Τετάρτη, 21 Αυγούστου 2019

Τέλος εποχής για το ZARA! Τι αλλάζει;

Για πρώτη φορά;

29 Ιανουαρίου 2019 16:04
Τέλος εποχής για το ZARA! Τι αλλάζει;

Το Zara η πιο γοργά αναπτυσσόμενη αλυσίδα στον κόσμο, με 2.000 καταστήματα σε 60 χώρες αποφάσισε μετά από χρόνια να αλλάξει το λογότυπο της. Μάλιστα είναι η δεύτερη φορά που η εταιρία αποφασίζει να αλλάξει την μορφή του λογοτύπου της (η πρώτη ήταν το 2010) καθώς θέλει να σηματοδοτήσει μια καινούργια στρατηγική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έτσι ξεκίνησε ο έρωτας Σίας Κοσιώνη - Κώστα Μπακογιάννη: Το ξέφρενο πάρτι γνωριμίας και οι κοινές διακοπές σε ελληνικό νησί!

Το παλιό λογότυπο είχε μια μεγάλη απόσταση μεταξύ των γραμμάτων και αυτή είναι και η βασική διαφορά με το νέο λογότυπο που έχει πιο "σφιχτό" με τα γράμματα να διασταυρώνονται στα σωστά σημεία.
Τα καταστήματα Ζάρα λανσάρουν κάθε χρόνο περίπου 10.000 νέα σχέδια. Η αλυσίδα επίσης, σε αντίθεση με τα καθιερωμένα, έχει αντισταθεί στην τάση για μεταφορά των γραμμών παραγωγής σε χώρες με χαμηλό κόστος εργασίας. Η πιο ανορθόδοξη όμως στρατηγική που εφαρμόζεται είναι αυτή των μηδενικών δαπανών για διαφήμιση, αντίθετα η εταιρεία επενδύει ένα μέρος των κερδών της στη δημιουργία νέων καταστημάτων

TAGS
 

Γυναίκα

Ροή ειδήσεων

Share