Γερή και χαμογελαστή ξανά! Τέλος η περιπέτεια για την Ανθή Βούλγαρη

Όπως είχε γίνει γνωστό πριν από λίγες ημέρες η Ανθή Βούλγαρη απουσίαζε για κάποιες μέρες από την εκπομπή, καθώς είχε προγραμματίσει να κάνει κάποιες εξετάσεις αλλά και ένα χειρουργείο, μάλιστα η δημοσιογράφος, μετά το χειρουργείο, είχε κάνει μία ανάρτησή στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, θέλοντας να ενημερώσει τους διαδικτυακούς της φίλους για την κατάσταση της υγείας της ενώ την Κυριακή 17/4 πήρε εξιτήριο.
Τα πρώτα λόγια της Ανθής Βούλγαρη μετά το εξιτήριο
«Εξιτήριο και επιστροφή στο σπίτι .. ευχαριστώ πολύ τον γιατρό μου. Θα χρειαστώ λίγη ακόμη ξεκούραση και θα επιστρέψω σύντομα στη θέση μου στην εκπομπή Κοινωνία ώρα Mega. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας και το ενδιαφέρον. Εύχομαι ολόψυχα υγειά και να έχουμε Καλό Πάσχα» ανέφερε μέσα από σχετική ανάρτηση της η Ανθή Βούλγαρη στο Instagram.






0 ΣΧΟΛΙΑ