Τρίτη, 18 Ιουνίου 2019

Τι πρέπει να ξέρεις αν κάνεις γυμναστική για να χάσεις βάρος!

Για να δεις αποτελέσματα!

24 Μαΐου 2019 15:07
Τι πρέπει να ξέρεις αν κάνεις γυμναστική για να χάσεις βάρος!

Η απαραίτητη «απομυθοποίηση» που πρέπει να κάνεις για τη γυμναστική, αν η απώλεια βάρους είναι ο απώτερος στόχος σου.

Ένα από τα βασικότερα κίνητρα που μας στέλνει στον πάγκο των κοιλιακών ή στο στρωματάκι του pilates, είναι το αδυνάτισμα. Λίγο ή πολύ, η απώλεια λίπους, πόντων και κιλών, αποτελούν σκοπό μιας προπόνησης για πολλές και πολλούς που βάζουν την άσκηση στη ζωή τους. Αν λοιπόν ανήκεις σ' αυτή την κατηγορία, μετά βεβαιότητας έχεις αναρωτηθεί ποιο είναι τέλος πάντων εκείνο το είδος της γυμναστικής που συμβάλλει πιο αποτελεσματικά σε μία πιο «μαζεμένη», καλογυμνασμένη σιλουέτα.
Κι ενώ για «αιώνες» η απάντηση ήταν η αεροβική άσκηση, στην πορεία αυτό ανατράπηκε με την απενοχοποίηση της προπόνησης με βάρη.

Σήμερα, οι μελέτες αναφέρουν πως η έντονη αερόβια για σύντομο χρόνο, η διαλειμματική άσκηση υψηλής έντασης και η προπόνηση μυικής ενδυνάμωσης μπορούν να λειτουργήσουν βοηθητικά στην απώλεια βάρους. Σ' αυτό όμως το σημείο γίνεται μια μεγάλη παρεξήγηση. Τίποτα δεν μπορεί να χαθεί αποκλειστικά με τη γυμναστική. Ένα από τα λάθη που κάνουμε είναι πως ταυτίζουμε το αδυνάτισμα με τη φυσική δραστηριότητα, ενώ στην πραγματικότητα αυτό που έχει αποδειχθεί είναι πως για τα άτομα που γυμνάζονται τακτικά η σωματική άσκηση λειτουργεί ως σταθεροποιητής του βάρους τους.

undefined

Αυτό που επίσης ισχύει είναι πως πράγματι, όταν ένα σώμα αρχίζει να γυμνάζεται, ενδεχομένως να ανταποκριθεί κατά το ιδεατό και να παρατηρηθεί απώλεια, αλλά όχι για πολύ. Ωστόσο, αυτό που ισχύει είναι πως α. Δεν υπάρχει ιδανικό είδος γυμναστικής για όλους, αφού για τον καθένα λειτουργεί και κάτι άλλο και β. Αν σκοπός είναι η απώλεια βάρους, οι παράγοντες στους οποίους πρέπει να εστιάσεις κυρίως είναι η σωστή διατροφή, ο ποιοτικός, επαρκής ύπνος και η αποφυγή φαρμάκων που ενδεχομένως να επηρεάζουν το βάρος. Συμπληρωματικά φυσικά, η γυμναστική θα έρθει να ολοκληρώσει ό, τι «χτίζεται με βάση τα παραπάνω και πάνω απ' όλα θα συμβάλλει στο να είμαστε υγιείς, γεροί και να έχουμε καλή διάθεση.

Κρατάω τα πόδια μου ψηλά για 15 λεπτά κάθε μέρα και να τι συμβαίνει στο σώμα μου!

Κρατάω τα πόδια μου ψηλά για 15 λεπτά κάθε μέρα και να τι συμβαίνει στο σώμα μου!

Στην πραγματικότητα αυτή η άσκηση είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική.
Από παλιά οι άνθρωποι εφάρμοζαν αυτή την άσκηση. Από που νομίζετε εσείς προέκυψε η συνήθεια να απλώνουμε την πλάτη στο κάθισμα και να βάζουμε τα πόδια ψηλά στο τραπέζι. Την συνήθεια να βάζουν τα πόδια στο τραπέζι δεν την έχουν μόνο οι καουμπόηδες στις ταινίες. Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πολλούς ανθρώπους και ειδικά τις γυναίκες από πολλές ώρες οδήγησης ή μιας κουράστηκες ημέρας να τοποθετούν τα πόδια ψηλά.

Η απλή εξήγηση έγκειται στο γεγονός πως στα πόδια βρίσκονται οι πιο μεγάλοι μύες του οργανισμού. Και η καρδιά πρέπει να καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες για να αντλήσει το αίμα, ιδίως εάν έχετε μπλοκάρει την ροή του αίματος με την γνωστή στάση σταυροπόδι. Από εδώ προκύπτει το βάρος στα πόδια και σε βάθος χρόνου ο φλεβίτης.

Αλλά είναι δυνατόν στην επίλυση τέτοιων προβλημάτων να βοηθήσει η τόσο απλή αλλά παράλληλα τεμπέλικη άσκηση; Το θέμα είναι ότι δεν είναι απλά μία σωματική άσκηση αλλά πραγματική θεραπεία.
Δεν προϋποθέτει κάποια σωματική επιβάρυνση και δεν υπάρχει κίνηση ή διέγερση των μυών. Περισσότερο μοιάζει με στατική άσκηση ή διάταση, στόχος τις οποίας να αποκαταστήσει την σύνδεση του σώματος με την ψυχή.
Εντούτοις, για τον οργανισμό μας κάτι τέτοιο θα είναι πολύ ωφέλιμο. Πώς να εκτελέσουμε σωστά αυτή την άσκηση;

Τοποθετήστε στη λεκάνη ένα μαξιλάρι ώστε το σώμα να βρίσκεται σε άνετη θέση.
Στη συνέχεια, τεντώστε τα πόδια στην επιφάνεια του τοίχου, ενώ τα χέρια τεντώστε τα κατά το μήκος του σώματος.
Θα πρέπει να είναι εντελώς χαλαρά.
Είναι αρκετό να παραμείνετε σε αυτήν την στάση για 15 με 20 λεπτά χωρίς να κάνετε απολύτως τίποτα.
Προσπαθήστε να αισθανθείτε την εσωτερική ισορροπία και ηρεμία. Μετά από μερικά λεπτά θα νιώσετε ένα ευχάριστο και ζεστό κύμα ενέργειας στο στήθος και στο κεφάλι. Αυτή η άσκηση θα μειώσει το πρήξιμο στα πόδια καθώς θα απομακρύνει το σύνδρομο των κουρασμένο ποδιών και θα χαλαρώσει το νευρικό σύστημα ενώ αν εφαρμόσετε την εν λόγω τεχνική συστηματικά θα αποκτήσετε την ηρεμία και σωματική άνεση. Εάν, επίσης, στην συγκεκριμένη τεχνική εφαρμόζεται διαφραγματική αναπνοή τότε θα βελτιώσετε την λειτουργία του πεπτικού συστήματος, την ελαστικότητα των εσωτερικών οργάνων. Επιπρόσθετα, η τεχνική αυτή θα διώξει την στασιμότητα του αίματος από τα όργανα.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share