Παρασκευή, 22 Οκτωβρίου 2021

Πασχαλινό τραπέζι: Έσκασες από το φαί; - Δες πως θα επανέλθεις!

Για να μην σκας που έχει σκάσει!

8 Απριλίου 2018 15:00
Πασχαλινό τραπέζι: Έσκασες από το φαί; - Δες πως θα επανέλθεις!

Πάσχα έχουμε και θέλεις που βρεθήκατε σε ένα σπίτι επτά οικογένειες; Θέλεις που το πέρασες βαρβάτα στο χωριό με τα κοκορέτσια σου και με τα όλα σου; Θέλεις που απλά το είχες ανάγκη; Έφαγες.

Και καλά έκανες. Χωρίς μέτρο. Εντάξει, άνθρωποι είμαστε. Συμβαίνουν αυτά. Με τούτα και μ' εκείνα. έχεις φτάσει σε αυτό το στάδιο του «μισώ τον εαυτό μου». Χαλάρωσε. Όχι, κυριολεκτικά χαλάρωσε και αφού δώσεις 4-5 ώρες στον εαυτό σου (Αν έχεις κουράγιο. Αλλιώς μπορείς να το κάνεις και την επόμενη ημέρα), μπορείς να κάνεις ένα «λυτρωτικό» express πρόγραμμα γυμναστικής που διαρκεί το πολύ 5 λεπτά.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο Ποπάι έγινε κούκλα και είναι... συγκλονιστικά τρομακτικός! (photos)

Σύμφωνα με την Danette May, «healthy lifestyle expert» (και «leading» παρακαλώ, όπως υπογραμμίζει), αυτό που χρειάζεσαι για να κάψεις τους υδατάνθρακες και τα σάκχαρα που πήρες από το πλούσιο γεύμα σου και να μην τα αφήσεις να «εγκατασταθούν» στο σώμα σου ως λίπος, πρέπει να τα μετατρέψεις σε ενέργεια. Ο τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι εκτελώντας τρεις πάρα πολύ απλές και συνηθισμένες ασκήσεις από 30 επαναλήψεις την κάθε μία.

Squats
Κάνεις βαθιά καθίσματα, έχοντας τη μέση σου «σπασμένη» ώστε οι γλουτοί σου να πετάγονται προς τα πάνω και προσέχοντας τα γόνατά σου να μην προεξέχουν από τα δάχτυλα των ποδιών σου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θλίψη: Έφυγε από την ζωή ο Βαγγέλης Παυλίδης!

Push-ups για τρικέφαλους
Αυτό σημαίνει ότι θα τοποθετήσεις τα χέρια σου σε τέτοια θέση ώστε να εφάπτονται σχεδόν στον κορμό. Παράλληλα, θα κρατάς τους κοιλιακούς μυς, σφιχτούς.

Mountain climbers
Ξεκινάς από θέση σανίδας και φέρνεις κάθε γόνατο εναλλάξ στον αντίθετο αγκώνα. Δηλαδή δεξί πόδι σε αριστερό αγκώνα και αριστερό πόδι σε δεξί αγκώνα.

Γενικά προσπάθησε να κάνεις όσο πιο γρήγορα μπορείς την κάθε άσκηση και να πηγαίνεις κατευθείαν στην επόμενη για να αυξήσεις τους καρδιακούς σου παλμούς και να επιταχύνεις τη λειτουργία του μεταβολισμού σου. Προφανώς και θα νιώσεις ένα κάψιμο, αλλά να σκέφτεσαι ότι όσο νιώθεις τους μυς σου να καίγονται, επιτυγχάνεις και την καύση των θερμίδων. Σε κάθε περίπτωση πάντως, στο τέλος αυτών των επαναλήψεων θα νιώθεις πολύ καλύτερα.

Πηγή: ladylike.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share