21 τραγικές τάσεις που ήταν στη μόδα το 2000 και δεν θέλουμε να επιστρέψουν ποτέ - Ειδικά την 4η απορούμε που την φορούσαμε!
Τις θυμάστε;
Το Athensmagazine.gr έκανε μια έρευνα και ανακάλυψε τις 21 τάσεις που ήταν στην μόδα το 2000 που δεν θέλουμε με τίποτα να επιστρέψουν.
Παράλληλα δείτε και την disaster selfie: Η νέα περίεργη τάση, πραγματικά τι άλλο θα δούμε;
1. Το διαμαντάκι στο γαλλικό μανικιούρ
2. Ή το αυτοκόλλητο διαμαντάκι στα δόντια
3. Να φοράς γραβάτα για κολιέ
4. Οι στέκες με το όνομα σου γραμμένο με γκλίτερ
5. Το δαχτυλίδι για τα δάχτυλα του ποδιού
6. Αυτό το κοτσιδάκι στα μαλλιά που έκανες στις διακοπές και τελικά έπεφτε και άφηνε ένα μικρό κενό
7. Οι γυαλιστερές αλυσίδες στις θηλιές από τα παντελόνια
8. Οι ζώνες που δεν στήριζαν το παντελόνι
9. Αυτά τα χρωματιστά σκουλαρίκια με τα καρφάκια
10. Οι αναιτιολόγητα μεγάλοι κρίκοι
11. Οι τρύπες στον αφαλό με σκουλαρίκι Playboy
12. Οι στέκες που δεν έσπρωχναν τα μαλλιά προς τα πίσω
13. Οι τουφίτσες που στερέωνες με τσιμπιδάκια-πεταλούδες
14. Αυτή η ζώνη
15. Και αυτή
16. Τα λαστιχάκια με ψεύτικα μαλλιά
17. Ή αυτά με τα ζάρια
18. Τα μικροσκοπικά φουλάρια που σε καμία περίπτωση δεν σε ζέσταιναν
19. Τα ψεύτικα βραχιόλια και κολιέ από το Tiffany’s
20. Τα βραχιόλια Pandora που έπαιρνες δώρο στα γενέθλια σου
21. Αυτά τα κουκλάκια που κολλούσες στην πόρτα σου
Η νέα τάση: Ρούχα με "συναισθηματική νοημοσύνη"!
Όλα στη ζωή μας εξελίσσονται έτσι και η μόδα! Η νέα τάση λοιπόν, είναι τα ρούχα με συναισθηματική νοημοσύνη. Η Beatrice Sangster-Bullers, απόφοιτος του Central Saint Martins, μιας από τις δύο πιο διάσημες σχολές μόδας στον κόσμο, ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη σε ρούχα τα οποία δείχνουν τα συναισθήματα όποιας και όποιου τα φορά.
Στην κολεξιόν της, με επωνυμία «The Order of Singularity», η Sangster-Bullers συνδυάζει τεχνολογία AI με έξυπνα υλικά για να δημιουργήσει ενδύματα τα οποία διαθέτουν «συναισθηματική νοημοσύνη». Αισθητήρες, ενσωματωμένοι στα ενδύματα, χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να χαρτογραφήσουν τη διανοητική/συναισθηματική κατάσταση αυτού που τα φορά.
Ο οποίος, στη συνέχεια, μπορεί να επιλέξει την εικόνα που θα προβάλει στο ένδυμα, ανάλογα με το θυμικό του, γεγονός που του επιτρέπει να μεταδώσει, οπτικά, στην επιφάνεια του ενδύματός του, τα συναισθήματά του.