Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

7+1 τρόποι για να παραμένετε πάντα ψύχραιμοι!

Τι πρέπει να κάνετε;

12 Μαΐου 2019 17:49
7+1 τρόποι για να παραμένετε πάντα ψύχραιμοι!

Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να είμαστε υγιείς και ψύχραιμοι! Πολλές φορές όμως οι απαιτητικοί ρυθμοί της σύγχρονης κοινωνίας δεν το επιτρέπουν! Εμείς σας βρήκαμε 7+1 τρόπους για να μπορείτε να παραμένετε πάντα ψύχραιμοι!

Πάρτε βαθιές αναπνοές

Κάθε φορά που νιώθετε μια εικονική αγχόνη να τυλίγεται γύρω από το λαιμό σας, κάντε μια παύση και πάρτε μερικές καλές και βαθιές ανάσες. Φουσκώνετε και ξεφουσκώνετε την κοιλιά σας σε κάθε εισπνοή και εκπνοή και φαντάζεστε το άγχος να αποβάλλεται από το σώμα σας, σε κάθε εκπνοή.

Υγεία
Τέλος, να θυμάστε να χαμογελάτε καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, ακόμα κι αν δεν το πιστεύετε.
Επαναλάβετε τη διαδικασία όσες φορές νιώθετε ότι το έχετε ανάγκη και θα νιώσετε πολύ καλύτερα.

Μην αγχώνεστε

Το να αγχώνεστε, επειδή νιώθετε ότι ήρθε το τέλος του κόσμου, δεν είναι σώφρον, αφού δεν υπάρχει καμία τέτοια πιθανότητα. Το τέλος του κόσμου σίγουρα δεν έχει έρθει και όταν έρθει να είστε σίγουροι ότι θα σας είναι ξεκάθαρο και δεν θα προλάβετε καν να αγχωθείτε.
Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, επίσης δεν υπάρχει κανένας λόγος άγχους, αφού δε βοηθάει σε τίποτα ο πανικός και είναι ήδη αργά για να χάσετε κι άλλο χρόνο.
Επικεντρωθείτε στην κατάσταση, βρείτε λύση ψύχραιμα και όλα θα γίνουν σύντομα καλύτερα.

Χαλαρώστε

Αφού πάρετε τις ανάσες σας, παρατηρείστε το σώμα σας και εντοπίστε τις περιοχές που είναι σφιγμένες ή σε ένταση -παρά τη θέλησή σας- όπως, για παράδειγμα είναι ένα σφιγμένο σαγόνι ή ώμοι σκυμμένοι προς τα εμπρός.
Δοκιμάστε να κάνετε μασάζ οι ίδιοι σε αυτές τις περιοχές και εφαρμόστε ό,τι τακτικές διαλογισμού γνωρίζετε για να ηρεμήσετε και να «λυθεί» το σώμα σας.

Μασάτε αργά

Ξεκινήστε τα μαθήματα υπομονής και καρτερίας από το τραπέζι και τρώτε αργά, μασώντας την τροφή καλά και σε ποσότητες που σας κάνουν να νιώθετε χορτάτοι, αλλά όχι σκασμένοι από το φαγητό.
Απολαύστε το φαγητό, μυρίστε τα αρώματα και γευθείτε τις γεύσεις, μασάτε αργά και προσπαθείτε να ανακαλύψετε όλα τα συστατικά που περιέχει. Δώστε το χρονικό περιθώριο στον εγκέφαλο σας να αντιληφθεί, ότι είστε χορτάτοι τρώγοντας ήρεμα και μην τρώτε ποτέ συναισθηματικά, παρά μόνο βάσει των αναγκών σας.

