Τρίτη, 30 Νοεμβρίου 2021

Γυναικολόγος απαντά: «Τα κολπικά μου υγρά έχουν αλλάξει χρώμα. Eίναι σύμπτωμα κολπίτιδας;»

30 Αυγούστου 2017 15:13
Γυναικολόγος απαντά: «Τα κολπικά μου υγρά έχουν αλλάξει χρώμα. Eίναι σύμπτωμα κολπίτιδας;»

Πώς λειτουργεί το σώμα μας; Τι σημαίνουν οι πόνοι που νιώθουμε; Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα στην σεξουαλική μας ζωή;

Ο ειδικός του Youweekly.gr, Παντελής Μεσσαρόπουλος, είναι εδώ για να σας λύσει κάθε απορία και να φωτίσει άγνωστους για εσάς τομείς.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Καταγγελία - σοκ από την ΠΟΕΔΗΝ: Βρετανός ασθενής μεταφέρθηκε από τους Παξούς Ιωάννινα... πεταμένος σε γκαράζ πλοίου

Τα κολπικά μου υγρά εδώ και δύο εβδομάδες έχουν αλλάξει χρώμα. Είναι σύμπτωμα κολπίτιδας;

Η αλλαγή στο χρώμα των κολπικών υγρών σε συνδυασμό ή όχι με δυσοσμία είναι συνήθως ένδειξη φλεγμονής. Καλό θα ήταν να επισκεφτείς τον γυναικολόγο σου ώστε να δει το χρώμα και την υφή των υγρών και πιθανόν να προχωρήσει σε καλλιέργεια κολπικού υγρού ώστε να λάβεις την κατάλληλη θεραπεία.

Πηγή youweekly

 

Ομορφιά & Υγεία

Ροή ειδήσεων

Share