Σάββατο, 20 Απριλίου 2024

Στοιχεία που προκαλούν ανησυχία: Πώς ο «βομβαρδισμός» διαφημίσεων οδηγεί τους εφήβους στο junk food

16 Ιανουαρίου 2018 13:45
Στοιχεία που προκαλούν ανησυχία: Πώς ο «βομβαρδισμός» διαφημίσεων οδηγεί τους εφήβους στο junk food

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει μια νέα έρευνα η οποία επισημαίνει ότι οι έφηβοι που παρακολουθούν περισσότερες από τρεις ώρες τηλεόραση την ημέρα και «βομβαρδίζονται» από διαφημίσεις, τρώνε περισσότερο junk food, από ό,τι οι συνομήλικοί τους που βλέπουν πολύ λιγότερη τηλεόραση.

Το παραπάνω συμπέρασμα προέρχεται από την έκθεση της βρετανικής οργάνωσης αντικαρκινικών ερευνών Cancer Research UK, τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα μελέτη πάνω στη σχέση των τηλεοπτικών διαφημίσεων και της διατροφής, που βασίσθηκε σε δείγμα 3.348 παιδιών και νέων ηλικίας 11 έως 19 ετών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντέχεις να το μάθεις; Σε ποια ηλικία έκανε για πρώτη φορά σ*ξ η Ιωάννα Τούνη...

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας η πολύωρη καθημερινή παρακολούθηση τηλεόρασης και διαφημίσεων μπορεί να κάνει έναν έφηβο να καταναλώνει μέχρι και περισσότερα από 500 έξτρα σνακ (πατατάκια, μπισκότα κ.α.) και αναψυκτικά, από ό,τι θα έτρωγε και θα έπινε, αν έβλεπε λιγότερη τηλεόραση.

Αυτό όμως, όπως διαπιστώθηκε, δεν ισχύει στην περίπτωση που τα τηλεοπτικά προγράμματα δεν συνοδεύονται από διαφημίσεις.

Όπως αναφέρουν οι ερευνητές οι διαφημίσεις ωθούν τους νέους στο ανθυγιεινό φαγητό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αντέχεις να το μάθεις; Σε ποια ηλικία έκανε για πρώτη φορά σ*ξ η Ιωάννα Τούνη...

Οι έφηβοι που βλέπουν πολλή τηλεόραση με διαφημίσεις, έχουν υπερδιπλάσια πιθανότητα (μεγαλύτερη κατά 139%) να πιουν αναψυκτικά και άλλα ποτά με ανθρακικό, καθώς επίσης 65% μεγαλύτερη πιθανότητα να φάνε φαγητό από φαστ φουντ και άλλα έτοιμα γεύματα με πολλές θερμίδες, αυξάνοντας έτσι τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share