Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019

Η σειρά με την οποία τρώμε τις τροφές έχει σημασία!

Δείτε γιατί!

24 Ιουλίου 2019 19:40
Η σειρά με την οποία τρώμε τις τροφές έχει σημασία!

Η σειρά που τρώμε τα τρόφιμά μας φαίνεται να έχει σημασία. Οι άνθρωποι που έτρωγαν λαχανικά πριν από το κρέας ή το ρύζι είχαν χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, μαζί με θετικές αλλαγές στις ορμόνες της πείνας, σύμφωνα με μια μελέτη .

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η σειρά με την οποία τρώτε τις τροφές σας μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Επίσης διαβάστε μια νέα έρευνα: Ο καφές δεν επηρεάζει τελικά τις αρτηρίες μας;

Οι ερευνητές ζήτησαν από 16 Κινέζους ενήλικες, κυρίως άνδρες, να τρώνε πέντε πειραματικά γεύματα σε μια καθορισμένη σειρά. Τα γεύματα περιείχαν λαχανικά, κρέας και ρύζι, ενώ τα μεγέθη των μερίδων παρέμειναν ίδια.

Συνολικά, η μικρότερη αιχμή των επιπέδων σακχάρου στο αίμα υπήρχε όταν τα λαχανικά ή το κρέας τρώγονταν πρώτα. Ένα γεύμα με λαχανικά, κρέας και ρύζι που τρώγονταν με αυτή τη σειρά, οδήγησε σε μικρότερη αύξηση του σακχάρου στο αίμα και ευνοϊκή αντίδραση στις ορμόνες της όρεξης.

 Η σειρά με την οποία τρώμε τις τροφές έχει σημασία!

«Ο τρόπος που τρώμε και η σειρά των τροφίμων με την οποία καταναλώνονται μπορεί να έχει σημαντικά φυσιολογικά αποτελέσματα», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης Christiani Henry, διευθυντής του Κέντρου Κλινικής Διατροφής στο Ινστιτούτο Κλινικών Επιστημών, στην Σιγκαπούρη.

Ο Henry είπε ότι οι φυτικές ίνες και άλλα θρεπτικά συστατικά στα λαχανικά φαίνεται να επιβραδύνουν το χρόνο διέλευσης των τροφίμων από το στομάχι και το έντερο, γεγονός που μπορεί επίσης να επιβραδύνει την αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μετά το φαγητό.

Η κατανάλωση λαχανικών είναι “ένας απλός και πρακτικός τρόπος για να μετριαστεί η αύξηση της γλυκόζης στο αίμα όταν τρώτε ρύζι”, είπε.

Ο Henry πρόσθεσε ότι χρειάζεται περισσότερη έρευνα για να διαπιστωθεί εάν παρόμοιες αλλαγές θα βοηθούσαν στην καταπολέμηση των αιχμών του σακχάρου στο αίμα για τρόφιμα που τρώγονται σε άλλα μέρη όπως είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες.

Η μελέτη παρουσιάστηκαν στη συνάντηση της American Society for Nutrition, στη Βαλτιμόρη.

Τα 3 ''χρυσά'' φρούτα για μακροζωία!

Τα 3 ''χρυσά'' φρούτα για μακροζωία!

Η κληρονομικότητα, οι περιβαλλοντικές συνθήκες, η ηλικία και φυσικά οι συνήθειες είναι κάποιοι από τους παράγοντες που καθορίζουν το πόσο τελικά θα ζήσουμε- εκτός απροόπτου και χτυπάω ξύλο-. Όπου συνήθειες, βάλε κάπνισμα, σωματική άσκηση και φυσικά διατροφή.

Κι όπου διατροφή, βγάλε τα πολλά λιπαρά, τα πολλά αλάτια, την υπερκατανάλωση κόκκινου κρέατος και άλλα τέτοια που ήδη γνωρίζεις. Να τρως φρούτα και λαχανικά, γράφουμε παντού, μια από τις βασικές εντολές της σωστής διατροφής, η οποία σχετίζεται με την επίτευξη της μακροζωίας.Φαγόπυρο: To νέο superfood! Αν δεις τα ωφέλη του θα θες να το φας τώρα!

Τις δύο αυτές κατηγορίες τροφίμων συνθέτουν συστατικά που μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης παθήσεων που μπορούν να αποβούν μοιραίες για την υγεία. Εστιάζουμε στα φρούτα και ειδικότερα σε 3 είδη που φημίζονται ιδιαίτερα για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Τι σημαίνει αυτό; προστατεύουν τα κύτταρα από την οξείδωση, αποτρέποντας το εκφυλισμό τους και συνεπώς την εμφάνιση του καρκίνου και την εμφάνιση ελεύθερων ριζών που τα φθείρουν, αφήνοντάς μας εκτεθειμένες στα δεινά της γήρανσης.

Μούρα

undefined
Εδώ έχεις ποικιλία. Διαλέγεις και παίρνεις. Φράουλες, σμέουρα, μύρτιλα, άσπρα μούρα, μαύρα μούρα, όλα τα είδη του φρούτου αυτού είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, την κατηγορία εκείνη των αντιοξειδωτικών που μειώνει δραστικά τις φλεγμονές στο σώμα. Φρόντισε να καταναλώνεις 3-5 μερίδες εβδομαδιαίως.

Αβοκάντο

 Τα 3 ''χρυσά'' φρούτα για μακροζωία!
Μπορεί να του φέρεσαι σα να 'ναι λαχανικό, αλλά το αβοκάντο γεννήθηκε φρουτάκι και μάλιστα πλήρες βιταμινών, όπως C, K, B, E και A. Πιο ειδικά, είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως τα καροτενοειδή, η λουτεϊνη και η ζεαξανθίνη. Παράλληλα, πρόκειται για τροφή που περιέχει φυτικές ίνες και καλά λιπαρά, αλλά και κάλιο, όσο και η μπανάνα.Τα έχει όλα και συμφέρει, κοινώς.

Δαμάσκηνο

undefined
Άλλο ένα πεντανόστιμο φρούτο το οποίο μπορείς να απολαύσεις φρέσκο ή αποξηραμένο. Φημίζεται για τη δράση του κατά της δυσκολιότητας, ωστόσο, δε μένει εκεί. Το δαμάσκηνο είναι μία ακόμα φυσική τροφή με ισχυρή αντιοξειδωτική σύσταση, οπότε μην το αγνοείς όταν το βλέπεις διαθέσιμο στον πάγκο.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share