Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2025

Κάτια Γκουλιώνη: Η «άγνωστη» ηθοποιός που λατρέψαμε ως Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου και σκίζει στους Μαύρους Πίνακες

Ένα πηγαίο ταλέντο με ελάχιστες τηλεοπτικές δουλειές

9 Δεκεμβρίου 2024 14:25
Κάτια Γκουλιώνη: Η «άγνωστη» ηθοποιός που λατρέψαμε ως Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου και σκίζει στους Μαύρους Πίνακες
Από Εύη Κουρίδου

Μεταξύ των πρωταγωνιστών της σειράς του Star «Μαύροι Πίνακες», που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, είναι η Κάτια Γκουλιώνη, που το ευρύ κοινό γνώρισε πριν μια πενταετία στην ταινία για τη ζωή της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, όπου πραγματικά αποθεώθηκε για την ερμηνεία της.

Η ηθοποιός γεννήθηκε στην Αθήνα το 1981, όπου και μεγάλωσε. Το 2001, αποφάσισε να ασχοληθεί επαγγελματικά με την υποκριτική, ξεκινώντας τις σπουδές στη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη, απ' όπου αποφοίτησε με άριστα τρία χρόνια μετά.

Θέατρο, κινηματογράφος και ελάχιστη τηλεόραση

Μία από τις πρώτες της εμφανίσεις στο θέατρο ήταν το 2004 στην παράσταση «Προσεχώς», σε σκηνοθεσία Νίκου Καραγέωργου, στο θέατρο Βρετάνια. Ακολούθησαν οι παραστάσεις «Στούντιο υπό το μηδέν» τη σεζόν 2005-2006 και «Playback» συνεργαζόμενη και πάλι με τον ίδιο σκηνοθέτη. Το 2007 αναλαμβάνει την σκηνοθεσία της παράστασης «House» στην οποία και πρωταγωνιστεί ενώ την ίδια χρονιά κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην τηλεόραση στη σειρά θρίλερ «Ιστορίες Μυστηρίου».

Το 2008 πρωταγωνιστεί στην ταινία του Άγγελου Φραντζή «Μέσα στο δάσος» και την ίδια χρονιά σκηνοθετεί και παίζει στην παράσταση «Baby». Το 2010 πρωταγωνιστεί στο «Reunion» του Νταβίντ Μαμέ σε σκηνοθεσία Γρηγόρη Ρέντη στο θέατρο «Τόπος Αλλού», συμμετέχει στην ταινία «Ζητείται ψεύτης» του Ιεροκλή Μιχαηλίδη και συνεργάζεται με τον εικαστικό Θοδωρή Προδρομίδη, στην έκθεση νέων καλλιτεχνών με τίτλο «ROOMS 2010» σε διοργάνωση της γκαλερί Καππάτος.

Το 2011 πρωταγωνιστεί στις κινηματογραφικές ταινίες μικρού μήκους «Fireworks» του Giacomo Abruzzesse, «Χαμένο κορίτσι» του Νίκου Πάστρα, «Αρουντέλ» της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη και «Αποστάσεις» του Γρηγόρη Ρέντη. Το 2013 πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Podworko» σε σκηνοθεσία Κζίστοφ Γκαρμπάτσεφσκι στην Πολωνία και το 2014 σκηνοθετεί την παράσταση «Ευτυχισμένες μέρες στους τεφρούς κήπους» στο θέατρο 104. Το 2015 πρωταγωνίστησε στην ταινία του Άγγελου Φραντζή «Σύμπτωμα» και συμμετείχε στην ταινία «Nemesis» του Τέο Αλεξάντερ.

