Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

7 Ελληνίδες ηθοποιοί που γέρασαν φυσιολογικά και παραμένουν ακόμα και σήμερα όμορφες!

Είναι πολύ ωραίο να τις βλέπεις να μεγαλώνουν!

13 Οκτωβρίου 2019 16:26
7 Ελληνίδες ηθοποιοί που γέρασαν φυσιολογικά και παραμένουν ακόμα και σήμερα όμορφες!

Αν λατρεύετε να βλέπετε τις ταινίες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου τότε σας βρήκαμε πόσο έχουν αλλάξει από τότε 7 Ελληνίδες ηθοποιοί! Όσα χρόνια και να πέρασαν εκείνες γέρασαν φυσιολογικά και παραμένουν ακόμα και σήμερα όμορφες!

Η λάμψη τους εκείνη την εποχή ήταν μοναδική. Είχαν χιλιάδες θαυμαστές, λάμβαναν καθημερινά δεκάδες γράμματα και υπέγραφαν αυτόγραφα με το τσουβάλι . Φωτογραφίες τους ήταν διαρκώς στα εξώφυλλα του ημερήσιου και του περιοδικού τύπου. Ντούζου, Καλέση, Μιχόπουλος, Αλιμπέρτη: Πού βρίσκονται 18 «ξεχασμένοι» σταρ των 80s…

Ποιος θα ξεχάσει το γλυκό πρόσωπο της Νόρας Βαλσάμη, την χαρακτηριστική μαγκιά της Μαίρης Χρονοπούλου και της Μπέτυς Αρβανίτη ή την ασύγκριτη τσαχπινιά της Μάρθας Καραγιάννη;

Ελληνίδες ηθοποιοί: Πως είναι σήμερα οι ντίβες εκείνης της εποχής

Ελληνίδες ηθοποιοί: Άννα Φόνσου

Μεγάλωσε στην Τήνο, από όπου είναι και η καταγωγή της. Σπούδασε στη δραματική σχολή του Δημήτρη Ροντήρη. Σπούδασε χορό με τη Ραλλού Μάνου και τραγούδι με την Πόπη Πετριόλη. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο το 1956 με το θίασο της Κατερίνας και στον κινηματογράφο το 1957 στην ταινία Το παιδί του δρόμου. Το 1965, ίδρυσε το Προσκήνιο μαζί με τους Αλέξη Σολομό και Αιμίλιο Χουρμούζιο.

Άννα Φόνσου: Οι ταινίες της

Στον κινηματογράφο έπαιξε σε δεκάδες ταινίες, σχεδόν αποκλειστικά πρωταγωνιστικούς ρόλους, τόσο σε δραματικές όσο και σε κωμωδίες μαζί με διάσημους κωμικούς όπως ο Θανάσης Βέγγος με τον οποίο συμπρωταγωνίστησε σε αρκετές ταινίες. Στις αρχές της δεκαετίας του 1970 έκανε και μια σειρά ερωτικών ταινιών, κυρίως με σκηνοθέτη τον Όμηρο Ευστρατιάδη, που σήμερα θεωρούνται καλτ.

Στην τηλεόραση πήρε μέρος σε διάφορες σειρές (Οι δυο ορφανές, Ρακοσυλλέκτες κ.ά.) και σε θεατρικά στο Θέατρο της Δευτέρας. Πρωταγωνίστησε στη Λυρική Σκηνή στους Απάχηδες των Αθηνών, ενώ από το 2001 ανήκει στο δυναμικό του ΚΘΒΕ.

Στις βουλευτικές εκλογές του 1996 και του 2000 ήταν υποψήφια με το ΚΚΕ και στις βουλευτικές εκλογές του 2009 και του 2012 ήταν υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ στην Α’ Αθήνας.

Άννα Φόνσου: Το σπίτι του ηθοποιού

Το 1997 ίδρυσε με δικό της κεφάλαιο το κοινωφελές ίδρυμα «Το σπίτι του Ηθοποιού» για τη φιλοξενία άπορων ηθοποιών, του οποίου αποτελεί ισόβια πρόεδρο. Κατά καιρούς ανεβάζει θεατρικές παραστάσεις τα έσοδα των οποίων διατίθενται επίσης στο «Σπίτι του Ηθοποιού».

Το 2016 βραβεύτηκε με το βραβείο Νικολάου Καρόλου της Ακαδημίας Αθηνών για την κοινωνική της δράση σχετικά με το «Σπίτι του Ηθοποιού».