Απολαύστε το «ταξίδι»

Μην εστιάζετε αποκλειστικά στο τελικό αποτέλεσμα, γιατί έτσι αγχώνεστε, κουράζεστε περισσότερο και χάνετε και όλα όσα έχετε να κερδίσετε από τη διαδρομή. «Σπάστε» το στόχο σε μικρότερους και έτσι θα έχετε περισσότερες επιτυχίες και αφορμές για γιορτή και δε θα μοιάζει ο ένας στόχος, μακρινός και δύσκολος.
Εν ολίγοις, όσο περισσότερη καταγεγραμμένη πρόοδο έχετε, τόσο το καλύτερο για τη δουλειά, αλλά και την ψυχολογία σας.

Πάρτε αποστάσεις

Την επόμενη φορά που θα σας πιάσει κρύος ιδρώτας με κάτι, κάντε στον εαυτό σας την εξής απλή ερώτηση:
Θα με απασχολεί αυτό το θέμα, μετά από μια εβδομάδα/ ένα μήνα/ ένα χρόνο;
Επειδή η πιθανότερη απάντηση σε μια τέτοια ερώτηση είναι αρνητική, σταματήστε να αγχώνεστε για κάτι που δεν είναι του χεριού σας και πολύ σύντομα θα αποτελεί παρελθόν.

Μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας

Κανείς δεν είναι τέλειος και –φυσικά- ούτε κι εσείς. Το να απαιτείτε τελειότητα λοιπόν, εκτός από ουτοπικό, είναι κυρίως αγχωτικό και δεν προσφέρει καθόλου στην παραγωγικότητα και απόδοσή σας.
Βάζετε, λοιπόν, εφικτούς στόχους και συγχωρείτε πρώτα εσείς τα λάθη σας.

Κάντε υπομονή και έχετε καρτερία

Διατηρείτε την ψυχραιμία σας, την υπομονή και την καρτερία σας και η ζωή σας θα γίνει πιο εύκολη και οι αντοχές σας μεγαλύτερες. Η αρετή της καρτερίας κρύβεται πίσω από όλες τις θρησκείες και φιλοσοφίες του κόσμου, δεδομένου και όπως θα έχετε βιώσει οι ίδιοι και το λέει και ο λαός: όποιος βιάζεται σκοντάφτει..
Εξασκείστε λοιπόν την υπομονή σας, κάνοντας τα παρακάτω:
• Επιλέξτε την πιο μεγάλη ουρά για να περιμένετε στο σούπερ μάρκετ
• Μην κάνετε ανάληψη μέσω ΑΤΜ, αλλά μπείτε στην τράπεζα και περιμένετε στην ουρά, και
• Πάρτε το πιο μεγάλο δρόμο για να επιστρέψετε στο σπίτι από τη δουλειά.

Είναι όλα θέμα εξάσκησης και συνήθειας και θα εκπλαγείτε από το πόση υπομονή τελικά έχετε και δεν το γνωρίζατε καν.

Μαύρο τσάι: Κίνδυνοι και οφέλη για την υγεία!

Γνωρίζετε ποια είναι τα οφέλη και ποιοι οι κίνδυνοι για την υγεία μας όταν καταναλώνετε μαύρο τσάι;

Το μαύρο τσάι είναι ένα πλήρως οξειδωμένο τσάι. Το πράσινο τσάι προέρχεται από το ίδιο φυτό, αλλά δεν οξειδώνεται.

Οφέλη του μαύρου τσαγιού για την υγεία

Υγεία τσάι

Το μαύρο τσάι έχει μεγάλη περιεκτικότητα καφεΐνης. Περιέχει επίσης ποσότητα μιας ουσίας που ονομάζεται θεοφυλλίνη. Αυτές οι δύο ουσίες μπορούν να επιταχύνουν το ρυθμό της καρδιάς και να σας κάνουν να αισθανθείτε σε αυξημένη εγρήγορση.

Το μαύρο τσάι είναι επίσης πλούσιο σε πολυφαινόλες. Οι πολυφαινόλες είναι αντιοξειδωτικά που μπορούν να βοηθήσουν στην προστασία των κυττάρων σας από βλάβες του DNA.