Το 2017 έπαιξε στην ταινία «Πολυξένη: Μια ιστορία από την Πόλη» της Δώρα Μασκλαβάνου όπου κατείχε τον ομώνυμο ρόλο και κέρδισε για την ερμηνεία της το βραβείο Α' γυναικείου ρόλου στην Ακαδημία κινηματογράφου. Το 2018 πρωταγωνιστεί στην ταινία του Άγγελου Φραντζή «Ακίνητο ποτάμι», στην οποία υπήρξε μία από τις τέσσερις ενδυματολόγους ενώ την επόμενη χρονιά βραβεύτηκε γι' αυτή της την ιδιότητα στα Βραβεία Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Katia Goulioni
Katia Goulioni / Facebook

Η εκτίναξη με την ταινία «Ευτυχία»

Όλα αυτά, μέχρι να φτάσουμε στη χρονιά-στθαμό για εκείνη, το 2019, όταν ερμήνευσε τον ρόλο της στιχουργού Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου στην ταινία «Ευτυχία», για τον οποίο έλαβε το βραβείο Β΄ γυναικείου ρόλου από την ελληνική ακαδημία κινηματογράφου, ενώ συμμετείχε και στην τηλεοπτική σειρά «Η ζωή εν τάφω».

Κάτια Γκουλιώνη «Ευτυχία»

«Το κύμα αγάπης με την "Ευτυχία" μου έδωσε τεράστια χαρά. Αγάπησα την ηρωίδα αυτή πάρα πολύ. Με γοήτευσε και με απελευθέρωσε. Έκανε τα τραύματά της παράσημα και προχωρούσε με ένα ιδιότυπο χιούμορ, το οποίο σου δίνει μια ελευθερία στο να μη σε αγγίζουν πράγματα που δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία εν τέλει», έχει πει στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» το 2021.

Η προσωπική ζωή

«Με τον σύντροφό μου έχουμε κάνει σύμφωνο συμβίωσης χωρίς μάρτυρες, γιατί στο σύμφωνο δε χρειάζονται μάρτυρες και ήταν μια επιλογή ότι δε χρειάζεται να μας ταυτοποιήσει κανένας κάτι που θέλαμε να κάνουμε. Μέσα σε αυτή την ορθότητα που ζούμε, υπάρχει και ένας φασισμός. Μετά από κάποια ηλικία, όταν μια γυναίκα είναι 40 και αρχίζει και περνάει τα 45-50 σταδιακά, οτιδήποτε τριγύρω σταματά να της απευθύνεται, από τις διαφημίσεις, τα περιοδικά, οτιδήποτε… Σαν να σταματά να αποτελεί ενεργό κομμάτι μιας κοινωνίας», έχει εξομολογηθεί στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται».

Δείτε επίσης: Σωτήρης Τσαφούλιας: Ο αυτοδίδακτος σκηνοθέτης του «Έτερος Εγώ» και των «17 κλωστών» ετοιμάζεται για τη ληστεία του αιώνα!

Επιπλέον, στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» έχει πει η Κάτια Γκουλιώνη: «Όλοι ενδιαφερόμαστε για τη συντροφικότητα, αλλά υπάρχουν και πολλές στιγμές μοναχικότητας. Η οικογένεια για μένα είναι εκεί που νιώθεις άνετα να πεις το πιο έξυπνο και το πιο χαζό πράγμα. Δεν είναι δυο γονείς με παιδιά μόνο. Με φαντάζομαι να έχω οικογένεια και να κάνω παιδιά, γιατί τα λατρεύω. Υπάρχει ένας χρονικός περιορισμός γύρω από τη μητρότητα. Είναι τρομερή πίεση για τις γυναίκες ότι ξέρουμε αυτό το όριο. Κάπως έχει αρχίσει να αλλάζει αυτό».

Ο ρόλος στους Μαύρους Πίνακες

Η ταλαντούχα και βραβευμένη ηθοποιός Κάτια Γκουλιώνη συγκλονίζει στον ρόλο της αστυνομικού Άννας στη σειρά του Star «Μαύροι Πίνακες», που θα προβληθεί για τελευταία Παρασκευή, στις 13 Δεκεμβρίου, στις 22:30. Το κοινό στο X από την αρχή αναζητά τον δολοφόνο, αφού το σενάριο δεν αποκαλύπτει πολλά και κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον.

Η πλοκή

Μία νεαρή μαθήτρια, άγρια δολοφονημένη.

Μία επαρχιακή πόλη, γεμάτη μυστικά και ψέματα.

Ένας αδίστακτος δολοφόνος, ο οποίος χρησιμοποιεί ένα ανατριχιαστικό μοτίβο.

Ένας αγώνας δρόμου να συλληφθεί, πριν χτυπήσει ξανά...

