Τρίτη, 27 Ιουλίου 2021

Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα: Εύκολοι τρόποι για να το αντιμετωπίσετε!

7 Ιανουαρίου 2018 15:39
Μούδιασμα και μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα: Εύκολοι τρόποι για να το αντιμετωπίσετε!

Το μούδιασμα ή μυρμήγκιασμα στα δάχτυλα είναι μια συχνό σύμπτωμα που βασανίζει άνδρες και γυναίκες.

Το άκρως αυτό ενοχλητικό πρόβλημα μπορεί να εμφανιστεί στα δάχτυλα του χεριού, του ποδιού και στα πέλματα.

Οι κυριότερες αιτίες που έχουν ενοχοποιηθεί είναι η παραμονή στην ίδια στάση είτε καθιστοί είτε όρθιοι για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά και ο τραυματισμός σε κάποιο νεύρο.

Άλλες αιτίες είναι:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σάλος στο Αγρίνιο: «Αναστέναξε» το ασανσέρ από την ερωτική συνεύρεση 83χρονου με… 20χρονη!

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα (μυρμήγκιασμα στον καρπό).
Διαβήτης.
Υποθυρεοειδισμός.
Εγκεφαλικό ή άλλο ισχαιμικό επεισόδιο.
Μόλυνση από έρπητα ζωστήρα.
Παρεμπόδιση της κυκλοφορίας του αίματος λόγω φλεγμονής των αιμοφόρων αγγείων, αρτηριοσκλήρωσης ή θρόμβωσης.
Ανισορροπία στα επίπεδα καλίου, ασβεστίου ή νατρίου.
Έλλειψη βιταμίνης Β12.
Η λήψη ορισμένων φαρμάκων.

Πως αντιμετωπίζεται

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ο γρίφος που έχει τρελάνει το διαδίκτυο! Ποια από τις δύο είναι η μητέρα του παιδιού; Το 95% απαντάει λάθος!

Για να ανακουφιστείτε από το μούδιασμα στα δάχτυλα οι ειδικοί επιστήμονες προτείνουν:

Προσωρινή ανακούφιση από το μούδιασμα ή το μυρμήγκιασμα προσφέρει το νερό! Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να βυθίστε την πάσχουσα περιοχή σε μια λεκάνη με κρύο νερό για περίπου δέκα λεπτά ή μέχρι να σταματήσει το μυρμήγκιασμα.

Περπάτημα
Το περπάτημα είναι ένας αρκετά αποτελεσματικός τρόπος για να ξεμουδιάσετε τα άκρα σας, ειδικά αν μείνατε ακίνητοι για πολλή ώρα. Ένας άλλος τρόπος είναι να σταθείτε στις μύτες των ποδιών και για μερικά λεπτά ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σάλος με την γυναίκα του Σουμάχερ! Τι κάνει ενώ είναι σε κώμα ο άνδρας της εδώ και χρόνια;

Μη ξεχνάτε το σίδηρο

Η έλλειψη σιδήρου μπορεί να προκαλεί μυρμήγκιασμα στα χέρια και στα πόδια σας.
Για το λόγο αυτό οι ειδικοί συστήνουν να βάλετε στο πιάτο σας τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο όπως είναι οι φακές, τα αβγά, ο αρακάς, τα φασόλια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά.
Προσοχή στα παπούτσια! Προσπαθείτε να μη φοράτε ψηλά τακούνια τα οποία επιδεινώνουν το σύμπτωμα αυτό.
Χρησιμοποιήστε ανατομικούς πάτους για την καλύτερη στήριξη των πελμάτων σας.

Πηγή: youweekly.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share