Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021

Γιατί να αποφύγετε την διαλειμματική άσκηση: Ένας ειδικός εξηγεί!

6 Οκτωβρίου 2017 22:50
Γιατί να αποφύγετε την διαλειμματική άσκηση: Ένας ειδικός εξηγεί!

Η διαλειμματική Προπόνηση Υψηλής Έντασης (HIIT) είναι μία μορφής άσκηση αρκετά δημοφιλής και επιλέγεται διότι υποστηρίζει πως μπορεί να κάψει λίπος με λίγη ώρα προπόνησης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: "Τι σκατόψυχος...": Το Twitter ξεφτιλίζει τον Τσούρο για τον "πόλεμο" στον Μαυρίδη!

Η συγκεκριμένη προπόνηση αποτελείται σύντομες εκρήξεις έντονης άσκησης με διαστήματα χαμηλής έντασης άσκησης ή ξεκούρασης και συνήθως δεν διαρκεί περισσότερο από 30 λεπτά.

Μπορεί πολλοί να αγαπούν αυτή τη μορφή άσκησης καθώς γυμνάζονται χωρίς να ξοδεύουν πολύ χρόνο, ωστόσο, ο Δρ. Παντελεήμων Εκκεκάκης, καθηγητής που ειδικεύεται στο πώς το σώμα ανταποκρίνεται στην άσκηση, δήλωσε στην Mail Online πως αυτές οι ασκήσεις μπορεί να έχουν δυσάρεστα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.

Ο κ. Εκκεκάκης, που διδάσκει την κινησιολογία στο κρατικό πανεπιστήμιο της Αϊόβα, πιστεύει πως «υπάρχει μια τιμή που πληρώνει» ο ασκούμενος, εξηγώντας πως τα επίπεδα έντασης καθιστούν την άσκηση πολύ απογοητευτική και μπορούν να αποτρέψουν τους ασκούμενους να διατηρήσουν μια κανονική προπόνηση.

Σύμφωνα με τον καθηγητή αυτό που διαιωνίζει είναι πως η άσκηση είναι αγγαρεία. Αυτό που συμβουλεύει είναι πως πρέπει να αλλάξουμε την αντίληψη που υπάρχει σε αρκετούς πως η άσκηση είναι τιμωρία και να ενσωματωθεί μέσα στην καθημερινή μας ζωή, είτε πρόκειται για βόλτα με το ποδήλατο ή μια μεγάλη βόλτα με τον σκύλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: "Τι σκατόψυχος...": Το Twitter ξεφτιλίζει τον Τσούρο για τον "πόλεμο" στον Μαυρίδη!

Αν και πιο χρονοβόρα και με λιγότερο αερόβιο, ο καθηγητής πιστεύει πως μια πιο χαλαρή προσέγγιση θα μπορούσε να είναι πιο ευεργετική.

Πηγή: iefimerida.gr

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share