Τρίτη, 25 Ιανουαρίου 2022

Δεν πάει ο νους σας: Αυτή είναι η ηλικία της Έλλης Στάη!

Το γνωρίζατε;

5 Σεπτεμβρίου 2019 12:27
Δεν πάει ο νους σας: Αυτή είναι η ηλικία της Έλλης Στάη!

Ξέρετε ποια είναι η ηλικία της Έλλης Στάη; Εμείς ψάξαμε, βρήκαμε και σας παρουσιάζουμε!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!

Η αγαπημένη δημοσιογράφος, γεννήθηκε στην Αθήνα και η καταγωγή της είναι από τη Λευκάδα. Είναι κόρη του βουλευτή του Κόμματος των Φιλελευθέρων Μάρκου Τσαρλαμπά και κατάγεται από οικογένεια ευγενών που ήταν στη λίστα του «Λίμπρο ντ' όρο» (Χρυσό βιβλίο) του νησιού. Στο σημείο να σας θυμίσουμε τις μεγάλες αλλαγές στο Open! Ποια παίρνει τη θέση της Έλλης Στάη;

Έλλη Στάη ηλικία

Η μητέρα της, Αικατερίνη (Ρενέ) Τσαρλαμπά, διετέλεσε διευθύντρια του γραφείου του Αναστάσιου Πεπονή, που στις κυβερνήσεις Ανδρέα Παπανδρέου ήταν μεταξύ των σημαντικότερων υπουργών.

Αποφοίτησε από το Αρσάκειο και τη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Ως φοιτήτρια Νομικής υπήρξε μέλος της νεολαίας του ΚΚΕ Εσωτερικού «Ρήγας Φεραίος». Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακά στις Πολιτικές Επιστήμες στη Σορβόννη. Για λίγο διάστημα εργάστηκε ως δικηγόρος.

Πάμε όμως στο θέμα μας! Πότε γεννήθηκε; Η Έλλη Στάη γεννήθηκε στις 24 Μαρτίου το 1954 που σημαίνει πως έχει κλείσει τα 65 της χρόνια! Πάθατε πλάκα; Ούτε καν που της φαίνεται!

Η πρώτη εμφάνιση της Έλλης Στάη στην τηλεόραση το 1983

Αγνώριστη η Έλλη Στάη στα πρώτα βήματα της στην τηλεόραση.

Στο βίντεο θα παρακολουθήσετε απόσπασμα από τις ειδήσεις της ΕΡΤ του 1983 όπου παρουσίαζε η τώρα πετυχημένη δημοσιογράφος παρέα με τον Κώστα Χούντα.

Ακούτε φυσικά και το κλασικό σήμα έναρξης των ειδήσεων που θα σας βάλει στο κλίμα!

Έλλη Στάη: Η δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 9 κιλά σε χρόνο ντε τε!

Έλλη Στάη: Η δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 9 κιλά σε χρόνο ντε τε!

Η Έλλη Στάη ακολουθεί κάνει την τέλεια δίαιτα!

Αν θες να χάσεις 9 κιλά σε 40 μέρες όπως η γνωστή δημοσιογράφος, τότε μπορείς να ακολουθήσεις τη δίαιτά της!
Αφού έρχεται καλοκαίρι και θα πρέπει να βγούμε στις παραλίες, δείτε τη διατροφή της Έλλη Στάη!

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 τόστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα και καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών
Μεσημεριανό: 2 μπιφτέκια, 1 μερίδα ρύζι και 1 μερίδα μπρόκολο

Απογευματινό: 1 μήλο

Βραδινό: 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2% λιπαρά

Έλλη Στάη: Η καταπληκτική δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 9 κιλά σε 40 μέρες!

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές με 1 κ.γ. μαργαρίνη, 1 κ.γ. μέλι ή μαρμελάδα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 20 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα σαλάτα μαρούλι και αγγούρι και 1 φέτα ψωμί

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με φρούτα

Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, σαλάτα λάχανο,-καρότο και 1 μερίδα γραβιέρα (60 γρ.)

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά, 1/2 φλ. δημητριακή ολικής άλεσης με αποξηραμένα φρούτα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μήλο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά, 1 φέτα ψωμί, 1 φέτα τυρί φέτα και 4 ελιές

Απογευματινό: 10 καρύδια

Βραδινό: τόνο σε λάδι ή νερό, σαλάτα μαρούλι, ρόκα και σπανάκι

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 τοστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο κοτόπουλο, 1 φέτα τυρί, 1 μερίδα χόρτα

Απογευματινό: 10 αμύγδαλα και 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Βραδινό: 1 μερίδα ρύζι και 1 γιαούρτι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί, 1 κ.γ. μαργαρίνη, 1 ποτήρι χυμό, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 10 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια, 1 φέτα τυρί, 1 φέτα ψωμί και 4 ελιές

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με φρούτα

Βραδινό: μανιτάρια ψητά, σαλάτα ρόκα με μπαλσάμικο και 1 μερίδα τυρί (60 γρ.)

Έλλη Στάη: Η καταπληκτική δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 9 κιλά σε 40 μέρες!

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά και καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα σολομό ψητό, 1 μέτρια πατάτα ψητή και 1 μερίδα χόρτα

Απογευματινό: 10 καρύδια

Βραδινό: 1 τόστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, σαλάτα μαρούλι με αγγούρι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά, 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης ή 1 μπάρα δημητριακών, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 ποτήρι χυμό και 2 κράκερ ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μπριζόλα ψητή, 1 μερίδα τυρί γραβιέρα, 1 μερίδα λάχανο-καρότο

Απογευματινό: 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2%

Βραδινό: 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές και 1 μερίδα γραβιέρα (60 γρ.)

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share