Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019

Εσύ το ήξερες; 4 τροφές που έχουν περισσότερο ασβέστιο από ένα ποτήρι γάλα!

Ποιες είναι αυτές;

13 Ιουνίου 2018 13:35
Εσύ το ήξερες; 4 τροφές που έχουν περισσότερο ασβέστιο από ένα ποτήρι γάλα!

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πώς καλύπτουν τις ανάγκες τους σε ασβέστιο οι vegans;

Οι ενήλικες 19-50 ετών χρειάζονται περίπου 1.000 mg ασβεστίου την ημέρα, ενώ οι γυναίκες που θηλάζουν και τα άτομα άνω των 50 χρειάζονται 1.200 mg την ημέρα.

Εάν το τυρί και το γάλα δεν είναι στη διατροφή τους, πώς παίρνουν ασβέστιο;

Μπορεί ένα ποτήρι γάλα να περιέχει αρκετή ποσότητα ασβεστίου (περίπου 300mg), ωστόσο υπάρχουν άλλες τροφές που περιέχουν ακόμη μεγαλύτερη και είναι μάλιστα 100% φυτικές!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Survivor - Διαρροή: Η ομάδα που κερδίζει την ασυλία και οι 3 υποψήφιοι προς αποχώρηση!

1. Τόφου
Ένα φλιτζάνι περιέχει περίπου 861mg ασβεστίου, ενώ είναι επίσης πλούσιο σε πρωτεΐνες και σίδηρο. Μάθε περισσότερα για το τόφου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οικογενειακή τραγωδία στην Αταλάντη: Νεκρό ζευγάρι μέσα σε λίμνη αίματος!

2. Βρόμη
Αποτελεί την ιδανική επιλογή για πρωινό, ενώ ταιριάζει εξαιρετικά σε smoothies, μπιφτέκια και παναρισμένα τρόφιμα. Το αγαπημένο σιτηρό των health influencers περιέχει 400mg ασβεστίου ανά φλιτζάνι και απίστευτη ποσότητα φυτικών ινών για να μένεις χορτάτος για περισσότερο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ραγδαίες εξελίξεις στην... αυτοκτονία της 22χρονης Λίνας: Σε ποιον ασκήθηκε ποινική δίωξη;

3. Ρεβίθια
Κάνουν εξαιρετικούς κεφτέδες, ενώ γίνονται θαυμάσια και στη γάστρα. Το όσπριο στο οποίο χρωστάμε τα αγαπημένα φαλάφελ περιέχει 420mg ασβεστίου ανά δύο φλιτζάνια και σπουδαία ποσότητα πρωτεΐνης και φυτικών ινών.

4. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Λαχανικά, όπως η λαχανίδα, το σπανάκι και η ρόκα αποτελούν μια εξαιρετική πηγή ασβεστίου. Για παράδειγμα, μια σαλάτα από λαχανίδα (περίπου 4 φλιτζάνια) περιέχει 376mg!

Πηγή: olivemagazine.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share