Άννα Φόνσου

Ελληνίδες ηθοποιοί: Μάρω Κοντού
Η Μάρω Κοντού γεννήθηκε στην Αθήνα στις 21 Ιουνίου 1934. Το πραγματικό της όνομα είναι Μαριάνθη Κοντού και είναι μία από τις μεγαλύτερες Ελληνίδες ηθοποιούς, που πέρασαν από το Ελληνικό θέατρο και τον Ελληνικό κινηματογράφο.

Η καταγωγή της είναι από τα Ψαρά και αποφοίτησε από το Γ’ Γυμνάσιο Θηλέων Μακρυγιάννη. Παράλληλα ολοκλήρωσε τη σχολή χορού, σημερινή Κρατική Σχολή Χορού, εξασφαλίζοντας και μια υποτροφία για τη σχολή HLADEK στη Γερμανία.

Αρκετός ντόρος είχε γίνει στο παρελθόν για τον γάμο της με τον Ντιντή και την απιστία του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Μάρω Κοντού

Ελληνίδες ηθοποιοί: Μέλπω Ζαροκώστα

Γεννήθηκε στον Πειραιά στα 1933. Κόρη του Ηλία Ζαρόκωστα ενός από τους πρώτους Έλληνες Αναλογιστές και της Δέσποινας Σπυροπούλου. Μετά τον πόλεμο μετανάστευσε για λίγο καιρό στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και κατόπιν στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όπου σπούδασε θέατρο στο Metropolitan Theater και στη σχολή Ραδιοφωνικών σπουδών Canandale σκηνοθεσία, σενάριο και υποκριτική. Έμεινε εκεί 11 χρόνια και ξεκίνησε την καλλιτεχνική της καριέρα στην τηλεόραση και το θέατρο. Ερμήνευσε στο Σίδνεϊ την “Αντιγόνη” του Ανουίγ. Επίσης την “Εκάβη” στα ελληνικά για την ελληνική παροικία. Το 1957 παντρεύτηκε τον πρώτο της σύζυγο τον πιανίστα Ανδρέα Διαμαντίδη και μετέβη μαζί του Λονδίνο, όπου και έμειναν για ένα χρόνο. Λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων επέστρεψε στην Ελλάδα το 1958.

Σχεδόν ταυτόχρονα με την επιστροφή στην Αθήνα, ξεκίνησε και τη συνεργασία της με το θίασο του Λάμπρου Κωνσταντάρα. Εκεί γνώρισε και τον μετέπειτα δεύτερο σύζυγο της επίσης ηθοποιό και σκηνοθέτη Βίκτορα Παγουλάτο με τον οποίο και απέκτησαν ένα γιο, τον Αλέξανδρο.

Ασχολήθηκε με την μετάφραση και διασκευή έργων για το θέατρο, ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έγραψε το πρώτο της θεατρικό έργο, το «Φροντιστήριο Γυναικών», στο οποίο και συμπρωταγωνίστησε με τον Ντίνο Ηλιόπουλο, τη Νόρα Βαλσάμη και το Νίκο Απέργη. Έκτοτε αρκετά δικά της έργα έχουν παιχθεί στην αθήνα και την επαρχία.

Υπήρξε το πρώτο γυναικείο μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων από το 1960, μέλος του Δ.Σ. από το 1990 και Πρόεδρος της Εταιρείας από το 1999 έως το 2001.

Πρόσφατα έδωσε μία συγκλονιστική συνέντευξη που μίλησε για την μάχη της με τον καρκίνο

Μέλπω Ζαρόκωστα

Ελληνίδες ηθοποιοί: Ρίκα Διαλυνά

Τελειώνοντας το γυμνάσιο, ήρθε στην Αθήνα για να μπει στο πολυτεχνείο και να δώσει εξετάσεις στη σχολή καλών τεχνών, όπου πέρασε με επιτυχία. Άρχισε μαθήματα ζωγραφικής με δάσκαλο τον Μόραλη και συγχρόνως γράφτηκε και στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Δάσκαλοί της ήταν οι Δ. Ροντήρης, Κ. Παξινού, Σολομός, Σπύρος Μελάς.

Το 1954 έλαβε μέρος στα καλλιστεία της εποχής και εκλέχθηκε Σταρ Ελλάς (τον τίτλο της Μις Ελλάς κέρδισε η Έφη Μελά) ενώ στη συνέχεια πήγε στις ΗΠΑ για το διαγωνισμό της Μις Υφήλιος, όπου κέρδισε την πέμπτη θέση. Παρέμεινε αρκετά εκεί γιατί παντρεύτηκε και παράλληλα σπούδασε αγγλικά στο New York University ενώ έκανε και ιδιωτικά μαθήματα υποκριτικής από την Judith Elliot.

