Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020

15 μεγάλα μυστικά για το αδυνάτισμα που κανένας διαιτολόγος δεν θέλει να γνωρίζεις!

Θα σε βοηθήσει να δεις την δίαιτα με άλλο μάτι!

18 Ιουνίου 2019 14:23
15 μεγάλα μυστικά για το αδυνάτισμα που κανένας διαιτολόγος δεν θέλει να γνωρίζεις!
Follow us on Google News

Η απώλεια βάρους απασχολεί μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού. Ωστόσο, κυκλοφορούν πολλά κόλπα για το αδυνάτισμα που δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα.

Έτσι, σας δίνουμε μερικές διευκρινίσεις από τους ίδιους τους διατροφολόγους:

15. Μην μειώνετε την ποικιλία, αυξήστε την.


Εάν περιορίζετε τον εαυτό σας, αυτός θα είναι ο λόγος που τελικά θα σπάσετε την διατροφή. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προσθέτετε μικρά και υγιεινά επιδόρπια αντί να αφαιρείτε πράγματα που αγαπάτε.

14. Να κοιτάτε τις μερίδες σας.


Η ποσότητα και η ποιότητα είναι εξίσου σημαντικές. Για να ικανοποιήσετε την πείνα σας, φάτε μερικά φρούτα έτσι ώστε να μην χαλάσετε την διατροφή σας.

13. Δεν αλλάζεις αφού χάσεις βάρος.


Είστε ακόμα το ίδιο άτομο και έχετε κουραστεί πολύ για το αποτέλεσμα αυτό. Να νιώθετε όμορφα για την αποφασιστικότητα που δείξατε και όχι για την περιφέρειά σας.

12. Μην παραλείπετε τον ύπνο.

Είναι σημαντικό να κοιμόμαστε 7 με 9 ώρες τη μέρα έτσι ώστε να ρυθμίζονται οι ορμόνες του σώματος και ο μεταβολισμός να δουλεύει σωστά.

11. Δεν κάνετε δίαιτα για να φαίνεται όμορφοι, αλλά για το να νιώθετε ωραία.

Πολλοί άνθρωποι γυρίζουν στις παλιές διατροφικές τους συνήθειες αφού χάσουν βάρος και αυτό τους κάνει να παίρνουν ξανά τα κιλά. Το σημαντικότερο είναι να αλλάξετε τρόπο ζωής και αυτό αφοράει το πώς τρώτε και το πόσο συχνά γυμνάζεστε.

10. Να προσέχετε τις θερμίδες που καταναλώνετε.

Δεν χρειάζεται να καταγράφετε κάθε γραμμάριο που τρώτε. Είναι σημαντικό όμως να ξέρετε πόσες περίπου θερμίδες καταναλώσετε εάν θέλετε να πετύχετε τον στόχο σας πιο γρήγορα.

9. Μην ακολουθείτε τους πολλούς, διαλέξτε την δική σας διατροφή.

Αυτό που δουλεύει για κάποιους μπορεί να μην δουλεύει για κάποιους άλλους. Ακούστε το σώμα σας και τι σας λέει πως χρειάζεται.

8. Το να τρώτε σνακ δεν είναι όσο κακό νομίζετε.

Ένα υγιές σνακ που θα καταναλωθεί ανάμεσα σε γεύματα θα μειώσει το πόσο θα φάτε, ειδικά αν έχει αρκετή πρωτεΐνη.

7. Να τρώτε όταν πεινάτε.

Πολλές φορές δεν πεινάμε αλλά τρώμε λόγω ψυχολογίας. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε την αιτία της πείνας μας και να ρυθμίζουμε το πότε τρώμε.

Διαιτα

6. Μην είστε αυστηροί με τον εαυτό σας.

Το να έχουμε λιγούρες είναι κάτι φυσικό. Μάθετε τον εαυτό σας για να μπορείτε να τον διαχειριστείτε καλύτερα.

