρόσθεσε δύο σταγόνες ελαίου μέντας σε 1 ποτήρι κρύο νερό και πιες κάθε φορά που έχεις δυσπεψία. Αν δεν είσαι σε θέση να πιεις αυτό το μείγμα, πιπίλισε ένα κομμάτι καραμέλα μέντας για την ανακούφιση της δυσπεψίας και ερεθισμού του στομάχου. Το έλαιο μέντας είναι ένα συστατικό σε πολλά φάρμακα για τη καούρα!

Χυμός ανανά
Πίνοντας 110ml από χυμό ανανά μετά από τα γεύματα είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη μείωση της οξύτητας και της καούρας. Ο ανανάς περιέχει βρομελίνη, το οποίο είναι ένα ένζυμο που βοηθά στον έλεγχο του επιπέδου του υδροχλωρικού οξέος στο στομάχι.

Κουρκούμη
Ο κουρκουμάς βοηθά στην τόνωση της πέψης και την πρόληψη της συσσώρευσης των οξέων. ο κουρκουμάς χρησιμοποιείται σαν συστατικό του κάρυ στα τρόφιμα. Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε κουρκούμη στη μαγειρική σας, είναι διαθέσιμο σε μορφή κάψουλας και μπορεί να ληφθεί πριν από τα γεύματα.

Χυμός λαχανικών
Οι χυμοί λαχανικών, όπως ωμή πατάτα, το σέλινο και το λάχανο είναι πολύ αλκαλικοί και είναι χρήσιμοι για να διορθώσουν ένα όξινο στομάχι. Ο χυμός παπάγια περιέχει το πεπτικό ένζυμο παπαΐνη, η οποία έχει μια κατευναστική δράση στο στομάχι και βοηθά στην διάσπαση των
πρωτεϊνών.

Νερό
Μερικές φορές το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να πιεις νερό. Μπορεί να βοηθήσει να «ξεπλύνει» τη περίσσεια του οξέως στον οισοφάγο. Βεβαιώσου να μη το παρακάνεις πίνοντας πολύ νερό καθώς μπορεί να κάνει το πρόβλημα χειρότερο.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share