Συνεργάστηκε με το θίασο Λεμού και έπαιξε στο Νυφιάτικο τραγούδι του Περγιάλη, στο Ούτε γάτα ούτε ζημιά του Σακελλάριου και στο Ζητείται μπαμπάς. Στη συνέχεια γνώρισε τον Ηλία Καζάν, που την παρότρυνε να σπουδάσει στη σχολή του Wyn Handman, ενός απ’ τους καλύτερους δασκάλους της Νέας Υόρκης και πολύ επιλεκτικού. Έγινε αποδεκτή από τον αυστηρό δάσκαλο και άρχισε τις σπουδές.

Στο μεταξύ συνέχισε τα μαθήματα ζωγραφικής και έλαβε μέρος σε ομαδικές εκθέσεις αλλά και στην 6η ετήσια έκθεση διαγωνισμού της Benedictine Art Awards, όπου ανάμεσα σε 2.000 καλλιτέχνες που έλαβαν μέρος στο διαγωνισμό επιλέχθηκαν μόνο 40 ζωγράφοι για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους στη γνωστή γκαλερί της Park Avenue. Ανάμεσά τους ήταν και η ίδια.

Ρίκα Διαλυνά

Ελληνίδες ηθοποιοί: Μπέτυ Αρβανίτη
Υπήρξε από τις πιο ξακουστές πρωταγωνίστριες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου και του θεάτρου. Έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της σε ταινίες – παραγωγές της Φίνος Φιλμς τις δεκαετίες του ’60 και του ’70.

Από το 1987 ηγείται της θεατρικής Εταιρείας “Πράξη” που εδρεύει στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας, σχήμα που θεωρείται από τα πλέον ποιοτικά στην Ελλάδα. Έχει ανεβάσει πολλά έργα συγγραφέων όπως οι Ίψεν, Πιραντέλο, Πίντερ, Στρίντμπεργκ, Έικμπορν, Τσέχοφ, Ντίρενματ, Ζενέ. Έχει συνεργαστεί με τους πιο σημαντικούς σκηνοθέτες του ελληνικού χώρου όπως τους Μίνωα Βολανάκη, Λευτέρη Βογιατζή, Στάθη Λιβαθηνό, Νίκο Μαστοράκη, Τάσο Μπαντή, Νικαίτη Κοντούρη, Βίκτωρα Αρδίττη κλπ. Η Β΄ Σκηνή έχει λειτουργήσει ταυτόχρονα ως φυτώριο νέων σκηνοθετών και ηθοποιών.

Έχει παίξει στον “Ιππόλυτο”, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά στην Επίδαυρο. Τη δεκαετία του ’70 πρωταγωνίστησε σε πετυχημένες σειρές του BBC, με πιο γνωστή την Who pays the ferryman.

Μπέτυ Αρβανίτη

Ελληνίδες ηθοποιοί: Μάρθα Καραγιάννη

Υπήρξε μια από τις πιο δημοφιλείς σταρ της χρυσής εποχής του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Οι γονείς της ήταν ποντιακής καταγωγής. Συγκεκριμένα η μητέρα της Δόμνα γεννήθηκε στο Μπακού και ο πατέρας της Χαρίλαος στο Αικατερινεντάρ. Η ίδια γεννήθηκε στην Αθήνα αλλά μεγάλωσε στο Κερατσίνι. Σπούδασε χορό και από τα οχτώ της χρόνια άρχισε να δίνει παραστάσεις στη Λυρική Σκηνή συμμετέχοντας στο παιδικό μπαλέτο της Λουκίας Σακελλαροπούλου (μαζί με την Ελένη Προκοπίου).

Το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο το έκανε σε ηλικία 17 ετών (1956) στην ταινία της Φίνος Φιλμς, “Η άγνωστος”, σε σκηνοθεσία Ορέστη Λάσκου. Το δοκιμαστικό στου Φίνου το έκανε με τον Αριστείδη Καρύδη Φουξ και τον Ντίνο Κατσουρίδη.

