Πέμπτη, 06 Οκτωβρίου 2022

Η Αθηνά Οικονομάκου με το πιο δροσερό καλοκαιρινό μακιγιάζ

Θα εκπλαγείτε!

18 Αυγούστου 2022 17:10
Η Αθηνά Οικονομάκου με το πιο δροσερό καλοκαιρινό μακιγιάζ
Από ATHENSMAGAZINE TEAM

Η πανέμορφη ηθοποιός, παρουσιάστρια και influencer, Αθηνά Οικονομάκου, έκλεψε τις εντυπώσεις με το καλοκαιρινό μακιγιάζ της, σε γήινους και μπρονζέ τόνους!

Άφησε την να σου δώσει το δικό της #makeupinspo για ένα τέλειο καλοκαιρινό μακιγιάζ. Δες πως να το αντιγράψεις και εσύ.

Με την ευκαιρία, δείτε επίσης: Τυχερός ο Μιχόπουλος: Αρετουσάριστες φωτογραφίες της Αθηνάς Οικονομάκου με κόκκινο μαγιό... σκέτη κόλαση

How to

Αφού απλώσεις την αντηλιακή σου κρέμα και απορροφηθεί καλά πέρασε από όλη την επιδερμίδα σου λίγο υγρό makeup, που θα σου χαρίσει κάλυψη. Στη συνέχεια εφάρμοσε σε όλο το κινητό βλέφαρο μια καφέ σκιά με ματ τελείωμα δημιουργώντας ένα ανάλαφρο smokey eye look. Συμπλήρωσε με μαύρη μάσκαρα και μετά άπλωσε μερικές πινελιές από μια μπρονζέ πούδρα κατά μήκος των ζυγωματικών σου. Για τα χείλη προτίμησε ένα ματ κραγιόν σε απαλή καφέ απόχρωση. Τέλος, σε ό,τι αφορά το χτένισμά σου σχημάτισε δύο πλεξίδες, στο δεξί και αριστερό τμήμα των μαλλιών σου, αφήνοντας μερικές τούφες να πέφτουν μπροστά. Μόλις τελειώσεις πέρασέ τες γύρω από το στεφάνι και στερέωσε καλά με μερικά τσιμπιδάκια. Για τέλειο κράτημα ψέκασε με μια δυνατή λακ μαλλιών.

Tip: Επίλεξε ένα γαλάζιο βερνίκι νυχιών για το μανικιούρ σου, που θα απογειώσει κυριολεκτικά το bohemian look σου!

Με κορμάρα 20αρας η Αθήνα Οικονομάκου μετά από δύο γέννες

Η Αθηνά Οικονομάκου μπορεί να έχει γεννήσει δύο παιδιά, ωστόσο το κορμί της εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο καλλίγραμμα ανάμεσα στις Ελληνίδες celebrities.

Η φωτογραφία με μαγιό που ανέβασε η Ελληνίδα ηθοποιός και επιχειρηματίας στο προφίλ της στο instagram, φανερώνει το υπέροχο κορμί της Αθηνάς.

Με ένα στυλάτο μαγιό με χρώμα και με χαμόγελο στα χείλη απολαμβάνει ανέμελες στιγμές στη θάλασσα.

Με την ευκαιρία δείτε εδώ ποια είναι η πραγματική σχέση της Οικονομάκου με την πεθερά της.

Δείτε εδώ τη φωτογραφία

Άραγε πως διατηρεί η Αθηνά αυτό το κορμί; Πάμε να δούμε την διατροφή που ακολουθεί.

Δευτέρα

Πρωινό:1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 φρούτο, καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά

Μεσημεριανό: 1 μερίδα γεμιστά με λίγες πατάτες, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές

Σνακ: 1 γιαούρτι 2% και 2 φρυγανιές σικάλεως

Βραδινό: Σαλάτα ρόκα με σολομό και λίγο λάδι

Τρίτη

Πρωινό:2 φέτες ψωμί με μαργαρίνη, μαρμελάδα ή μέλι, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπιφτέκια ψητά, 1 μερίδα ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1/2 σοκολάτα υγείας (50 γρ.)
Βραδινό: 1 ντάκος (κρητικό παξιμάδι), σαλάτα εποχής, 4 ελιές, τυρί

Τετάρτη

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι χυμός φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5-6 μέτριες ελιές
Σνακ: 1 μπανάνα, 1 μήλο
Βραδινό: Τονοσαλάτα με λίγο λάδι

Πέμπτη

Πρωινό:1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 3 φρυγανιές σικάλεως, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κράκερ σικάλεως
Μεσημεριανό: Ψάρι φούρνου με λίγες πατάτες, παντζάρια βραστά με λίγο λάδι
Σνακ: 1 ποτήρι γάλα & 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Βραδινό: Χωριάτικη σαλάτα με λίγο λάδι, 1 φέτα μαύρο ψωμί

Παρασκευή

Πρωινό:1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 1 αχλάδι
Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια λαδερά, 1 μερίδα τυρί φέτα, 1 φέτα μαύρο ψωμί
Σνακ: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μήλο
Βραδινό: 1 ομελέτα (2 αβγά, λαχανικά), σαλάτα εποχής με λίγο λάδι

Σάββατο

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα με ελαιόλαδο, 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 μπισκότα πλούσια σε δημητριακά
Μεσημεριανό: Κοτόπουλο κοκκινιστό με λίγο ρύζι, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι
Σνακ: 1 παστέλι (80 γραμμ.)
Βραδινό: Φρουτοσαλάτα (μήλο, μπανάνα κ.ά.) με καρύδια, μέλι και κανέλa

Κυριακή

Πρωινό:1 αβγό βραστό, 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 ποτήρι χυμός φρούτων, καφές ή τσάι
Δεκατιανό: 2 κουτ. σούπας ξηροί καρποί
Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, σαλάτα εποχής με λίγο λάδι, 1 μερίδα τυρί φέτα
Σνακ: 1 φέτα μαύρο ψωμί, 1 κουτ. γλυκού μέλι
Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 1 μερίδα ρύζι βραστό

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share