Μερικοί επιστήμονες πιστεύουν ότι τα συγκεκριμένα αντιοξειδωτικά στο τσάι (συμπεριλαμβανομένων και των κατεχινών) μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη ορισμένων τύπων καρκίνου. Για παράδειγμα, έρευνες δείχνουν ότι οι γυναίκες που πίνουν τακτικά μαύρο τσάι έχουν πολύ χαμηλότερο κίνδυνο καρκίνου των ωοθηκών από τις γυναίκες που δεν πίνουν μαύρο τσάι.

Επίσης, ολοένα και περισσότερα επιστημονικά ευρήματα υποδεικνύουν ότι τα αντιοξειδωτικά στο μαύρο τσάι μπορούν να μειώσουν την αθηροσκλήρωση (φραγμένες αρτηρίες), ιδιαίτερα στις γυναίκες. Μπορεί επίσης να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Η τακτική κατανάλωση μαύρου τσαγιού μπορεί επίσης να μειώσει τον κίνδυνο για τις παρακάτω ασθένειες:

Διαβήτης

Υψηλή χοληστερόλη

Πέτρες στα νεφρά

Νόσος του Πάρκινσον

Αλλά περισσότερη έρευνα για τις ακριβείς επιπτώσεις της κατανάλωσης μαύρου τσαγιού για αυτές τις σοβαρές ασθένειες κρίνεται απαραίτητη από τη σύγχρονη επιστήμη.

Επίσης, υπάρχουν ενδείξεις ότι η μακροχρόνια κατανάλωση μαύρου τσαγιού μπορεί επίσης να βοηθήσει στην προστασία από οστεοπόρωση και καρκίνο του πνεύμονα.

Τέλος, έρευνες δείχνουν ότι το μαύρο τσάι αυξάνει τον μεταβολισμό και την αρτηριακή πίεση.

Οι κίνδυνοι από την υπερβολική κατανάλωση μαύρου τσαγιού

Το μαύρο τσάι, όταν καταναλώνεται σε μέτριες ποσότητες είναι γενικά ασφαλές για τους περισσότερους ανθρώπους. Η κατανάλωση, όμως, μεγάλων ποσοτήτων μαύρου τσαγιού (πάνω από από 4-5 φλιτζάνια την ημέρα) μπορεί να προκαλέσει προβλήματα υγείας. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της καφεΐνης που συνδέεται με πολλές παρενέργειες.

Οι παρενέργειες του μαύρου τσαγιού μπορεί να περιλαμβάνουν:

Αυξημένο στρες και δυσκολία στον ύπνο

Γρήγορη αναπνοή

Πονοκέφαλος

Αυξημένη ούρηση

Ακανόνιστος καρδιακός παλμός (αρρυθμία)

Ναυτία και τάση προς έμετο

Νευρικότητα και ανησυχία

Κουδούνισμα/βούισμα στα αυτιά

Τρέμουλο

Η ταυτόχρονη κατανάλωση μαύρου τσαγιού με άλλες τροφές-πηγές καφεΐνης μπορεί να αποδειχτεί πολύ επικίνδυνη. Μερικά από τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει περιλαμβάνουν τρέμουλο, αύξηση της πίεσης του αίματος, μεταβολές του καρδιακού ρυθμού, επιληπτικές κρίσεις, και λιποθυμικά επεισόδια.

Το μαύρο τσάι μπορεί επίσης να αλληλεπιδράσει με άλλα φάρμακα και συμπληρώματα που παίρνετε. Μερικά φάρμακα μπορούν να κάνουν την καφεΐνη να παραμείνει στο σώμα σας περισσότερο από το συνηθισμένο. Συζητήστε με το γιατρό σας για να δείτε αν τα φάρμακα που παίρνετε μπορεί να έχουν αυτή την παρενέργεια.

TAGS
 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share