Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019

Σταματήστε τον ίλιγγο εύκολα με αυτό το απλό κόλπο!

Απαλλαγειτε μια και καλή!

25 Ιουνίου 2019 09:59
Σταματήστε τον ίλιγγο εύκολα με αυτό το απλό κόλπο!

Η αναπληρώτρια καθηγήτρια Ωτορινολαρυγγολογίας, Κάρολ Φόστερ M.D., από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Κολοράντο, γνωρίζει το κόλπο που χρειάζεστε για τον ίλιγγο.

Σύμφωνα με ένα ρεπορτάζ σε σταθμό του Ντένβερ, η τεχνική αυτή, που ονομάζεται ελιγμός ημιπεριστροφής, έχει βοηθήσει όσους πάσχουν από ίλιγγο, τόσο στο Ντένβερ όσο και πολύ μακριά, μέχρι τη Σαουδική Αραβία.

Για να αντιμετωπίσετε τον ίλιγγο, αρχικά γονατίστε. Γυρίστε το κεφάλι σας προς τα πάνω, βλέποντας το ταβάνι και στη συνέχεια τοποθετήστε το στο πάτωμα, σαν να προετοιμάζεστε να κάνετε κωλοτούμπα.

Σταματήστε τον ίλιγγο εύκολα με αυτό το απλό κόλπο!

Στη συνέχεια, γυρίστε το κεφάλι σας στο πλάι, σαν να βλέπετε τον αριστερό σας αγκώνα. Σταματήστε και πάρτε ανάσες μέχρι να φύγει η ζαλάδα.

Γυρίστε το κεφάλι σας στο κέντρο και σηκώστε το έτσι ώστε να ευθυγραμμιστεί με την πλάτη. Σηκωθείτε γρήγορα και ο ίλιγγος, ως εκ θαύματος, θα έχει εξαφανιστεί.

Η Δρ. Φόστερ αστειεύεται λέγοντας πως «ελπίζει να εξαφανίσει όλη τη ζαλάδα από τον κόσμο». Η τεχνική αυτή ίσως σας βοηθήσει.

Αυτές λέξεις χρησιμοποιείς συνέχεια όταν έχεις άγχος!

Το άγχος επηρεάζει τη ζωή μας σε πολλά επίπεδα. Στον ύπνο- αϋπνίες ή κακή ποιότητα ύπνου-, στη διάθεση με διάφορες μεταπτώσεις, στην απώλεια όρεξης ή και στην υπερβολική κατανάλωση φαγητού- γνωστό ως stress eating. Βέβαια, δεν είναι οι μόνες μορφές με τις οποίες μπορεί να επηρεάσει το άγχος. Ένας παράγοντας που σίγουρα δεν έχεις παρατηρήσει είναι η ομιλία! Υπάρχουν λέξεις που χρησιμοποιείς συνέχεια- ή τουλάχιστον συχνότερα- όταν έχεις άγχος!

Σε μια πρόσφατη έρευνα όπου συμμετείχαν 143 άνθρωποι, οι ερευνητές ανέλυσαν παραπάνω από 22,000 ηχογραφήσεις και παρατήρησαν τα μοτίβα ομιλίας σε διάφορες καταστάσεις. Εντυπωσιακό ήταν το γεγονός ότι οι άνθρωποι που συμμετείχαν όταν στρεσάρονταν χρησιμοποιούσαν περισσότερο 3 συγκεκριμένες λέξεις. Δες επίσης τους


Η ερεύνα έδειξε ότι υπάρχουν λέξεις κλειδιά-επίθετα, επιρρήματα- όπως το πραγματικά, το πολύ και το απίστευτος/απίστευτα, τις οποίες χρησιμοποιούμε στο λεξιλόγιο μας όταν αγχωνόμαστε ή βρισκόμαστε σε μια παρόμοια κατάσταση.

Αλήθεια/Πραγματικά
Είναι λέξεις που γενικά θα περνούσαν απαρατήρητες στον καθημερινό λόγο, παρόλα αυτά, η επανειλημμένη τους χρήση είναι αυτή που «χτυπάει» το καμπανάκι. Αυτό συμβαίνει γιατί όταν κάτι μας στρεσάρει δεν έχουμε το 100% του ελέγχου όσον αφορά τον προφορικό μας λόγο και τι θα πούμε. Όταν είμαστε χαλαροί, έχουμε τον χρόνο να φιλτράρουμε την σκέψη μας και να επιλέξουμε τα μέρη του λόγου που θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε.

undefined

Πολύ
Παράλληλα με την έντονη χρήση των λέξεων «πολύ», «πραγματικά», παρατηρήθηκε και ένα ακόμα φαινόμενο. Οι ομιλητές ξεκίνησαν να μιλούν περισσότερο στο πρώτο ενικό πρόσωπο. Ενώ στην αρχή της έρευνας χρησιμοποιούνταν κυρίως το τρίτο ή το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο, όσο οι συμμετέχοντες υποβάλλονταν σε καταστάσεις άγχους, άρχισαν να μιλούν σε α΄ενικό. Αυτό συμβαίνει γιατί εκείνη τη στιγμή ο οργανισμός μας μπαίνει σε μια διαδικασία να εστιάσει τον ίδιο του τον εαυτό, έτσι ώστε να μπορέσει να ηρεμήσει και να χαλαρώσει.

Απίστευτα/Φοβερά
Τέλος, όσο περνούσε η ώρα και πλέον τα επίπεδα άγχους είχαν φτάσει σε ένα μάξιμουμ σημείο παρατηρήθηκε ότι οι συμμετέχοντες μιλούσαν όλο και λιγότερο και όταν θα μιλούσαν οι προτάσεις σου περιείχαν όλο και περισσότερο τις παραπάνω λέξεις.

Είναι εντυπωσιακό το πως δουλεύει ο ανθρώπινος οργανισμός για να αντιμετωπίσει στρεσογόνες καταστάσεις. Μάθε και εσύ πως να αντιμετωπίσεις το άγχος σου, έτσι ώστε να μπορείς να ελέγχεις το λόγο σου ακόμα και τις φορές που το άγχος πάει να σε κυριεύσει.

TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share