5. Η λιποαναρρόφηση δεν είναι η λύση

Μπορεί να χάσετε μερικά κιλά αλλά είναι ένα εργαλείο για την σμίλευση του σώματος και όχι για αδυνάτισμα.

4. Δεν είναι όλα τα λιπαρά βλαβερά για τον οργανισμό.

Το σώμα χρειάζεται τα καλά λιπαρά και στην πραγματικότητα το βοηθάνε να χάσει βάρος.

3. Να προσέχετε τι φάρμακα παίρνετε.

Κάποιες φαρμακευτικές αγωγές συνεισφέρουν στην αύξηση του βάρους. Όπως για παράδειγμα αγωγές για αλλεργίες.

2. Η γρήγορη απώλεια βάρους δεν σημαίνει και απώλεια λίπους.

Αυτού του είδους το αδυνάτισμα δεν διαρκεί για πολύ και συνήθως επηρεάζει τον μεταβολισμό.

1. Οι φυτικές ίνες μας βοηθάνε να χάσουμε γρήγορα κιλά.

Είναι σημαντικό να πίνουμε και αρκετό νερό κατά την διάρκεια της μέρας για να μειώσουμε το φούσκωμα.

6+1 δροσιστικά σνακ με λίφες θερμίδες που θα σε ''σώσουν'' το καλοκαίρι!

6+1 δροσιστικά σνακ  με λίφες θερμίδες που θα σε ''σώσουν'' το καλοκαίρι!

Η πείνα που μπορεί να νιώθεις σε συνδυασμό με τη ζέστη, επιβραδύνουν την ενέργειά σου και η δουλειά δεν πρόκειται να βγει μόνη της. Γι αυτό σου έχουμε εμείς λοιπόν τα ιδανικά σνακ που θα φας στο σπίτι, αλλά και στο γραφείο, είναι κρύα, νόστιμα αλλά, κυρίως, υγιεινά χωρίς να σου προσθέτουν περιττές θερμίδες!


Παγωμένα σταφύλια
Ένα από τα πιο αγαπημένα μας φρούτα. Για να τα κάνεις πιο «ακαταμάχητα» όταν ζεσταίνεσαι, βάλε ένα μπολ στην κατάψυξη για 2 ώρες και θα γίνουν πιο τραγανά. Μπορείς να τα φας μαζί με γιαουρτάκι και να πάρεις έξτρα πρωτεΐνη.

Γαλοπούλα με λωρίδες τυριού


Τι πιο εύκολο και πρακτικό από το να τυλίξεις λωρίδες ή μπαστουνάκια τυριού με μία ή δύο φέτες βραστή γαλοπούλα και να πάρεις υδατάνθρακα και πρωτεΐνη μέσα σε μία μπουκιά;

Γρανίτα


Ξέρω πόσο λαχταράς τις έτοιμες γρανίτες φράουλα στο σινεμά ή στο καφέ που αράζεις, αλλά είναι προτιμότερο να την φτιάξεις εσύ στο σπίτι ώστε να ελέγξεις την ποσότητα ζάχαρης που θα καταναλώσεις. Θα χρειαστείς τα αγαπημένα σου φρούτα, μπόλικο πάγο και (λίγη) ζάχαρη.

 6+1 δροσιστικά σνακ

Πεπόνι με προσούτο


Το ιδανικό σνακ για εσένα που είσαι αναποφάσιστη και δεν ξέρεις αν θέλεις να φας κάτι αλμυρό ή γλυκό. Ένα σνακ, δύο γεύσεις. Πάρε ένα κομμάτι κρύο πεπόνι και τύλιξέ το με μία φέτα προσούτο.

