Κυριακή, 26 Μαΐου 2019

Αύξηση βάρους ή κατακράτηση υγρών; Πώς θα καταλάβετε τη διαφορά!

Τι πρέπει να ξέρεις...

21 Απριλίου 2019 20:43
Αύξηση βάρους ή κατακράτηση υγρών; Πώς θα καταλάβετε τη διαφορά!

Είναι βιολογικά αδύνατο να πάρουμε κιλά εν μία νυκτί, οπότε ο λόγος που η ζυγαριά ανεβαίνει από τη μια μέρα στην άλλη μπορεί να είναι η κατακράτηση υγρών.

Εάν το βάρος σας παρουσιάζει συχνά-πυκνά διακυμάνσεις, ξυπνάτε δηλαδή μια μέρα μέσα στη βδομάδα και η ζυγαριά ξαφνικά δείχνει ότι έχετε πάρει 1 ή 1,5 κιλό, τότε δεν έχετε πάρει πραγματικά βάρος.

Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί να είναι η αληθινή αιτία που φαίνεται να έχετε πάρει βάρος.
Η αυξημένη πρόσληψη αλατιού έχει σαν αποτέλεσμα την κατακράτηση υγρών, κάτι που «μεταφράζεται» άμεσα σε φούσκωμα, δυσκαμψία και πόνο στις αρθρώσεις, πόνο στα πέλματα, πρήξιμο τους αστραγάλους και γενικώς ένα αίσθημα δυσφορίας και ένα… κύμα ενοχλήσεων.

Το αλάτι είναι ένα αρκετά «παρεξηγημένο» συστατικό της διατροφής μας. Έχει πολλάκις κατηγορηθεί για τις αρνητικές συνέπειες που έχει για την υγεία μας, ωστόσο οι συνέπειες αυτές παρατηρούνται όταν καταναλώνουμε πάρα πολύ αλάτι.

undefined
Μικρή ποσότητα αλατιού, όχι επεξεργασμένου αλλά αλατιού που βρίσκεται φυσικά στις τροφές, είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου.

Περιορίζοντας για μερικές ημέρες τις ποσότητες αλατιού που καταναλώνετε –κυρίως αποφεύγοντας έτοιμα, επεξεργασμένα τρόφιμα και γεύματα.

θα μπορέσετε να αξιολογήσετε ρεαλιστικά το βάρος σας και να διαπιστώσετε εάν η ένδειξη της ζυγαριάς ήταν τελικά παραπλανητική.

4+1 τροφές που δεν κάνουν καθόλου καλό στην υγεία!

4+1 τροφές που δεν κάνουν καθόλου καλό στην υγεία!

Δώσε προσοχή σε αυτές τις τροφές που ακολουθούν για να αποφύγεις τους μαύρους κύκλους για πάντα!
5 τροφές που σε κάνουν να δείχνεις κουρασμένη:
1) Το αλάτι
Αν και λίγο αλάτι στο φαγητό σου είναι απαραίτητο, πρέπει να γνωρίζεις ότι οι τροφές που περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού συνήθως σε αφυδατώνουν, δηλαδή ξηραίνουν το δέρμα σου και σε κάνουν να δείχνεις πολύ πιο κουρασμένη. Το καλύτερο είναι να επιλέγεις άλλες τροφές με χαμηλό νάτριο ή φαγητά που παίρνουν τη γεύση τους από άλλα μπαχαρικά και όχι από το αλάτι.

undefined
2) Τα τεχνητά γλυκαντικά
Μπορεί όλοι να κατηγορούν την κανονική ζάχαρη για την ακμή, αλλά και τα τεχνητά γλυκαντικά ίσως είναι χειρότερα, καθώς σε κάνουν να δείχνεις πρησμένη. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχουν ασπαρτάμη, που είναι ένα τεχνητό γλυκαντικό συνδεδεμένο με τους πόνους στις αρθρώσεις, το οποίο βέβαια μπορεί να σε κάνει να λαχταράς μετά περισσότερη ζάχαρη. Προτίμησε καλύτερα τροφές με φυσικά σάκχαρα, όπως τα φρούτα, προκειμένου να αποφύγεις όλα τα αρνητικά της ζάχαρης.

