Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019

Εύκολο ξύπνημα το πρωί...πώς να το κάνετε "παιχνιδάκι"!

Τα μικρά μυστικά που θα σας βοηθήσουν!

20 Ιουνίου 2019 20:48
Εύκολο ξύπνημα το πρωί...πώς να το κάνετε

Εύκολο ξύπνημα το πρωί...πώς να το κάνετε "παιχνιδάκι"! Υπάρχουν μικρά μυστικά για να το καταφέρετε!

Κι όμως, η παροιμία «το πρωινό πουλί πιάνει το σκουλήκι» δεν βγήκε τυχαία και κάποιες φορές πρέπει να ξεκινάμε την ημέρας μας νωρίς.

Το πρωινό ξύπνημα είναι μια δύσκολη «δουλειά» για τους περισσότερους, ειδικά για εκείνους που δεν είναι πρωινοί τύποι.

Ξύπνημα πρωί

Αν νομίζετε πως δε μπορείτε, διαβάστε αυτά τα tips:

Τοποθετήστε το ξυπνητήρι μακριά σας: Ας μη κοροϊδευόμαστε, όποιοι βάζουν ξυπνητήρι στο κινητό τους και το αφήνουν δίπλα, πατούν διαρκώς το snooze. Αν το βάλετε πιο μακριά θα αναγκαστείτε να σηκωθείτε.

Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε μια εφαρμογή: Υπάρχουν εφαρμογές που έχουν ακριβώς αυτό το σκοπό – να σας βοηθήσουν να ξυπνήσετε. Δοκιμάστε το Sleep Cycle ή το Waky.

Μην κοιτάτε το κινητό σας πριν τον ύπνο: Η οθόνη διεγείρει το μυαλό σας και χαλάει τον ύπνο σας κάτι που σημαίνει πως θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να ξυπνήσετε το πρωί.

Ανταμείψτε τον εαυτό σας που ξύπνησε: Είτε πρόκειται για ένα γευστικό πρωινό ή μια ώρα για ψώνια αργότερα μέσα στην ημέρα, δώστε στον εαυτό σας μια ανταμοιβή που μπορείτε να πάρετε μόνο αν ξυπνάτε στην ώρα σας – αυτό θα σας παρακινήσει να το κάνετε συνεχώς.

Χρησιμοποιήστε έναν δυνατό, ενοχλητικό θόρυβο στο ξυπνητήρι σας: Ένας απότομος ύπνος θα σας ξυπνήσει σίγουρα. Μη παραλείψετε να τον αλλάζετε κάθε εβδομάδα για να μην τον συνηθίσετε.

Μην πίνετε καφεΐνη αργότερα μέσα στην ημέρα: Ο καλός και ποιοτικός βραδινός ύπνος επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την καφεΐνη που έχετε καταναλώσει εντός της ημέρας. Προσπαθήστε να μείνετε μακριά από καφέ, σόδα, και ενεργειακά ποτά τουλάχιστον έξι ώρες πριν τον ύπνο.

Αφήστε τα παράθυρα ή τις κουρτίνες ανοιχτά: Όταν ο ήλιος ανατέλλει, το φως θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε.

Τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και χαμηλές σε λιπαρά: Μια μελέτη έχει δείξει ότι η κατανάλωση τροφίμων από αυτές τις κατηγορίες σας βοηθάει να κοιμηθείτε καλύτερα και κατ’ επέκταση να ξυπνήσετε πιο εύκολα.

Προσπαθήστε να μη κοιμάστε πιο πολύ το Σαββατοκύριακο: Αν συνηθίσετε σε περισσότερες ώρες ύπνου θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να επανέλθετε τις καθημερινές που οι απαιτήσεις είναι περισσότερες και πρέπει να ξεκινήσετε την ημέρα σας πιο νωρίς.

Σκεφτείτε την υγεία σας: Εάν νυστάζετε το πρωί, θα μπορούσε να σημαίνει πως έχετε έλλειψη σε βιταμίνη D ή έλλειψη σιδήρου. Βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Ξύπνησες στραβά το πρωί; Δες ποια είναι τα σοβαρά λάθη που κάνεις!

Ξύπνημα λάθη

Μπορεί να σηκώνεστε σαν σφεντόνα, να πίνετε στα γρήγορα έναν καφέ και να τρέχετε κατευθείαν στο γραφείο. Όμως, όλα τα παραπάνω είναι λανθασμένες κινήσεις, που τις επιπτώσεις θα τις βρείτε μπροστά σας στο υπόλοιπο της ημέρας. Γιατί πρέπει να πίνουμε νερό όταν ξυπνάμε;

Ξυπνάτε στο σκοτάδι. Μια μελέτη στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Northwestern διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που εκτίθενται στο φυσικό φως μετά το μεσημέρι, έχουν δείκτη μάζας σώματος μεγαλύτερο, από εκείνους που έχουν εκτεθεί στον ήλιο από νωρίς το πρωί. Το φυσικό φως το πρωί βοηθά να ρυθμίσετε το εσωτερικό σας ρολόι, τα επίπεδα της ενέργειας, την όρεξη και τον μεταβολισμό.

Δεν πίνετε νερό. Αν δεν πίνετε νερό το πρωί μπορεί να επηρεάσει αρνητικά, το υπόλοιπο της ημέρας σας. Αν είστε αφυδατωμένοι, έχετε περισσότερες πιθανότητες να νιώθετε μια άσκημη διάθεση, μια σύγχυση και ένα αίσθημα κόπωσης. Ενώ αν πιείτε νερό με το που ξυπνήσετε και συνεχίσετε να πίνετε καθ όλη την ημέρα, όχι μόνο θα νιώθετε πιο ευτυχισμένοι και γεμάτοι ζωντάνια, αλλά θα έχετε επίσης, περισσότερη ενέργεια και αντοχή.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share