Σε μία επαρχιακή πόλη της Ελλάδας, η έφηβη κόρη του δημάρχου βρίσκεται άγρια δολοφονημένη. Η Άννα, μία ιδιόρρυθμη αστυνομικός, καλείται να εξιχνιάσει το αποτρόπαιο έγκλημα μαζί με τους συνεργάτες της και μία νέα συνάδελφο, που φτάνει με μετάθεση στην περιοχή. Οι δύο γυναίκες από την πρώτη στιγμή δεν τα πηγαίνουν καλά, αλλά αναγκάζονται να συνεργαστούν για την επίλυση της υπόθεσης.

Γρήγορα, αποδεικνύεται ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, αλλά για μία προμελετημένη σειρά τελετουργικών δολοφονιών, από έναν μυστηριώδη δράστη, με άγνωστα κίνητρα. Καθώς τα θύματα αυξάνονται, οι αστυνομικοί διακρίνουν ένα συγκεκριμένο μοτίβο στον τρόπο με τον οποίο ο δολοφόνος στήνει τις σκηνές των εγκλημάτων του, ο οποίος παραπέμπει ευθέως στους «Μαύρους Πίνακες» του διάσημου Ισπανού ζωγράφου, Φρανσίσκο Γκόγια.

Παρά την επίμονη αναζήτηση, τα στοιχεία μοιάζουν να μην οδηγούν πουθενά και ο μυστηριώδης δράστης βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά, τρομοκρατώντας τους ντόπιους. Κανένας δεν αισθάνεται πια ασφαλής τα βράδια και η ησυχία του απομονωμένου τόπου έχει διαταραχθεί οριστικά.

Παράλληλα, καθώς η έρευνα προχωρά, οι υποψίες πέφτουν διαδοχικά από το ένα πρόσωπο στο άλλο. Τα ένοχα μυστικά και τα ψέματα των κατοίκων της κλειστής κοινωνίας έρχονται στην επιφάνεια. Η αλήθεια, που θα αποκαλυφθεί, θα είναι σοκαριστική. Και κάποιος, είναι διατεθειμένος να κάνει ό,τι χρειαστεί, προκειμένου να μείνει θαμμένη για πάντα...

Θα καταφέρουν η Άννα και η Ιόλη να παραμερίσουν τις προσωπικές τους διαφορές και να προλάβουν τον άγνωστο δράστη, πριν από το επόμενο έγκλημα; Ή θα κινδυνεύσουν να γίνουν από κυνηγοί, θηράματα;

Ο χρόνος μετρά αντίστροφα και ο δολοφόνος ετοιμάζεται να χτυπήσει ξανά...

«Ο ύπνος της λογικής, γεννάει τέρατα»

Άννα (Κάτια Γκουλιώνη)

Κάτια Γκουλιώνη «Μαύροι Πίανκες»

Η Άννα είναι μια ιδιόρρυθμη αστυνομικός. Παρ’ ότι όμορφη, έχει παραμελήσει την εξωτερική της εμφάνιση. Είναι δυναμική, ιδιαίτερα αιχμηρή και απόλυτη και δε φιλτράρει όσα λέει. Διατηρεί ένα αυστηρό προφίλ απέναντι στους συνεργάτες της, αλλά και στην οικογένειά της. Έχει υψηλή αίσθηση δικαίου και δεν το βάζει εύκολα κάτω. Είναι επίμονη και θέλει πάντα να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο. Μεγαλώνει μόνη της την έφηβη κόρη της, την Ειρήνη, με τη βοήθεια του ανάπηρου πατέρα της, Σταύρου. Ο άντρας της την εγκατέλειψε με το παιδί τους πριν χρόνια, γεγονός που δεν έχει ξεπεράσει ακόμα. Είναι εργασιομανής και λείπει πολύ από το σπίτι, παραμελώντας συχνά την κόρη της, γι’ αυτό και η σχέση τους είναι γεμάτη ένταση και συγκρούσεις. Διατηρεί παράνομη σχέση με τον Νίκο, τον παντρεμένο Δήμαρχο της περιοχής. Θα αναλάβει επικεφαλής της ομάδας και θα προσπαθήσει να λύσει το μυστήριο των δολοφονιών, που συνταράσσουν την πόλη.

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share