3) Το αλκοόλ
Οτιδήποτε περισσότερο από 1 ποτήρι κρασί στο δείπνο σου μπορεί να σε αφυδατώσει σοβαρά, απορροφώντας τη λάμψη που έχει μείνει στο δέρμα σου. Εάν όμως δεν μπορείς να το αποφύγεις, προσπάθησε να πίνεις ανάμεσα στα ποτά και νερό, για να μην αφυδατωθείς εντελώς.

undefined

4) Οτιδήποτε τηγανητό
Οι τηγανητές πατάτες, τα τηγανητά αυγά και γενικά οποιαδήποτε τροφή μαγειρευμένη στο τηγάνι είναι ο χειρότερος εχθρός για το δέρμα σου. Αυτές οι τροφές είναι γεμάτες λάδι και ακόρεστα λιπαρά, πράγμα που σημαίνει ότι θα βουλώσουν τις αρτηρίες και θα σκληρύνουν τα κύτταρα του αίματος, κάνοντας το δέρμα σου να δείχνει θαμπό και κουρασμένο. Επίσης, αυτές οι τροφές σου προσθέτουν κιλά και καταστρέφουν και το υπόλοιπο σώμα σου.

5) Τα κατεψυγμένα επεξεργασμένα κρέατα
Τα συντηρητικά που περιέχουν αυτά τα κρέατα, όπως το λουκάνικο ή το μπέικον, σε κάνουν να δείχνεις ωχρή και κουρασμένη, γι’ αυτό προσπάθησε να μειώσεις τις ποσότητες που τρως από αυτά εάν θέλεις να κρατήσεις λαμπερή την επιδερμίδα σου.

3+1 λόγοι που τα φυστίκια κάσιους είναι από τους πιο υγιεινούς καρπούς!

3+1 λόγοι που τα φυστίκια κάσιους είναι από τους πιο υγιεινούς καρπούς!

Οι ξηροί καρποί κάνουν συνολικά καλό. Αυτό το γνωρίζεις ήδη. Ωστόσο κάποιους απ' αυτούς τους έχεις τοποθετήσει ψηλότερα στη λίστα. Για παράδειγμα, τα αμύγδαλα, τα καρύδια και οι σταφίδες θεωρούνται εξαιρετικά ωφέλιμες τροφές, όπως και τα βραζιλιάνικα φιστίκια. Τα νόστιμα κάσιους, είναι για κάποιο λόγο πιο «παρεξηγημένα». Αδίκως σίγουρα.
Αφού ξεκαθαρίσουμε πως στην κουβέντα περί ξηρών καρπών, η όποια αναφορά γίνεται στην ωμή κι ανάλατη εκδοχή τους, πάμε να μετρήσουμε λόγους για τους οποίους πρέπει να κρατήσεις μια θέση ανάμεσα στα κυρίως γεύματα για λίγα κάσιους, να τα προσθέσεις στη σαλάτα, στη σάλτσα ή στο υγιεινό γλυκό σου και γενικώς να σταματήσεις να θεωρείς ότι συνοδεύουν μόνο το ουίσκι.

Τα κάσιους λοιπόν:

Ρίχνουν τη χοληστερόλη
Δεν είναι μόνο γευστικός ο καρπός του κάσιους, αλλά και σωτήριος στη μείωση των τριγλυκεριδίων. Πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά (παλμιτολεϊκά και ολεϊκά), τα οποία συμβάλλουν στη μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης κι αυτό σημαίνει πως μειώνεται ο κίνδυνος για καρδιοαγγειακές παθήσεις και το εγκεφαλικό.

undefined

Κάνουν καλό στο μεταβολισμό σου
Για την ακρίβεια, ενισχύουν τον μεταβολισμό για 3 λόγους. Ο ένας είναι πως το κάσιους είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Ο άλλος πως το 75% των λιπαρών του είναι ακόρεστα. Ο τρίτος πως διαθέτουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως είναι η B6 και η Β1 (θειαμίνη), οι οποίες συμμετέχουν σε πολλές μεταβολικές διεργασίες.

Είναι ιδιαίτερα θρεπτικοί
Μία χούφτα ανάλατα κάσιους καλύπτουν το 20% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε μαγνήσιο κατά 30%, χαλκό κατά 20% και σίδηρο κατά 10%. Επίσης είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, ψευδάργυρο, φυλλικό οξύ, φώσφορο, μαγνήσιο και σελήνιο. Μάλιστα το γεγονός ότι είναι τόσο πλούσια σε μαγνήσιο τα καθιστούν «όπλα» κατά των πονοκεφάλων και της κόπωσης.

Είναι αντιοξειδωτική τροφή
Χάρη στη βιταμίνη Ε που περιέχει και των άλλων συστατικών, όπως είναι ο χαλκός και οι προανθοκυανίνες, τα οποία πέρα από αντικαρκινική δράση συντελούν και στην προστασία από τις αρνητικές συνέπειες του αντιοξειδωτικού στρες.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share