Αποκάλυψη σοκ: Ποιος είχε κάνει τόπι στο ξύλο τον αείμνηστο Χατζηχρήστο;

Η κινηματογραφική της καριέρα συνδέθηκε με τα λαμπερά μιούζικαλ και τις κωμωδίες του Γιάννη Δαλιανίδη. Η συνεργασία τους ξεκίνησε το 1961 στην ταινία Ζητείται ψεύτης. Το μοναδικό μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, στο οποίο η Μάρθα Καραγιάννη δεν χόρεψε ήταν το “Μερικοί το προτιμούν κρύο” γιατί αρχικά στο ρόλο της επρόκειτο να εμφανιστεί η Άννα Φόνσου και μετά προτάθηκε στην Πόπη Λάζου. Στην ταινία “Οι θαλασσιές οι χάντρες”, 1967 εμφανίζεται ως καθαρά κωμική ηθοποιός. Τραγούδησε πρώτη φορά στην ταινία “Καπετάνιος για κλάματα”, 1960 (“Σαν φυσά το μαϊστράλι”) αλλά έκανε μεγάλη επιτυχία τραγουδώντας στην ταινία “Γοργόνες και μάγκες”, 1968 (“Ο άνδρας που θα παντρευτώ”). Επίσης τραγούδησε στη βιντεοταινία “Μια τρελή, τρελή ζωντοχήρα”, 1988. Η ταινία “Ο παράς κι ο φουκαράς” είναι η τελευταία ταινία που έκανε εκτός Φίνου γιατί στη συνέχεια υπέγραψε συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με τη μεγάλη κινηματογραφική εταιρία. Συμμετείχε στη δραματική ταινία του Νίκου Φώσκολου, “Πεθαίνω κάθε ξημέρωμα”, 1969 ενώ η συνεργασία της με τον Κώστα Βουτσά απογειώθηκε στην ταινία “Το ανθρωπάκι”, 1969. Τελευταία συμμετείχε στις ταινίες: “Πεθαίνω για σένα”, 2009 και “Από έρωτα”, 2014.

Στο θέατρο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1957 στην επιθεώρηση “Ελέφαντες και ψύλλοι” εκεί όπου γνωρίστηκε με το Γιάννη Δαλιανίδη. Την είχε δει ο Ναπολέων Ελευθερίου να χορεύει στο κέντρο “Σε λα πεν” και εκεί της έκανε την πρόταση να παίξει στη συγκεκριμένη επιθεώρηση. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον επιχειρηματία του μουσικού θεάτρου Βασίλη Μπουρνέλη (Θέατρο Ακροπόλ). Το 1962 έλαβε μέρος στην παράσταση των Θεοδωράκη, Κακογιάννη και Μποστ, “Όμορφη πόλη”. Συμμετείχε επανειλημμένα στον θίασο Γεωργίας Βασιλειάδου και Βασίλη Αυλωνίτη. Έπαιξε σε επιθεωρήσεις δίπλα στους Νίκο Σταυρίδη, Κώστα Χατζηχρήστο, Γιώργο Κωνσταντίνου, Μαρίκα Νέζερ, Νίκο Ρίζο, Γιάννη Γκιωνάκη, Καίτη Μπελίντα, Σπεράντζα Βρανά, Ρένα Ντορ, Ρένα Βλαχοπούλου, Ορέστη Μακρή, Κατερίνα Γιουλάκη, Σταύρο Παράβα, Αλέκο Λειβαδίτη, Μπέττυ Μοσχονά, Ελένη Προκοπίου, Βαγγέλη Βουλγαρίδη, Γιάννη Φέρμη, Τάκη Μηλιάδη, Σωτήρη Μουστάκα κ.ά. Η Μάρθα Καραγιάννη όμως δεν έπαιξε μόνο επιθεωρήσεις. Το 1972 συγκρότησε δικό της θίασο και ανέβασε το “Καμπαρέ” στο θέατρο Καλουτά. Ακόμα ξεχωρίζουν: “Το ρετιρέ της Εύας”, 1965 / “Γη SOS”, 1970 / “Οι άντρες προτιμούν τις ξανθές”, 1983 / “Παγωτό μες στο χειμώνα”, 1983-1984 / “Αγάπη μου παλιόγρια”, 1986-1987 / “Απόψε αυτοσχεδιάζουμε”, 1992-1993 / “Χαμάμ γυναικών”, 1996-1997 / “Όταν οι γυναίκες το γλεντούν”, 1998 / “Αρσενικό και παλιά δαντέλα”, 1999-2000 / “Το κορίτσι της γειτονιάς”, 2002-2003 / “Εκκλησιάζουσες”, 2004.

Στην τηλεόραση πρωταγωνίστησε ανάμεσα σε άλλα στα σήριαλ “Ο Δρόμος” του Κ. Πρεντετέρη, 1977-1980, “Μικρομεσαίοι” του Γ. Δαλιανίδη, 1992-1993 και “Επτά θανάσιμες πεθερές”, 2004.

Η Μάρθα Καραγιάννη λατρεύει τα ταξίδια γι αυτό και δηλώνει “πολίτης του κόσμου”. Από το 1980 και μετά έχει γυρίσει σχεδόν όλο τον κόσμο.

