Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019

Τι θα πάθει το σώμα σας αν τρώτε κάθε μέρα βρώμη;

Σας αφορά!

16 Ιουνίου 2019 16:07
Τι θα πάθει το σώμα σας αν τρώτε κάθε μέρα βρώμη;

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Και οι γιατροί συνιστούν ανεπιφύλακτα να τρώμε βρώμη το πρωί αφού τα οφέλη της κατανάλωσής της είναι εκπληκτικά!

Δείτε παρακάτω 8 λόγους να αρχίσετε να τρώτε βρώμη κάθε μέρα.

1 - Θα έχετε καλύτερο δέρμα

undefined

Η βρώμη είναι ιδανική για την αντιμετώπιση των φλεγμονών, των εκζεμάτων ή των ερεθισμών και βοηθάει την υγεία του δέρματος. Περιέχει ψευδάργυρο που βοηθάει στον καθαρισμό του δέρματος και την απομάκρυνση των τοξινών.

Επίσης περιέχει σίδηρο που είναι πολύ σημαντικός για την καλή υγεία και ενυδάτωση των κυττάρων. Το μαγγάνιο μειώνει το πρήξιμο και τις φλεγμονές και προωθεί την επούλωση των πληγών, μελανιών και εγκαυμάτων. Το μαγνήσιο ρυθμίζει την κυκλοφορία του αίματος και αναζωογονεί τα κύτταρα του δέρματος.

2 - Οι μυες θα λαμβάνουν περισσότερη πρωτεΐνη.

Περίπου 8 κ.σ βρώμης δίνουν στο σώμα το 15% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης πρωτεΐνης. Μην ξεχνάτε την βιταμίνη Ε, τα αντιοξειδωτικά και την γλουταμίνη που βοηθούν στην πιο γρήγορη ανάπλαση των ινών από τους μυς.

3 - Υψηλά επίπεδα από αντιοξειδωτικά

Η βρώμη είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που ανακουφίζουν από την φαγούρα, τις φλεγμονές και την υψηλή αρτηριακή πίεση. Περιέχει και βήτα-γλυκάνη που μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

4 - Θα είστε γεμάτοι ενέργεια

undefined

Περιέχει πολλούς υδατάνθρακες και δίνει πολύ ενέργεια στο σώμα. Συνίσταται να καταναλώνουμε σχετικά στεγνή βρώμη καθώς μειώνει το αίσθημα πείνας για περισσότερη ώρα.

5 - Θα χάσετε βάρος

Η καθημερινή κατανάλωση βρώμης βοηθάει τον μεταβολισμό επιταχύνοντας την απώλεια βάρους. Τα θρεπτικά που περιέχει όχι μόνο αυξάνουν τον μεταβολισμό, αλλά και αποτρέπουν την συσσώρευση λίπους και τοξινών στο σώμα.

6 - Θα μειωθεί η χοληστερόλη

Η βήτα-γλυκάνη που περιέχει μειώνει επίσης και τα επίπεδα χοληστερόλης στο σώμα. Έτσι, καθαρίζει τα υπολείμματα του λίπους από τις αρτηρίες και αποτρέπει ασθένειες όπως αθηροσκλήρωση, καρδιακό και εγκεφαλικό.

7 - Μειώνει την πιθανότητα καρδιακού

undefined

Η βρώμη έχει πολύ καλά λιπαρά και βοηθάει στην καλή λειτουργία των κυττάρων της καρδιάς και του κυκλοφορικού συστήματος.

8 - Θα απαλλαγείτε από προβλήματα στο πεπτικό σύστημα.

Περιέχει πολλές φυτικές ίνες και γι’αυτό είναι τέλεια για την ρύθμιση του πεπτικού συστήματος.

Εσείς τρώτε συχνά βρώμη;

Πηγή: brightside.me

Η υπερτροφή που μειώνει σταδιακά το λίπος στην κοιλιά -Σύμφωνα με διατροφολόγο

Η τροφή-σύμμαχος για ένα υγιές σώμα.
Αν πίνεις λίγο νερό, δεν κοιμάσαι επαρκώς και έχεις στρες, καταναλώνεις μέσα στην ημέρα επεξεργασμένα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι, δεν γυμνάζεσαι και κάθεσαι πολλές ώρες μέσα στην ημέρα, μην αναρωτιέσαι γιατί συσσωρεύεται λίπος στην κοιλιά σου.

Στο χέρι σου είναι να αντιστρέψεις την κατάσταση και να το δεις σταδιακά να εξαφανίζεται. Είναι ζήτημα υγείας.

Το λίπος στην κοιλιά μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη μεταβολικών δυσλειτουργιών, υπέρτασης και καρδιακής νόσου. Μην περιμένεις να δεις αμέσως την μεγάλη αλλαγή.

Μικρές, διορθωτικές κινήσεις στην καθημερινότητά σου μπορούν σταδιακά να φέρουν αποτέλεσμα. Οι διατροφολόγοι υποστηρίζουν ότι μια τροφή μπορεί να σε βοηθήσει στην επίτευξη του επιθυμητού σωματικού βάρους, δημιουργώντας αίσθημα κορεσμού.

Παράλληλα, μπορεί να συμβάλλει στην καύση του λίπους στην κοιλιά.

Ερευνητές έχουν διαπιστώσει από μελέτες ότι οι άνθρωποι που λαμβάνουν σε καθημερινή βάση φυτικές ίνες χάνουν περισσότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, σε σύγκριση με αυτούς που τις έχουν αποκλείσει από τη διατροφή τους.

Η τροφή που μπορεί να συμμαχήσει με τον οργανισμό σας για μια επίπεδη κοιλιά είναι η βρώμη. Ενα δημητριακό που αποτελεί πλούσια πηγή φυτικών ινών, βιταμίνης Β6, βιταμινών του συμπλέγματος Β, σιδήρου, μαγνησίου, φωσφόρου και μαγγανίου.

Οι πολυφαινόλες που περιέχει έχουν αντιοξειδωτική δράση για τον οργανισμό και συμβάλλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος προλαμβάνοντας πιθανές βακτηριακές λοιμώξεις.

Δοκιμάστε να εντάξετε στη διατροφή σας ένα πρωινό που περιλαμβάνει γάλα χαμηλών λιπαρών, νιφάδες βρώμης, μέλι, κανένα και κομματάκι φρούτων. Θα δείτε σταδιακά αρκετά μεγάλη διαφορά μέσα στην ημέρα σας.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Μπισκότα με βρώμη και σοκολάτα

Φτιάξε μόνη σου υγιεινές μπάρες βρώμης!

Διαβάστε περισσότερα θέματα ομορφιάς και υγείας στο Αthensmagazine.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share