Οποιοδήποτε smoothie


Αυτό το αφήνω στη φαντασία σου. Μπορείς να βάλεις γιαούρτι με φρούτα στο μπλέντερ ή να φτιάξεις ένα smoothie λαχανικών, που είναι και χορταστικό αλλά και δροσερό. Αντί να κάτσεις να φτιάξεις μία σαλάτα λαχανικών ή φρούτων ενώ κάνει ζέστη, πίνεις το smoothie σου.

Αγγούρι με μαύρο πιπέρι και lime


Αν εξαιρέσουμε το νερό, το αγγούρι είναι εξαιρετική πηγή ενυδάτωσης και μπορείς να το φας παντού σαν σνακ. Κάν΄το λίγο πιο ενδιαφέρον με μαύρο πιπέρι και χυμό lime. Μπορείς να το δοκιμάσεις και σε λωρίδες καρότου.

Κομμάτια μπανάνας με σοκολάτα


Άφησα το καλύτερο για το τέλος. Όταν κάνει ζέστη, θέλεις πολύ κάτι γλυκό αλλά χωρίς τις θερμίδες, κάνε το εξής: πάρε μικρά κομμάτια μπανάνας και βούτηξέ τα σε μαύρη σοκολάτα. Βάλε τα στο ψυγείο ή στην κατάψυξη για λίγη ώρα και θα είναι εκεί για σένα...

Απλά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες!

Απλά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες!

Πεινάσατε αλλά είστε σε δίαιτα; Σε κάθε περίπτωση υπάρχει μία… λύση. Αντί να φάτε κάτι που θα είναι παχυντικό μπορείτε να καταφύγετε σε έξυπνες λύσεις.

Ο λόγος για απλά σνακ, τα οποία μπορείτε να φάτε ενδιάμεσα από τα κύρια γεύματα, για να σας κόψουν λίγο την πείνα και να φτάσετε πιο εύκολα στον τελικό σας στόχο.

Ποπκόρν (6 κούπες)
Θερμίδες: 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0,5 g
Νάτριο: 220 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Πεπόνι και τυρί κότατζ (1 φέτα πεπόνι και μισή κούπα τυρί)
Θερμίδες: 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0,7 g
Νάτριο: 468 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Κράκερ με τυρί light (3 κράκερ)
Θερμίδες: Κάτω από 100
Κορεσμένα λιπαρά: 1,2 g
Νάτριο: 397 mg
Χοληστερόλη: 7 mg

Αμύγδαλα (14 αμύγδαλα)
Θερμίδες: Κάτω από 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0,63 g
Νάτριο: 0 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Smoothie με μπλούμπερι (2/3 κούπας μούρα και 1/3 κούπας γιαούρτι χωρίς λιπαρά)


Θερμίδες: 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0 g
Νάτριο: 59 mg
Χοληστερόλη: 2 mg

Μάνγκο (3/4 της κούπας)
Θερμίδες: 90
Κορεσμένα λιπαρά: 0 g
Νάτριο: 0 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Καροτάκια (8 baby carrots) και χούμους (2 κουταλιές του γλυκού)
Θερμίδες: Κάτω από 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0,4 g
Νάτριο: 210 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Μήλο και φυστικοβούτυρο (3/4 της κούπας μήλο σε φέτες, 2 κουταλιές του γλυκού φυστικοβούτυρο)
Θερμίδες: 90
Κορεσμένα λιπαρά: 0,8 g
Νάτριο: 2 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Γιαούρτι (1/2 κούπα, χωρίς λιπαρά) με μέλι (1 κουταλιά του γλυκού)
Θερμίδες: 84
Κορεσμένα λιπαρά: 0 g
Νάτριο: 53,5 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Φιστίκια Αιγίνης (20 φιστίκια)
Θερμίδες: 80
Κορεσμένα λιπαρά: 0,8 g
Νάτριο: 0 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

Σταφύλια (1 κούπα)
Θερμίδες: 100
Κορεσμένα λιπαρά: 0,1 g
Νάτριο: 2 mg
Χοληστερόλη: 0 mg

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share