Μάρθα Καραγιάννη

Ελληνίδες ηθοποιοί: Μαίρη Χρονοπούλου
Η Μαίρη Χρονοπούλου είναι μία από τις πιο δημοφιλείς Ελληνίδες ηθοποιούς. Εντυπωσιακή γυναίκα και ταλαντούχα ηθοποιός, έγινε σταρ στην καλή εποχή του κινηματογράφου τη δεκαετία του ’60. Η θηλυκότητά της, η φινέτσα της, τα πλούσια υποκριτικά της προσόντα και το ταμπεραμέντο της σφραγίζουν κάθε ρόλο που υποδύθηκε στο θέατρο και τον κινηματογράφο.

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη σχολή του Εθνικού Θεάτρου, στο οποίο εμφανίστηκε στις ομάδες του χορού, σε αρχαία δράματα. Το 1957 άρχισε να συνεργάζεται με το ελεύθερο θέατρο, κάνοντας εμφανίσεις στο Ακροπόλ στα έργα των Σακελλάριου-Γιανακόπουλου «Η Κυρία» και «Ρομάντζο μιας Καμαριέρας».

Στον κινηματογράφο πρωτοεμφανίστηκε σαν κομπάρσος στο «Χαρούμενο Ξεκίνημα» του Δημόπουλου, παραγωγής Φίνος Φιλμ το 1954, όταν ήταν ακόμη φοιτήτρια. Το 1958 πήρε ένα μικρό ρόλο στο «Τελευταίο Ψέμμα» του Κακογιάννη, πάλι στη Φίνος Φιλμ. Από το 1963 και μετά πρωταγωνιστεί σε πλειάδα δραματικών ταινιών της Φίνος Φιλμ, και όχι μόνο, σε ρόλους ντάμας και μοιραίας γυναίκας, δίπλα σε όλους τους άντρες πρωταγωνιστές της εποχής, όπως Κούρκουλος,Γεωργίτσης, Παπαμιχαήλ, Φούντας, Αλεξανδράκης.

Ξεχωρίζουν οι ερμηνείες της στα «Κόκκινα Φανάρια» του Β. Γεωργιάδη (1963, Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης), «Χωρίς Ταυτότητα», (1963, Φίνος Φιλμ), «Πολύ Αργά για Δάκρυα» του Γ. Δαλιανίδη (1968, Φίνος Φιλμ), «Οι Αδίστακτοι» του Ν. Κατσουρίδη (1965, Σάβας Φιλμ), «Κοινωνία Ώρα Μηδέν» του Ντ. Δημόπουλου (1966, Φίνος Φιλμ), «Η Λεωφόρος του Μίσους» (1968, Φίνος Φιλμ) και «Ορατότης Μηδέν» του Ν. Φώσκολου (1970, Φίνος Φιλμ).

Ανάμεσα σε αυτές τις κοινωνικές και δραματικές ταινίες εμφανίστηκε σε τρία μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, παραγωγής Φίνος Φιλμ, στα οποία θα κάνει θραύση: «Οι Θαλασσιές οι Χάντρες», «Μια Κυρία στα Μπουζούκια» και «Γοργόνες και Μάγκες». Ιδιαίτερα στο «Μια Κυρία στα Μπουζούκια» σαγήνευσε το κοινό με το ακαταμάχητο στυλ και ταμπεραμέντο της τόσο υποκριτικά όσο και ερμηνεύοντας δύο από τις μυθικές επιτυχίες των τραγουδιών του Ελληνικού Κινηματογράφου, το «Είμαι Γυναίκα του Γλεντιού» και το «Του Αγοριού Απέναντι».

Στη θεατρική της καριέρα, συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους θιάσους της Αθήνας και έπαιξε με την ίδια ερμηνευτική ικανότητα σε όλα τα είδη θεάτρου. Το 1972 συγκρότησε το δικό της θίασο με τον οποίο ανέβασε τα έργα: «Τι Ώρα θα γυρίσεις Πηνελόπη» του Μομ και «Ένα Καυτό Κορίτσι» του Καμπανέλη.

Έχει στο ενεργητικό της σημαντικές ερμηνείες και στο Νέο Ελληνικό Κινηματογράφο, όπως στις εξαίρετες ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Κυνηγοί» και «Ταξίδι στα Κύθηρα», ενώ κέρδισε βραβείο Α’ γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης με την ταινία «Τα Παιδιά της Χελιδόνας» του Κώστα Βρεττάκου, το 1987.

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share